bugün

bu marka bi' ayakkabı vardı ya, hatta benim de çocukluğumda bundanım vardı botum vardı. sağlam da çıkmıştı he epey giymiştim.
görsel
görsel
görsel
görsel
Fr. Skuter
daha 1966 larda yapmışlar bunu meğerse. evet..

https://youtube.com/short...S8Y0Y?si=KWXVjMt4rMPDJUNM
© copyright 2005 - 2026