eskiden;

https://www.itusozluk.com/image/sapan_151069.jpg

şimdi;

http://galeri12.uludagsoz...7/eagle-sniper_674354.jpg
oyun diye muhteşem bir şarkıları var.
kullandığım tek silah.
bir de boncuklu tebancam vardı.
Saçma bir alettir, sözü bile var saçma sapan diye.
konuştuğu dile sapanca denir.
© copyright 2005 - 2026