bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
sıkı bir harry potter okuyucusu olduğunu düşündüğüm hoşgelen yeni uuser.
(bkz: ron weasley)
(bkz: ron weasley)
ron'u seveni ben de severim gibi garip bir yaklaşımda bulunmak istedigim yazar..forever harry potter..
hafiften hatıra defteri modunda yazmak istediğim yazar...
sevgili rweasley ,
kalbin kadar temiz bu sayfayı bana ayırdığın için teşekkür ederim... hayri bodur'un son meacerası, hayri bodur: honaz dağı eteğinde bir garip'te en testisli bir rol kapman dileğiyle...
imza: ibrahim müteferrika
sevgili rweasley ,
kalbin kadar temiz bu sayfayı bana ayırdığın için teşekkür ederim... hayri bodur'un son meacerası, hayri bodur: honaz dağı eteğinde bir garip'te en testisli bir rol kapman dileğiyle...
imza: ibrahim müteferrika
denizli'deki zirvemizde sakinliği ve beyefendiliği gözden kaçmamış yazar arkadaşım. harry potter hayranıdır kendisi.
anam o ne güzel takma addır öyle..selam ederim kendisine burdan..*
hakkını nasıl ödeyeceğimi bilmediğim yazardır.*
nikinde tezatlik olmayan kisi. nik niktir, cok gaza gelmemek lazim.
onun ki tezatliksa eger bir hatirlatma yapalim...
sozlukte kurtce nik sahibi bir kardesimiz var. gecen gun vatan haini pkk'ya hayir anlamli bir entrysini gordum, guzeldi. yani icerigi, konuyu tam hatirlayamiyorum ama bu anlamdaydi.
burdan bakildiginda aslinda bu da bir tezattir ama rweasley tezat degildir cunku rweasley ingiliz degildir. dahasi harry potter'da ingiliz kulturunu ozendiren bir roman degil, bir defa ingilizlerin kulturunde buyu yapmak yok, buyu yapilan bir romanda birakin ingilizleri milliyet kavraminin pek isi yok. hangi ingiliz cikolatali kurbaga yer. ya da cikolatali kurbaga da ne?!..
rweasley'nin siyasi fikirleri kendini baglar, sagcida olsa solcuda olsa saygi duymak gerekir. niki de bu kadar abartmamak gerek.
daha ne tezat nikler var.
onun ki tezatliksa eger bir hatirlatma yapalim...
sozlukte kurtce nik sahibi bir kardesimiz var. gecen gun vatan haini pkk'ya hayir anlamli bir entrysini gordum, guzeldi. yani icerigi, konuyu tam hatirlayamiyorum ama bu anlamdaydi.
burdan bakildiginda aslinda bu da bir tezattir ama rweasley tezat degildir cunku rweasley ingiliz degildir. dahasi harry potter'da ingiliz kulturunu ozendiren bir roman degil, bir defa ingilizlerin kulturunde buyu yapmak yok, buyu yapilan bir romanda birakin ingilizleri milliyet kavraminin pek isi yok. hangi ingiliz cikolatali kurbaga yer. ya da cikolatali kurbaga da ne?!..
rweasley'nin siyasi fikirleri kendini baglar, sagcida olsa solcuda olsa saygi duymak gerekir. niki de bu kadar abartmamak gerek.
daha ne tezat nikler var.
nasıl bir ülkede yaşıyor zaman zaman soruyor kendisine. iftiraların çok kolay bir şekilde atıldığı bir ülkede yaşıyorum. çamur at izi kalsın. bana faşist denmesi bir iftiradır. yanlıştır. esefle kınıyorum.
En başta ben müslümanım. müslümanlıkta üstünlük Allah korkusuna göre belirlenir. eğer söz konusu bir insan hayatıysa, insan haklarını korumaksa bir kürt için canımı seve seve veririm. daha önce de söylediğim gibi bu ülkenin akıllısıyla delisiyle otuyla böceğiyle kardeşim. bunları yazdığım için akp li damgası mı vuracaksınız. peşinen söyleyeyim akp li değilim. eğer ki ortam uygun olur fikir tartışması olursa şu da biline ki onların sonuna kadar arkasındayım. savunamazsam da namerdim.
Nick seçmiş yazar? nick= takma ad olsa gerek. bu takma ad çok önceleri alınmışır. yani çocukluğuma dayanır. ekşi sözlüğe bununla üye olmuştum. orada yazar alımı yapılmayınca bir kaç sene okudum oyladım. sonra uludağ sözlüğe üye oldum. çocukken seçtiğim için (15-16 lı yaşlar) pişman değilim lakin şu an seçecek olsam "kıtmir" takma adını seçerdim.
sevenine, nefret edenine aşağılayanına, hürmet edenine yediden yetmişe selam olsun, hoşça bakın zatınıza.
En başta ben müslümanım. müslümanlıkta üstünlük Allah korkusuna göre belirlenir. eğer söz konusu bir insan hayatıysa, insan haklarını korumaksa bir kürt için canımı seve seve veririm. daha önce de söylediğim gibi bu ülkenin akıllısıyla delisiyle otuyla böceğiyle kardeşim. bunları yazdığım için akp li damgası mı vuracaksınız. peşinen söyleyeyim akp li değilim. eğer ki ortam uygun olur fikir tartışması olursa şu da biline ki onların sonuna kadar arkasındayım. savunamazsam da namerdim.
Nick seçmiş yazar? nick= takma ad olsa gerek. bu takma ad çok önceleri alınmışır. yani çocukluğuma dayanır. ekşi sözlüğe bununla üye olmuştum. orada yazar alımı yapılmayınca bir kaç sene okudum oyladım. sonra uludağ sözlüğe üye oldum. çocukken seçtiğim için (15-16 lı yaşlar) pişman değilim lakin şu an seçecek olsam "kıtmir" takma adını seçerdim.
sevenine, nefret edenine aşağılayanına, hürmet edenine yediden yetmişe selam olsun, hoşça bakın zatınıza.
umarım bir sıkıntısını atlatmış yazardır. geçmişine bakıp tecrübe edinmiş ve yoluna devam etmektedir.
(bkz: #3900581) entrysi ile duygularıma tercüman olmuş yazardır. saygılar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar