bugün
- akp aslında yok her şey dekor5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- devlet gücü6
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- anın görüntüsü17
- 2026 dünya kupası23
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- my number one3
- düşün ki o bunu okuyor16
- lionel messi11
- naruto dayi3
- futbol16
- ameliyat olmak8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya8
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- sözlük kızlarının vücutları15
kemoşlaın gaysaraylıların saldırısına uğrayan über yazar. evet...
Ben de rick ne zaman gelecek diyordum, buradaymış meğer. Ayrıca kardeş ben Karadenizli falan değilim çok şükür, Allah bana öyle bir dert vermedi. Memleket izmir, semtimiz buca. Hadi arv.
sözlüğün yeni şeysi.
bir haftadır eksikliği hissedilen " mal beyanlarına " dayalı,
başlık ve entry eksikliğini giderecek yeni troll.
pek şeyetmeye gerek yok.
ko gitsin.
bir haftadır eksikliği hissedilen " mal beyanlarına " dayalı,
başlık ve entry eksikliğini giderecek yeni troll.
pek şeyetmeye gerek yok.
ko gitsin.
nick altına ne yazılırsa aynısını copy paste yapıp diğer yazarın nick altına atacak yazar.
Çünkü beyni yok.
Çünkü beyni yok.
donuza eklenmesi tek işe yarar yönü olan yazardır. okuyup karşılık vererek zamanınızı harap etmeyin.
her konuda bilgili üretken yetenekli sözlüğün en karizmatik yazarı. evet..
Sözlüğün haydar dümeni.
Bir Meriç tanesi. Başarılar. Evet.
Yazdıklarına biraz bakılacak olursa leş yazarcıklar arasında.
gerçekleri tüm çıplaklığı ile yazan korkusuz cesur elit herkesin imrendiği yazar. evet..
https://www.youtube.com/watch?v=KpSKioyXPhw
https://www.youtube.com/watch?v=KpSKioyXPhw
at gozluklu at hayranı bir yazar.
az ötede oynasın. evet.
az ötede oynasın. evet.
WHITE DEAD.
k.mısırkoçanı'nı dinlemenin zararlarını yaşayan kişi.
kemalist tayfaya dert olmuş yazar. evet..
size oyun havası atim: https://www.youtube.com/watch?v=KpSKioyXPhw
size oyun havası atim: https://www.youtube.com/watch?v=KpSKioyXPhw
Donuzlayıp okumaktan kurtulduğum yazar. Tavsiyem aynısını yapmanızdır.
uludağ sözlük aktroller genel başkan yardımcısı. maaşı aylık 25'li niğde gazozu. zam bekliyormuş kendisi.
saygılar.
edit: şaka yaptım amk beddua falan mı ettin? çıtır tarhana yiyodum boğazıma takıldı amk. öhöh öhö.
saygılar.
edit: şaka yaptım amk beddua falan mı ettin? çıtır tarhana yiyodum boğazıma takıldı amk. öhöh öhö.
Donuza ekleyip rahat ettiğim yazar. Kendisini okumanın anlamı yok.
Troll mroll iyi çocuktu. 3 vakte kadar Kemalist yapardık biz bunu. Neyse gelsin bakarız yine. Sabırlı ol kader mahkumu.
Gereksiz bir yazar. Girdiği entrylerin ve açtığı başlıkların hatta kendisinin hala silik yememiş olması sözlüğün iyice boka sardığının kanıtıdır.
(#38208936) insanların namaz kılıp kılmadığını, abdest alıp almadığını sorgulamayı kendine meslek edilmiş hafiften dangalak yazarımsı. bir diriliş yk hayranıdır. az ötede oynasın.
zall' ın sadece '' entrylerine tepki gelsin de entry sayısı artsın '' diye sözlükte tuttuğu gereksiz troll. donuz listemde olduğu için mutluyum.
Çüküne sardığı bazı yazarlar tarafından desteklenen yazar.
Vasili zaytsev versus bu herif olsa da izleyebilseydik keşke.efsane bir film konusu olurdu gerçekten.
Not: bu adam bildiğin cellat dürbünsüz vuruyor puşt.vasiliden kan alırdı.
Ulan hakikaten niye bu adamın filmi yok ya.
ismi gibi hayalı taşaklı bir abimizdir.
Not: bu adam bildiğin cellat dürbünsüz vuruyor puşt.vasiliden kan alırdı.
Ulan hakikaten niye bu adamın filmi yok ya.
ismi gibi hayalı taşaklı bir abimizdir.
Nişancı olanı sadece Bolt action tüfek kullanarak değil smg ile de epey insanı öldürmüş. Yani aslında tam da keskin Nişancı sayılmaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar