bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- true'nun çaylak olması15
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- israil6
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- galatasaray lobisi11
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
rusya'nın tescillediği corona virüs aşısının adı.
görsel
https://tr.sputniknews.co...en-ilk-koronavirus-asisi/
(bkz: rusya nın corona virüs aşısını bulması)
görsel
https://tr.sputniknews.co...en-ilk-koronavirus-asisi/
(bkz: rusya nın corona virüs aşısını bulması)
Seri üretime geçilmiş.
Hayırlısı olsun.
Hayırlısı olsun.
kaç bin tl ise ön sipariş vermek istiyorum.
keşke günde şöyle 100 bin adet üretilse de bizde faydalansak.
keşke günde şöyle 100 bin adet üretilse de bizde faydalansak.
Daha önce yapılan Corona aşısı tartışmalarını hatırlayınca...
En iyi ihtimalle basit mevsimsel grip vakalarında uygulanan ve her sene vurulmak zorunda kalınan grip aşısı gibi (koruyucu olması, gerekliliği tartışılan) bir format olarak Corona aşısı ortaya çıkacak gibi görünüyor.
Zaten Corona için tek doz aşı, bir defa ol bir daha olmana gerek yok gibi bir durum olmayacak, örn: poliomyelit vakalarına karşı ömründe bir defa, 4 doz olarak yapılan IPA aşısı gibi bir durum olursa mucize olur.
Zaten haber ve yorumlara bakınca varicella zoster virüsüne karşı yapılan tek doz bir defa olarak yapılan aşı gibi Corona aşısı piyasaya sürülmeyecek.
Zaten böyle bir şey beklemek aptallık olur.
Böyle bir aşı 2-3 yıl içinde bulunsa bile (covid-19 mutasyona uğramadığı-uğramayacağı varsayılarak, eğer covid-19 mutasyona uğrarsa aşıların, şimdiye kadar yapılan çalışmaların araştırmaların hepsi çöp olur) bunu piyasaya sürmelerini beklemek gerçekten aptallık olur.
Şu an Rusya'nın bulduğu aşı için covid-19 salgını daha da artacağı, virüsün daha da güçlenmesi ne, belki de mutasyonu tetikleyecek olmasına vb riskleri dillendiren eleştiriler bizzat Rusya içinden bilim adamlarından gelmektedir.
https://www.dailymail.co....hed-Covid-19-vaccine.html
En iyi ihtimalle basit mevsimsel grip vakalarında uygulanan ve her sene vurulmak zorunda kalınan grip aşısı gibi (koruyucu olması, gerekliliği tartışılan) bir format olarak Corona aşısı ortaya çıkacak gibi görünüyor.
Zaten Corona için tek doz aşı, bir defa ol bir daha olmana gerek yok gibi bir durum olmayacak, örn: poliomyelit vakalarına karşı ömründe bir defa, 4 doz olarak yapılan IPA aşısı gibi bir durum olursa mucize olur.
Zaten haber ve yorumlara bakınca varicella zoster virüsüne karşı yapılan tek doz bir defa olarak yapılan aşı gibi Corona aşısı piyasaya sürülmeyecek.
Zaten böyle bir şey beklemek aptallık olur.
Böyle bir aşı 2-3 yıl içinde bulunsa bile (covid-19 mutasyona uğramadığı-uğramayacağı varsayılarak, eğer covid-19 mutasyona uğrarsa aşıların, şimdiye kadar yapılan çalışmaların araştırmaların hepsi çöp olur) bunu piyasaya sürmelerini beklemek gerçekten aptallık olur.
Şu an Rusya'nın bulduğu aşı için covid-19 salgını daha da artacağı, virüsün daha da güçlenmesi ne, belki de mutasyonu tetikleyecek olmasına vb riskleri dillendiren eleştiriler bizzat Rusya içinden bilim adamlarından gelmektedir.
https://www.dailymail.co....hed-Covid-19-vaccine.html
rusyanın koronavirüse ya da bilimsel adıyla covid 19 a karşı çıkardığı yeni aşı kendi iddialarına göre işe yarıyormuş göreceğiz bakalım.
ilk partisi üretilen ve kovid 19'un*** aşısı olduğu iddia edilen ilaçtır.
söylenenlere göre :
''aşı ilk önce hastalara* uygulanacaktır, bu olay 3 aşamada gerçekleştirilecektir. bu 7-10 gün arasında sürebilir.
fazladan üretilen aşılar ise halka* uygulanacaktır. bu olay 3 hafta ile 1 ayı bulabilir.''
bir kaç hafta içinde gerçek mi yoksa yalan mı olduğunu göreceğiz.
söylenenlere göre :
''aşı ilk önce hastalara* uygulanacaktır, bu olay 3 aşamada gerçekleştirilecektir. bu 7-10 gün arasında sürebilir.
fazladan üretilen aşılar ise halka* uygulanacaktır. bu olay 3 hafta ile 1 ayı bulabilir.''
bir kaç hafta içinde gerçek mi yoksa yalan mı olduğunu göreceğiz.
Hindistan'ın Rusya büyükelçisi bu aşıdan vurdurmuş.
Cezayir cumhurbaşkanı Abdulmecid Tebbun, ülkesinde yaklaşık 6 ay sonra Rus koronavirüs aşısı Sputnik V üretiminin başlayacağını açıkladığı korona aşışı.
Bu asi ulkemizde uretilecekmis. Uretilse ne olur ki ? Rusya urettigini bana ver baskasina satacam dese sike sike verirler. Senin ulkenin agirligi yok ki.
koronavirüs aşılamasını eline yüzüne bulaştıran sağlık bakanımızın yeni yalan kapısı. aylardır ''2 ay sonra 50 milyon doz, 100 milyon doz aşı gelecek'' diye diye oyaladı ve bugün geldiğimiz noktada 2. doz biontech aşı randevuları iptal ediliyor aşı olmadığı için. şimdi de sputnik v aşısı için gelecek diyor, birkaç ay sonra da bu yalanı patlar.
6 aydır 20 milyon doz aşı geliyor sürekli. ama markası sürekli değişiyor değişmeyen tek şey aşı geleceği söylentisi ve 1 ay içinde geleceği. Kardeşim taşak geçmeyin vatandaşla varsa vardır yoksa yoktur.
Fahrettin koca'nın yeni palavrası.
Medeni dünyaya sırt çevirir cahil halkı yanınızda tutmak için atar gider yaparsanız.
Bir gün çin'e birgün rusya'ya domalırsınız.
Bu ülkenin cahil muhalefeti de sizi eve tıkmayı çare diye anlatır.
Medeni dünyaya sırt çevirir cahil halkı yanınızda tutmak için atar gider yaparsanız.
Bir gün çin'e birgün rusya'ya domalırsınız.
Bu ülkenin cahil muhalefeti de sizi eve tıkmayı çare diye anlatır.
Sputnik V'nin delta varyantına karşı yaklaşık yüzde 90 etkiliymiş. inşallah doğrudur..
https://www.sabah.com.tr/...arsi-etki-orani-aciklandi
https://www.sabah.com.tr/...arsi-etki-orani-aciklandi
Viral vektör (adenovirüs) yöntemi ile üretilmiş Rus aşısıdır.
MrnA biontech, inaktif sinovac'dan sonra Türkiye'de kullanıma girecek 3. Aşıdır.
Putin'in söylediği gibi kalaşnikof gibidir.
Rus malına güvenin.
MrnA biontech, inaktif sinovac'dan sonra Türkiye'de kullanıma girecek 3. Aşıdır.
Putin'in söylediği gibi kalaşnikof gibidir.
Rus malına güvenin.
En sağlam aşıdır. Putin'in söylediği gibi:
Kalaşnikof gibidir.
Sinovac ve biontech ten sonra 3. Seçenek olarak sunulacaktı. Hala kullanıma geçmedi.
Kalaşnikof gibidir.
Sinovac ve biontech ten sonra 3. Seçenek olarak sunulacaktı. Hala kullanıma geçmedi.
1 aydan fazla olacak geleli, daha test ede ede bitiremediler. sanıyorum ki önce kendilerini feda edecekler bizler için. yine göz yaşlarıma hakim olamıyorum..
edit: tamam tamam 2. doz gelmemiş. malum bu aşı da 2 doz farklı.
https://www.turkrus.com/1...neden-kullanmiyor-xh.aspx
edit: tamam tamam 2. doz gelmemiş. malum bu aşı da 2 doz farklı.
https://www.turkrus.com/1...neden-kullanmiyor-xh.aspx
ikinci dozları farklı olduğu için teslimatta problem yaşanmıştır.
ilk çıkan korona aşısıdır.
ilk çıkan korona aşısıdır.
Bir türlü kullanıma geçmeyen aşıdır.
DSÖ Avrupa Bölge Direktörü Hans Kluge, Russia Today (RT) televizyonuna demecinde Dünya Sağlık Örgütü’nün Rusya’nın Kovid-19 salgınına karşı geliştirdiği Sputnik V aşısını önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde tanıyabileceğini açıklamıştır.
Rusya’da Sputnik V koronavirüs aşısının burundan uygulanan versiyonunun klinik testlerine başlanmıştır.
https://bit.ly/3qYSd9n
https://bit.ly/3qYSd9n
--spoiler--
Sputnik V'nin Twitter hesabından yapılan açıklamada, “Şimdiye kadar Kovid-19 pandemisi ile mücadele için Rusya da dahil, tüm dünyaya 400 milyon dozdan fazla Sputnik aşısı gönderildi” ifadeleri kullanıldı.
https://bit.ly/3IP80Of
--spoiler--
Sputnik V'nin Twitter hesabından yapılan açıklamada, “Şimdiye kadar Kovid-19 pandemisi ile mücadele için Rusya da dahil, tüm dünyaya 400 milyon dozdan fazla Sputnik aşısı gönderildi” ifadeleri kullanıldı.
https://bit.ly/3IP80Of
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar