bugün
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız3
- insan olmaya ceyrek kala3
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- aşure yapan sözlük kızları7
- en son ne yediniz2
- kadir inanır22
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- rakı sevmemek6
- yalaka2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- okumuş hırt2
- görücü usulü2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- fight club5
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- bioloji2
- cevcet2
- kemalist dünya24
- hayattaki şans seviyeniz4
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- hesabı gizliye almak3
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- mustafa kemal atatürk7
- anın görüntüsü20
- kaşar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- yagmurcu3
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- osurdum3
- true'nun çaylak olması16
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- içinden canavar çıkan insan4
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- barış alper yılmaz2
hayatta yapabileceginiz belkide en zor seydir, o cesaret biryerden bulunup, gidip söylendigin de ise iki ihtimal vardır herzaman, ya "bende bunu sana söylemeye calısıyordum" cevabı alınır yada "biz arkadasız ama, dost kalalım". (bkz: zordur zor)
taa en derininizden geliyorsa gerçekten çok zordur bunu yapmak..kekelemek,sesinizin çıkmaması gibi bir sürü ıvır zıvır gelir musallat olur..
zaten zırt bırt söylendiğinde ne anlamı kalır ki?!
zaten zırt bırt söylendiğinde ne anlamı kalır ki?!
zor iştir vesselam . Hele bunu söyledikten sonra hakarete uğramak daha zordur. Hatta çok zordur.
arkadaş aracılığıyla yapıldığında daha rahat gerçekleşebilen eylem. fakat arkadaş aracılığı dediğimiz öyle değil; kızı gönderip "al bu kağıdı ver o kıza, aha bu çocuk seni seviyomuş, gel bi gör; üşenirim dersen vesikalık fotoğrafı da var içinde bakarsın" derseniz babayı alırsınız, seviyorsa da bakmaz. arkadaşla konuşulur, eğer sevilen kişiyi arkadaş tanıyorsa iş zaten çok kolaydır. tanımıyorsa da fırlama bir arkadaş bulunup kızla bir şekilde tanıştırılmalıdır. daha sonra bu arkadaş sizle hiç konuşmamış gibi kızla takılır falan. akabinde sizi gösterip "bu çocuk seni çok seviyodu be" gibisinden şeyler söyler; arkadaşın ilgisini baya baya çeker. daha sonra msn'di telefondu bir şekilde muhabbete girilir.
bununla birlikte, her şekilde denenebilecek bir yöntem de vardır:
dik durun, tok sesli olun; altınıza sıçmayın, müthiş olumlu bir etki yaratırsınız karşı taraf üzerinde, erkekseniz tabi. bir de "seni gerçekten sevdiğim için yaptım bunu; önüne gelene çıkma teklif eden sapıklardan değilim. senin gibi güzel bir kızın sevgilisi olacak elbette; dayanamıyordum artık, söylemek istedim sadece" gibisinden artist bir cümle eklemek karşı tarafın yelkenleri suya indirmesine sebep olabilir. teklif edilecek gün diğer günlerden farklı olarak bir kutu jöle, bir şişe parfüm boşaltmayınız üzerinize. şaklaban kıro olursunuz.
bununla birlikte, her şekilde denenebilecek bir yöntem de vardır:
dik durun, tok sesli olun; altınıza sıçmayın, müthiş olumlu bir etki yaratırsınız karşı taraf üzerinde, erkekseniz tabi. bir de "seni gerçekten sevdiğim için yaptım bunu; önüne gelene çıkma teklif eden sapıklardan değilim. senin gibi güzel bir kızın sevgilisi olacak elbette; dayanamıyordum artık, söylemek istedim sadece" gibisinden artist bir cümle eklemek karşı tarafın yelkenleri suya indirmesine sebep olabilir. teklif edilecek gün diğer günlerden farklı olarak bir kutu jöle, bir şişe parfüm boşaltmayınız üzerinize. şaklaban kıro olursunuz.
aile, arkada$, sevgili veya size deger veren herhangi bir insan icin bu duygulari aktarmak, sevdigini soylemek, hatta haykirmak gerekir. cunku oyle bir gun gelirki, o insanlardan cok uzaklarda olabilirsiniz veya bir daha geri donu$u olmayan bir yola girmi$ olabilirler, siz sevdiginizi soyleyemeden....
ke$kelerle ya$amaktansa, bu teknoloji caginda, bir telefon acmak, sevdigin insanlara, sevdigini soylemek, hem sizi, hemde kar$inizdaki insani mutlu eder.
ke$kelerle ya$amaktansa, bu teknoloji caginda, bir telefon acmak, sevdigin insanlara, sevdigini soylemek, hem sizi, hemde kar$inizdaki insani mutlu eder.
sevdiğinizi söyledikten sonra karşıdakinin hem umut vermemek hem de sizi kırmamak adına sürdürdüğü yaklaşık 10 dakikalık sessizliğin ardından 'bence unutalım bunu' demesinin çok sahici ve can yakan bir gerçekliği vardır.
(bkz: küfür etseydin daha iyiydi)
(bkz: küfür etseydin daha iyiydi)
sıkar biraz.
ödün vermek gibi görünür. gel benim sırtıma semer vur, ben eşeğin tekiyim, denmiş gibi düşünebilir karşı taraf. sanki sen zayıfsındır da, onu bu yüzden seviyorsundur. oysa yok öyle yağma. sevdiğini söyleyebilen güçlüdür. sevdiği halde kelimelerini yutan korkaktır. sevmediği halde sevdiğini söyleyen haindir. sevdiği zaman kendini tutmayan, dizginlemeyen, hesapsızca duygularını dile getirense cesur ve güçlü insandır.
bir sürü eziyet.
Hayatın ya son anını yaşıyorsak diye düşünüldüğünde geçiktirilmemesi gereken eylemdir.
Her zaman sonsuza kadar değil her an ölecek gibi düşünülmeli sevginizi söylemelisiniz.
(bkz: Ya sen sevdiğini söyleyemeden ölürse)
Edit: 3 sene sonra bunu okuyup iyi ki söylemişim dedim . Sevdiğinizi söyleyin. ya ölürse dedim dedim başıma geldi sonunda . Ama herşeye rağmen ertelemeyin söyleyin.
Her zaman sonsuza kadar değil her an ölecek gibi düşünülmeli sevginizi söylemelisiniz.
(bkz: Ya sen sevdiğini söyleyemeden ölürse)
Edit: 3 sene sonra bunu okuyup iyi ki söylemişim dedim . Sevdiğinizi söyleyin. ya ölürse dedim dedim başıma geldi sonunda . Ama herşeye rağmen ertelemeyin söyleyin.
sevdiğini hissettirmedikten sonra pek bir değeri olmayan.
çünkü sevgi sözlerle inandırıcı olabilecek bir şey değildir, göstermek, yansıtmak lazımdır.
çünkü sevgi sözlerle inandırıcı olabilecek bir şey değildir, göstermek, yansıtmak lazımdır.
karşıdaki kişinin sizi sevdiğini bilseniz bile onun sık sık yapmasını istediğiniz eylem.
insan sevdiğinin ağzından duymak istiyor sevildiğini.
insan sevdiğinin ağzından duymak istiyor sevildiğini.
ilk defa sevdiğini söylemek kadar zor birşey daha yoktur. herşey beyinde biter. Bomboş hissedersin. ''Ne olursa olsun artık yeter!'' dediğin anda iki kelime dudaklarından dökülür ve o an gözlerinden çıkan ''lütfen sende sev!'' sözlerini her gören ve bu duyguyu bir kere olsun yaşamış olan insan anlar. acınılası ve bir o kadar kutsal bir duygudur. yaşamalı ve yaşatmalı...
her zaman her yerde ve değecek kişi varsa yanınızda gerekirse sözü kesilip söylenecek en iyi cümle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar