bugün

norveç yapımı gerilim filmi. şimdi sayın norveçliler, isveçliler, danimarkalılar ve bilimum iskandinavlar iyi dinleyin beni tüm ostrogot alemi bazı insanların bazı yetenekleri vardır bazılarının yoktur. sizin sinemaya yeteneğiniz yok, artık anlayın! sakın bir daha gerilimdi, korkuydu falan böyle işlere girişmeyin o garip aksanınızla. siz belgesel falan çekin lan : " norveçli balıkçıların elleri" al sana konu. kısa ve net.
© copyright 2005 - 2026