bugün
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yazarların imza parfümleri14
- türk kızı egosu3
- wowturkey3
- bidat2
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması2
- pkk nasıl biter5
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- erkekler neden az yaşar9
- 2026 dünya kupası24
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- bir insanı sevmek12
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- futbol17
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- saygıdeğer birader yazarlar3
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- tramer kaydı olan kız2
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- kıskanmak7
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- niğdeliler2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- amerikan yahudileri3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- raskolnikov2
- devlet gücü6
- yargıcı2
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- israil'in lübnan da evleri yakması2
Bugün bu ilacı anmıştım... iti an çomağı hazırla mı yoksa iyi insan iyi lafın üzerine gelirmiş mi desem bilemedim. Yarın itibari ile kendilerini oral yoldan vücuduma sokup içime dahil edeceğim. Önceden de kullanmışlığım var bu keratayı. Umarım “iyi insan iyi lafın üzerine gelir”
yaklaşık 1.5 sene kullandım, sadece normal bir adam oldum.
ne öldürdü ne güldürdü ancak anksiyete ve panik bozukluğu bir düzene sokuyor.
tabii kullandıgınız süre boyunca...
sonrası gelsin ataklar, gelsin antidepresanlar.
ne öldürdü ne güldürdü ancak anksiyete ve panik bozukluğu bir düzene sokuyor.
tabii kullandıgınız süre boyunca...
sonrası gelsin ataklar, gelsin antidepresanlar.
Şu övülen yan etkiler bir bende tutmuyor arkadaş. Ne zaman bunları kullansam günlerce uyuyamıyorum, günlerce yemek yiyemiyorum ve hiçbir düşüncemi bastırmıyor. Ne şanslısınız arkadaş hep en dandik yan etkiler bende baş gösteriyor.
25 mg kullanıyorum.
yarını düşündürmüyor bile telaş ettiğim çoğu şeyi bastırıyor 20 gün oldu hiç biriniz umrumda değilsiniz.
yarını düşündürmüyor bile telaş ettiğim çoğu şeyi bastırıyor 20 gün oldu hiç biriniz umrumda değilsiniz.
ilaç kullanımı, hasta ile doktoru arasındaki kişiye özel mahrem bilgidir ve uluorta konuşulmaması gerekir.
millet bariz cok kullanmis belli sanki herkesin poskolojisi digeriyle ayni mi etki edicek saniyor bu insanlar tuhaf.
3 haftadir kullaniyorum gayet iyi olursa hatta dozunu yukseltsin fena olayim
3 haftadir kullaniyorum gayet iyi olursa hatta dozunu yukseltsin fena olayim
Ne sıkıntın var kardeş anlat kurtul.
Esnemekten ağzım yırtılmıştı.
Bira için bira.
Bira için bira.
Ben kulandim halisonasyon etkisi yaratiyor.
Bende aşırı gülme yapmış antidepresandır.
asprin gibi bi antidepresan.
Antidepresanların, bim ve a101 muadilleri gibidir.
psikiyatride "her derde deva" ilacın var olmadığı gerçeğini bilmeyen "karacahil altı" kişilerin, uluorta ahkam kesmelerinin sonucu, tedaviye muhtaç kişilere kötülük etmeleri.
depresyon ilacını psikiyatrist kontrolunda almamayı marifet sayan karacahil altı insanlar:
-- erkekler: tophanedeki karabaş hamamında baba tahsine dibinizi döğdürtün
-- kadınlar: yumurtalıklarınızı aldırtıp cehaletinizin çocıklarınıza bulaşmasını engelleyin.
-- erkekler: tophanedeki karabaş hamamında baba tahsine dibinizi döğdürtün
-- kadınlar: yumurtalıklarınızı aldırtıp cehaletinizin çocıklarınıza bulaşmasını engelleyin.
Aşkım. Seviyoruz sözlük.
ilçe merkezlerinde reçetesiz de satılan ilaçtır.
Mide bulandırıyor, genelde böyle mi yapar bu?
Göz bebeklerimi gucuman yapan stres bozukluğuma çare olacağına daha çok gergin hissettiren antidepresan.
elektradan feyz alinarak olusturulmus nick sandim, degilmis. guzel nick olurmus ama..
tnm: norolojik etkisi oldugunu dusundugum bi ilac.
tnm: norolojik etkisi oldugunu dusundugum bi ilac.
içildiğinde diğerlerine göre daha fazla mal eden antidepresan.
- iştahı keser
- cinsel konularda olumsuz etkisi vardır.
- ruh gibi gezersiniz
- dünya sikime minare götüme ruh hali.
- keşke içmeseydim hissi.
- uyku getirir. Mayışırsınız. Az uyursunuz.
Not: 100 mg baz alınmıştır.
Önemli Not : doktor yazmadan kafanıza göre almayınız.
Herkesin bilmesi gereken not : bu tür ilaçlar her bünyede farklı etkiler gösterir.
- iştahı keser
- cinsel konularda olumsuz etkisi vardır.
- ruh gibi gezersiniz
- dünya sikime minare götüme ruh hali.
- keşke içmeseydim hissi.
- uyku getirir. Mayışırsınız. Az uyursunuz.
Not: 100 mg baz alınmıştır.
Önemli Not : doktor yazmadan kafanıza göre almayınız.
Herkesin bilmesi gereken not : bu tür ilaçlar her bünyede farklı etkiler gösterir.
4-5 gündür 50 mg lığına yarım olarak başladığım ilaç. bu süre zarfında çok iyiydim, nedense bu akşam gerçek hislerimi bastırmama engel olamadı, ağlamama engel olamadı bugün. Bendeki tek olumsuz yanı çok dalgınlık, unutkanlık yapıyor. onun haricinde getirisi götürüsünden fazla olduğu için şu sıralar kullanıma devam edeceğim ilaç.
bir dönem aldığım antidepresan, kullanınca kendimi dünyanın en boş, en vurdumduymaz insani hissettiriyordu.
insanı seri katil sosyopatisine ulaştırabilir, baba ilaçtır.
insanı seri katil sosyopatisine ulaştırabilir, baba ilaçtır.
unutkanlık, dikkat dağınıklığı ve aşırı öfkelenme şikayetleriyle gittiğimde doktorumun ilk hafta yarım sonrasında tam önerdiği ilaç. (100 mg)
3-4 saat içinde etkisini anca gösteriyor. bende mide bulantısı yaptı ve kafamın üstüne fil oturuyormuş gibi hissettirdi. Çok uyku veriyor. gece 2-3 lere kadar oturuyodum şimdi uyuyacam ak .ikmişim programlamasını, tasarımını..
3-4 saat içinde etkisini anca gösteriyor. bende mide bulantısı yaptı ve kafamın üstüne fil oturuyormuş gibi hissettirdi. Çok uyku veriyor. gece 2-3 lere kadar oturuyodum şimdi uyuyacam ak .ikmişim programlamasını, tasarımını..
doktor bunu yazdı umarım iyidir.
Adini her gordugumde yuzumde bos bir gulumseme olusturur. Eski bir dost.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar