bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- velvet43
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- çok eski entryleri okumak2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- gözde celep3
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- hayatını kaybetmek4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- fas6
- hollanda3
- bulla dava açmak4
- izmir2
- vatandaş halinden memnun3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- yalamcı yarim dizisi2
- king is back5
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- düşünürken tavana bakmak5
- yugoslavya kızları4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- aselsan3
- almanya7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- mor semsiyeli yabanci5
- paraguay4
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- pandela3
bu olmadı şimdi gerçekten hiç olmadı...
kendi kendini geri getirmesi gereken yazardır. yoksa ondan sorarız hesabını!
kominikimamlar akıllı olsun akıllı...
kendi kendini geri getirmesi gereken yazardır. yoksa ondan sorarız hesabını!
kominikimamlar akıllı olsun akıllı...
kendi kendini sildiren yazardır.
kendi kendini...
kendi kendini...
Seni her gördüğümde gönlümde kopan velvelenin adıydı ;vaveylâ.Hem de öyle bir vaveylâ ki boğazımdaki sessizlik urganıyla, vav ile lâ arasında râm olmuş bir velvele ... Bir ey mesafesinde sana seslensem , ey serv-i revanım duyar mısın bu vav-ey-lânın sesini? Nur-ı nazarıma bin anlam yükleyenim , bir leyl vakti şimdi ertelemeden, gönlüme çöken o süveydayı bertaraf edebilir misin ? O maverân yalnızlığında , hani o bilindik ayrılık terennümlerini bahşettiğin gibi, öylece susacak mısın?
Tövbe bu sessizlikten şikayetçi değilim , lâkin bilir misin ey yâr ;
Ömrümün fasl-ı baharında , elim kalem gönlüm aşk tuttu.
Hülâsâ, gönlümün bam telinde , Kays'a hasret vaveyla koptu.
Bundandır sesimin ah u zarı, bundadır üç lâ`nın ortasında kalmışlığım. Bundandır sensizliğin feyyadı ve bundandır sessizliğin duası
Ey yâr vaveylâyı sessiz yapan gözlerine maşallah Dualardaki içtenlikse , elimi açtığımda ki kelamın güzelliği, amin diyen meleklerin Rabbine Elhamdulillah . Adının gizeminde , her hecesindeki zikri bana nasip eden yüreğe nasip olsun cennet inşAllah
Lâ ile sonsuzluğa uzanan ayrılıklarda Kaysa hasret Leyla kaderini yaşamaksa bu aşkın adı eyvAllah, her hecesi sen olan şiirlerin , aşk-ı vaveyla ise adı , her rüyada senden uzak kalmaksa bu kaderin adı , başından sonuna EyvAllah ...
Aşka, acıya,geceye ve sana EyvAllah, yâr EyvAllah..
Silinme nedeni yukarda yazılı olan yazardir.
Tövbe bu sessizlikten şikayetçi değilim , lâkin bilir misin ey yâr ;
Ömrümün fasl-ı baharında , elim kalem gönlüm aşk tuttu.
Hülâsâ, gönlümün bam telinde , Kays'a hasret vaveyla koptu.
Bundandır sesimin ah u zarı, bundadır üç lâ`nın ortasında kalmışlığım. Bundandır sensizliğin feyyadı ve bundandır sessizliğin duası
Ey yâr vaveylâyı sessiz yapan gözlerine maşallah Dualardaki içtenlikse , elimi açtığımda ki kelamın güzelliği, amin diyen meleklerin Rabbine Elhamdulillah . Adının gizeminde , her hecesindeki zikri bana nasip eden yüreğe nasip olsun cennet inşAllah
Lâ ile sonsuzluğa uzanan ayrılıklarda Kaysa hasret Leyla kaderini yaşamaksa bu aşkın adı eyvAllah, her hecesi sen olan şiirlerin , aşk-ı vaveyla ise adı , her rüyada senden uzak kalmaksa bu kaderin adı , başından sonuna EyvAllah ...
Aşka, acıya,geceye ve sana EyvAllah, yâr EyvAllah..
Silinme nedeni yukarda yazılı olan yazardir.
sözlüğün onsuz yavan olduğu yazar arkadaşım, bir an önce gelip benle de tekrar iletişim kurmasını temenni ettiğim güzel insan.
geri dönmüş yazardır!
esenlikler getirdin can!
esenlikler getirdin can!
benim entry mi önce okuyan sonra eksiye basan yazar *. burdan saygılar.
bir yaş daha almış "türk" çocuğu.
kendisinin kişisel hayranıyım ve "var" olmasından dolayı çok mutluyum...
https://www.youtube.com/watch?v=3LhizYTDkRM
kendisinin kişisel hayranıyım ve "var" olmasından dolayı çok mutluyum...
https://www.youtube.com/watch?v=3LhizYTDkRM
doğum gününü kutladığım yazar.
nicelerine sağlık içinde kavuşması dileğiyle.
nicelerine sağlık içinde kavuşması dileğiyle.
(img:#442742)
doğum gününü en içten dileklerimle kutladığım yazar.
iyi ki doğdun nice senelere
iyi ki doğdun nice senelere
nice mutlu yıllara doğum günün kutlu olsun güzel insan.
(#20262072)
kız haliyle yüreğinde barındırdığı delikanlılığın zekatını dağıtsa bazı şalvarlı cemaat odalıkları bile erkeğe dönüşebilir.
hayatımda gördüğüm en güzel "türk" kızı...
kız haliyle yüreğinde barındırdığı delikanlılığın zekatını dağıtsa bazı şalvarlı cemaat odalıkları bile erkeğe dönüşebilir.
hayatımda gördüğüm en güzel "türk" kızı...
(#16231806) fenerli değilim ama bu yazarı sevdim.
fikirlerine şimdiden saygı duyduğum, çok güzel bi vesileyle tanışmış olduğum yazar. zaman olur mu, tam anlamıyla tartışabilirmiyiz, o kapasitedemiyimdir bilemem.. ama sözlükteki değerli insanlardan biri ki iyi yazıyor.
osman pamukoğlu gibi bir efsaneyi tuğgenerallikten emekli edip orgenerallik yolunu tıkayan zihniyet mi Atatürk gibi emirler verecek?
(#16811901) entry'si ile sözlükteki tatlı su hümanistlerini pek bi kızdırmıştır.
arada bir kapıştığımız güzel. ama sonunda anlaşıyoruz. sıkıntı yok.
(#20996054) insanları "başını açtı; kafir! alkol aldı; kafir! rteyi eleştirdi; cehennemlik" şeklinde dinden keyiflerine göre çıkarıp, kendilerini cennetlik ilan eden tipler.
bu tipler ile kendini aynı kefeye koyduğum yazar.
bir insana kafir demek, onu kafir yapmaz. allah katında gizlidir o. tam tersi bir müslümana kafir demek, seni sıkıntıya sokar.
bırak insanları istedikleri gibi dinlerini yaşasınlar. kelime i şehadet getiriyormusun? sorun yok. müslümanız. yok kuran müslümanlığı, yok başka bir müslümanlık. islam tektir.
bu tipler ile kendini aynı kefeye koyduğum yazar.
bir insana kafir demek, onu kafir yapmaz. allah katında gizlidir o. tam tersi bir müslümana kafir demek, seni sıkıntıya sokar.
bırak insanları istedikleri gibi dinlerini yaşasınlar. kelime i şehadet getiriyormusun? sorun yok. müslümanız. yok kuran müslümanlığı, yok başka bir müslümanlık. islam tektir.
(#21016132) dinde en büyük yozlaşmanın uydurma hadisler ve peygamber kullanılarak yapıldığından habersiz mutsuz varoş güllerinin nickaltında histermeye devam ettiği yazar. bir yandan fetoşun eleştirilmesine dayanamayıp "başkasına kafir diyen kafir olur" yazarken, diğer yandan "uymadığın dinin kuralları" laflarıyla karşısındaki için tanrı edasıyla karar veren beyin fakirleri, basit boşluğunuzu doldurmak için aradığınız mekanizmayı bu yazardan alamazsınız. lütfen başka kapıda miyavlayın.
Düşünce özgürlüğünden bihaber organizmaların sorguladığı yazar.
illa kendisi gibi düşünmeni isteyen belli bir kesim kabak tadı vermeye başladı artık. Her yazıdan sonra nick altında eleştiri yapılmaz arkadaş. Beğenirsin veya beğenmezsin, bitti..
illa kendisi gibi düşünmeni isteyen belli bir kesim kabak tadı vermeye başladı artık. Her yazıdan sonra nick altında eleştiri yapılmaz arkadaş. Beğenirsin veya beğenmezsin, bitti..
düşünce özgürlüğü deyip insana kafir demeyi bile düşünce özgürlüğü sayacak mikro organizmaların yalakalık yaptığı yazar.
yalakalık nasıl nick altına yapılırsa, eleştiri de o derece haklıdır.
yalakalık nasıl nick altına yapılırsa, eleştiri de o derece haklıdır.
(#21016331) nickaltından kendisini rahatsız eden histermiş varoş gülleri aradıkları boyu tam olarak ifade ederlerse onlar için yaptığı reklamı güncelleyecek yazar.
ya da isterlerse eleştiri ve hakaret arasındaki farkı, bu tip entrylerle kendilerine canlarını biraz daha acıtarak öğretebilir.
ha, bu arada, 6 yaşında bir çocukla evlenip, 9 yaşında cinsel ilişkiye girmek te sünnet değil mi?
ya da isterlerse eleştiri ve hakaret arasındaki farkı, bu tip entrylerle kendilerine canlarını biraz daha acıtarak öğretebilir.
ha, bu arada, 6 yaşında bir çocukla evlenip, 9 yaşında cinsel ilişkiye girmek te sünnet değil mi?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar