bugün

https://www.youtube.com/watch?v=3Kblaq0-9QE
youtube'deki video açıklamasına göre "Shye Ben Tzur" adında bir sanatçının seslendirdiği eser. içimde müthiş bir dinlenmişlik hissi uyandırıyor, ruhuma işliyor adeta. şarkının dili sanırım ibranice. adamın sesi ve çalan müzik arasında mükemmel bir uyum bence.

son olarak çeviride gördüğüm kadarıyla sözleri de güzel."The world is whirling round and round On the axis of my beloved." bence bir kere de olsa dinleyin sevgili yazarlar.
© copyright 2005 - 2026