bugün

simit ayran

ankaradır efendim ,izmir caddesi dolaylarında yenilir ,sokakta yenileni makbuldur ,ayrıca kaçmayan güvercinlerden tırsa tırsa yerken ilk zamanlar alışık olmadığınızdan simiti bırakıp kaçabilirsiniz ,ancak o güvercinler zararsızdır ,sadece insanlarla fazla yüz göz olmuşlardır o yüzden biraz yavşaktırlar.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026