bugün
- sedat pekmez21
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yazarların iyi olduğu konular4
- salak erkek neden bu kadar çok3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- tavuk iskender3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beynin güzelce yıkanması3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- ebu muhammed el culani3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- bir gecede cahil kaldık5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- çomar putu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- galatasaray lobisi10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yazarların ilk kedileri3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- hakan çalhanoğlu2
- ona bir şey söyle9
- muşlettin amca birader bey2
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- allah9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- sözlüğün en şey yazarı2
- cemevinde hain kemal sloganları8
canım benim.
--spoiler--
şu sıralar komik değil gülünç bulduğum site. seviyeyi çok düşürdüler. sanırım esprileri birkaç kişi birden yapıyor. ortaklık gereği kimse diğerinin esprisine ses çıkarmıyor. sonra da basit esprilere "delicious" gibi arkadaşlar gülüyor.
alıntıya bakın. neresine gülelim bunun:
ve tabi ki bundan en çok etkilenen yine çocuklar Oldu...
şu sıralar yalan ajans'tan başkası yalan.
--spoiler--
demiş...
öncelikle bir sidik yarışına girmiş nick altımdan. yalanajans denen siteyle zaytung'u karşılaştırmış kendi kendine.
''ve tabi ki bundan en çok etkilenen yine çocuklar Oldu'' nüktesini beğenmemiş. yani bu arkadaşa göre mizah denen şey ağızda salya çıkarmak... yüzde minik bir gülümseme, zekice bir söz sanatı yeterli gelmiyor...
klişeleri eleştirme şeklidir bu... övdüğü yalanajans'a girdim ama durumları içler acısı.
''Eczacıbaşı ilacını Buldu.''
ne kadar zekice bir espri. 9-10 yaşındaki çocuk güler buna...neyse canım. zaytung'un sahibi falan değilim zaten.
''basit esprilere "delicious" gibi arkadaşlar gülüyor'' demesinde büyük bir sıkıntı var... durup dururken saldırmakta sıkıntı var. beğenmiyorsan eksiyi bas geç. takıldığın siteye zaman ayır değil mi ama?
son bir şey:
çakma zaytung hakkında pek yazan yokmuş sözlüklerde...
yalanajans... hm güzel isim yine de.
--spoiler--
şu sıralar komik değil gülünç bulduğum site. seviyeyi çok düşürdüler. sanırım esprileri birkaç kişi birden yapıyor. ortaklık gereği kimse diğerinin esprisine ses çıkarmıyor. sonra da basit esprilere "delicious" gibi arkadaşlar gülüyor.
alıntıya bakın. neresine gülelim bunun:
ve tabi ki bundan en çok etkilenen yine çocuklar Oldu...
şu sıralar yalan ajans'tan başkası yalan.
--spoiler--
demiş...
öncelikle bir sidik yarışına girmiş nick altımdan. yalanajans denen siteyle zaytung'u karşılaştırmış kendi kendine.
''ve tabi ki bundan en çok etkilenen yine çocuklar Oldu'' nüktesini beğenmemiş. yani bu arkadaşa göre mizah denen şey ağızda salya çıkarmak... yüzde minik bir gülümseme, zekice bir söz sanatı yeterli gelmiyor...
klişeleri eleştirme şeklidir bu... övdüğü yalanajans'a girdim ama durumları içler acısı.
''Eczacıbaşı ilacını Buldu.''
ne kadar zekice bir espri. 9-10 yaşındaki çocuk güler buna...neyse canım. zaytung'un sahibi falan değilim zaten.
''basit esprilere "delicious" gibi arkadaşlar gülüyor'' demesinde büyük bir sıkıntı var... durup dururken saldırmakta sıkıntı var. beğenmiyorsan eksiyi bas geç. takıldığın siteye zaman ayır değil mi ama?
son bir şey:
çakma zaytung hakkında pek yazan yokmuş sözlüklerde...
yalanajans... hm güzel isim yine de.
yalan ajansadlı siteye takmış yazar.
ufak bi tartışmamız olsa da konuşunca anlaşıp, barıştığımız yedinci nesil yazar. takipteyiz fm.
(#10551394) numaralı entrysi ile lafını koymuş olandır.
(#8334001) ne kadar boş bir yazar olduğu belli olan yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar