bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- kadınlar neden aldatır17
- toplu taşıma aracı2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- devşirmelik makamı13
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- tarot falına inanan salak8
- 0 0 75
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- su içmekten göbeğin çıkması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- tekerlek kaşar4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- frenkler2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 2026 dünya kupası15
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
başka şansının kalmadığı durumdur. Son kez denenendir. Başka şansın olmaması gerekendir.
Geceyarısı iki buçuk dolaylarında semtin gereken ilgisini çekemediği parklardan birindeydim. Yeşil cimen üstünde fındık köpek bokları. Cebimden sigara paketimi çıkarttığımda 1 sigaram kaldığını anladım ve o an paketi fırlattım çimlere. Böyle farkettim fındık bokları. Özel bir ilgim yok yani.
5 aylık bir birliktelik yeni bitmişti. Boğazımda o günleri hatırası, ilk ayın kolyesi. "E" yazıyordu. Hiç bir zaman anlamamıştım adı Gaye olan bi kızın neden "E" yazan bir kolye hediye ettiğini. "Beni seviyorsan tak ve sorma" demişti zaten. Sormadım, sorgulamadımda ama şimdi içimden onu atmak gerekiyordu az evel paketi fırtlattığım noktaya doğru. O anda bir köpek havlaması kapladı bütün çevreyi. Kızını kaybetmiş bir anne feryadı gibiydi ses. isyan yüklü, duygu yüklü. En fazla 10 saniye dikkatimi çekebildi. Ben "E" deydim, sebebindeydim? Sonra sıkıldım, eve çıktım. Uyumaya çalıştım...
yaklaşık 3 ay sonra;
Hiç bir şey istediğim gibi gitmiyordu bu sıralar. Maddi ve manevi durum benden yana durmuyordu. Bir şeyler yapmam gerekiyordu son bir şans için, son bir bahis için. Satabileceğim bir şeyler aradım, bulamadım. Çıldırcak gibi oldum ve duşa girdim. Aynada beyaz altın "E"; kolyemiz parlıyordu. Hayır, ona kıyamazdım. Belki emanet edebilirdim, kazanıncada geri alırdım. Evet süper fikirdi. 7 ay önce Gaye ile kolyeyi beraber aldığımız dükkana gittim. Durumu biraz değiştirip 1 günlük emanet olarak vermem gerektiğini söledim. Ederinin 3 de 2 siyle dükkandan ayrıldım. Kader bu ya kazandım. Cebimde 3 de 2 sinin en az 4 katı para ile kendime güvenle girdim dükkana. "Abi emanetimi ver" dedim yüzümde full gülümseme. "Sattım" dedi. Direk kan beynimde. Nasıl satarsın falan. "Söz vermiştim" dedi ve beyaz bi zarf uzattı. "Al bunu açma, sâkin bi yerde oku" dedi. Çok ciddi bir ses tonuyla sölemişti bunu, uzatamadım. Eve gidip okumayı planlıyordum ama o kısacık yok bitmek bilmedi. "Gaye'm evet seni hala çok seviyorum ve emanetimizi mutlaka geri alacağım" diye söylenip duruyordum. Eve geldim zarfı açtım. 2 ye katlanmış bir kağıt çıktı. Aşkıma yazıyordu;
"Bebeğim;
Bu yazıyı mutlaka bir gün okuyacağını biliyorum.
Çünkü mutlaka o kolyeyi satıcaksın.
Seni herkesten iyi tanıyorum.
Bana ihanet ettiğin gibi, anılarımada ihanet edeceksin,
Biliyorum..
Onun için daha ilk ayımızda sana bu düzeneği kurdum.
Şuan hala senle sevgiliysek bir daha gelme karşıma.
Değilsek;
Özür dilerim"
Not: Bu arada aylarca boynuna taktığın "e" harfi nasıl davranacağını bildiğimden "Eminim" in kısaltmasıydı. Biraz üzücü oldu ama napabilirdim ki ? *
Geceyarısı iki buçuk dolaylarında semtin gereken ilgisini çekemediği parklardan birindeydim. Yeşil cimen üstünde fındık köpek bokları. Cebimden sigara paketimi çıkarttığımda 1 sigaram kaldığını anladım ve o an paketi fırlattım çimlere. Böyle farkettim fındık bokları. Özel bir ilgim yok yani.
5 aylık bir birliktelik yeni bitmişti. Boğazımda o günleri hatırası, ilk ayın kolyesi. "E" yazıyordu. Hiç bir zaman anlamamıştım adı Gaye olan bi kızın neden "E" yazan bir kolye hediye ettiğini. "Beni seviyorsan tak ve sorma" demişti zaten. Sormadım, sorgulamadımda ama şimdi içimden onu atmak gerekiyordu az evel paketi fırtlattığım noktaya doğru. O anda bir köpek havlaması kapladı bütün çevreyi. Kızını kaybetmiş bir anne feryadı gibiydi ses. isyan yüklü, duygu yüklü. En fazla 10 saniye dikkatimi çekebildi. Ben "E" deydim, sebebindeydim? Sonra sıkıldım, eve çıktım. Uyumaya çalıştım...
yaklaşık 3 ay sonra;
Hiç bir şey istediğim gibi gitmiyordu bu sıralar. Maddi ve manevi durum benden yana durmuyordu. Bir şeyler yapmam gerekiyordu son bir şans için, son bir bahis için. Satabileceğim bir şeyler aradım, bulamadım. Çıldırcak gibi oldum ve duşa girdim. Aynada beyaz altın "E"; kolyemiz parlıyordu. Hayır, ona kıyamazdım. Belki emanet edebilirdim, kazanıncada geri alırdım. Evet süper fikirdi. 7 ay önce Gaye ile kolyeyi beraber aldığımız dükkana gittim. Durumu biraz değiştirip 1 günlük emanet olarak vermem gerektiğini söledim. Ederinin 3 de 2 siyle dükkandan ayrıldım. Kader bu ya kazandım. Cebimde 3 de 2 sinin en az 4 katı para ile kendime güvenle girdim dükkana. "Abi emanetimi ver" dedim yüzümde full gülümseme. "Sattım" dedi. Direk kan beynimde. Nasıl satarsın falan. "Söz vermiştim" dedi ve beyaz bi zarf uzattı. "Al bunu açma, sâkin bi yerde oku" dedi. Çok ciddi bir ses tonuyla sölemişti bunu, uzatamadım. Eve gidip okumayı planlıyordum ama o kısacık yok bitmek bilmedi. "Gaye'm evet seni hala çok seviyorum ve emanetimizi mutlaka geri alacağım" diye söylenip duruyordum. Eve geldim zarfı açtım. 2 ye katlanmış bir kağıt çıktı. Aşkıma yazıyordu;
"Bebeğim;
Bu yazıyı mutlaka bir gün okuyacağını biliyorum.
Çünkü mutlaka o kolyeyi satıcaksın.
Seni herkesten iyi tanıyorum.
Bana ihanet ettiğin gibi, anılarımada ihanet edeceksin,
Biliyorum..
Onun için daha ilk ayımızda sana bu düzeneği kurdum.
Şuan hala senle sevgiliysek bir daha gelme karşıma.
Değilsek;
Özür dilerim"
Not: Bu arada aylarca boynuna taktığın "e" harfi nasıl davranacağını bildiğimden "Eminim" in kısaltmasıydı. Biraz üzücü oldu ama napabilirdim ki ? *
yüksek dozda panik durumu(!)
tek şanstır.
korkunun soğuk nefesini boynunda hissederken; kalbin, bedenin... bütün benliğinle sen, titrersin.
yaşamakla ölmek arası.
korkunun soğuk nefesini boynunda hissederken; kalbin, bedenin... bütün benliğinle sen, titrersin.
yaşamakla ölmek arası.
Birine son şansı verirken veya vermezken iyi düşünün. ikisi iÇinde yaşayacağınız tek şey pişmanlık olabilir.
"bu sana şon sanş." diyerek rezil olmuşluğum vardır.
ölmekle yaşamak arasındaki ince çizgiden daha tehlikeli olan durum.
Rachel McAdams, 50 Cent, Jake Gyllenhaal, Naomie Harris, Forest Whitaker ve Rita Ora gibi yıldız oyuncuların oynadığı dramın çok iyi işlendiği film. kariyerinin zirvelerinde bir boksör olan billy'nin öfkeyle aldığı kararlar yüzünden sahip olduğu hayatı kaybetmektedir. yaşadığı trajedilerin üstünden gelerek hayatını tekrardan düzene sokmak için çabalayan ve fedakarlıklar yapan şampiyonun hikayesi anlatılmaktadır.
kişisel yorum: kesinlikle izleyin pişman olmayacağınız müthiş bir film.
görsel
kişisel yorum: kesinlikle izleyin pişman olmayacağınız müthiş bir film.
görsel
Baştan sona boks filmi klişeleriyle dolu bir film. ama durun! bir boksörün hikayesini anlatan bir film nasıl olur ki zaten? kaç tane boks filmi çekilirse çekilsin hepsi üç aşağı bir yukarı birbirine benzeyecek, doğasında bu var. sonuç olarak son şans güzel bir film, görselliği, müzikleri, oyunculukları ile güzel bir film. tavsiye ederim.
Ulann sen nasıl filmsin bee piskolojimin amına koydun helal olsun.
Film ilk bir saate girdiğinde "ulan, yeni hayat filminden sonra izlediğim en güzel film" demiştim kendi kendime.
Son şansımdı, biliyordum ve kullanamadım. Artık hiçbir şey yardım etmeyecek bahtıma.
belki bir gün son şansımız yanımızdan geçip gitmiştir. fark etmemişizdir.
birisine son şansım gözüyle bakamazsınız yoksa kaçırmamam lazım bunu diyerek kendinden taviz verirsin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar