bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı11
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- ibadet2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- anlamak2
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- berhan şimşek2
- dil3
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- pakistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- guyana4
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- günaydın2
- fas6
- oyuncu2
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
insanları tanımamı sağlamış yazar.
beni bir dertten kurtardın dost teşekkürler. *
beni bir dertten kurtardın dost teşekkürler. *
sürpriz istanbul ziyaretinde evvela kayip pena' yı ardından şahsımı ziyaret etmiş uuser, sağolsun. tek şikayetim çok konuşuyor olması.* sorunlarının üzerine giderse bunu da aşacaktır. puanım dohuz.
geçen gün çat kapı ofisime gelen sözlük yazarı.
okulu bitmiş istanbul'a dolaşmaya gelmiş, eminönü'nde bir internet cafeden msn'e girince beni gördü, karaköy'deysen hemen geliyorum bir yere kaçamazsın dedi. iyi gel dedim, ofisin yerini tarif ettim, tarifime uymayıp kuryenin tekinin peşinden gidince hayatı şaşmış, kan ter içinde geldi ofise. dolaptaki bütün biralarımı tüketti, bardağıma da koklata koklata koydu adi. neyse oturduk muhabbet ettik biraz, beklemenin boylesi'nin de belirttiği gibi cidden çok konuşuyor. çekmecede dandik purolarım vardı kakaladım buna, çıktık sonra taksim'e gideceğim dedi götürdük, yolda dondurma al bana diye tutturdu, aldık... yol boyunca telefonda kızın tekiyle konuşup durdu. sonra metroya bindirip cevahir'e yolladım bunu orada da beklemenin böylesi ile buluşmuş işte...
okulu bitmiş istanbul'a dolaşmaya gelmiş, eminönü'nde bir internet cafeden msn'e girince beni gördü, karaköy'deysen hemen geliyorum bir yere kaçamazsın dedi. iyi gel dedim, ofisin yerini tarif ettim, tarifime uymayıp kuryenin tekinin peşinden gidince hayatı şaşmış, kan ter içinde geldi ofise. dolaptaki bütün biralarımı tüketti, bardağıma da koklata koklata koydu adi. neyse oturduk muhabbet ettik biraz, beklemenin boylesi'nin de belirttiği gibi cidden çok konuşuyor. çekmecede dandik purolarım vardı kakaladım buna, çıktık sonra taksim'e gideceğim dedi götürdük, yolda dondurma al bana diye tutturdu, aldık... yol boyunca telefonda kızın tekiyle konuşup durdu. sonra metroya bindirip cevahir'e yolladım bunu orada da beklemenin böylesi ile buluşmuş işte...
#8671542
sözlükte demogoji yaparak arkadaş arayan yazar. sen yanlış yere gelmişsin hollandaya gitseydin seni havada kaparlardı.
(bkz: tüm gay lar hollanda ya gitsin)
sözlükte demogoji yaparak arkadaş arayan yazar. sen yanlış yere gelmişsin hollandaya gitseydin seni havada kaparlardı.
(bkz: tüm gay lar hollanda ya gitsin)
5. nesil isyankar çaylak.
olay yerinden hızla uzaklaşan yazar.
Alkole hayır demiş.. Gelişme var sende yazarı özledik be abi. *
(#11353791) hayal gücü hoş yazar.
yanlış yapmış yazar.
olum, onbinlerce mehmetçiği öldürenlere orospu çocuğu denilir mi hiç?
oysa polise saldırmak taş atmak, daha çıkıp devlete isyan edip askerlere kurşun sıkmak gibisi var mı?
ya da doğuya gönderilen öğretmenleri öldürmek gibisi var mı? öldüreceksin tabi, ne işi var öğretmenin orada.
sivillere bombalı saldırının nesi kötü olum, arada bir aksiyon şart ne var bunda neden "orospu çocuğu" diyorsun adamlara.
abdullah öcalan da hapisten çıkmalı ne işi var adamın orda, ona da küfür etmişsin, ayıp lan ayıp amına koyayım.
özgürlükçü ülkeyiz biz genişiz, anana küfür etseler eyvallah diyeceksin.
orospu çocuğu demek hiç yakışmamış sana.
çaylak edilmemeli silinmeliydin bence.
çok büyük ayıp etmişsin çok.
olum, onbinlerce mehmetçiği öldürenlere orospu çocuğu denilir mi hiç?
oysa polise saldırmak taş atmak, daha çıkıp devlete isyan edip askerlere kurşun sıkmak gibisi var mı?
ya da doğuya gönderilen öğretmenleri öldürmek gibisi var mı? öldüreceksin tabi, ne işi var öğretmenin orada.
sivillere bombalı saldırının nesi kötü olum, arada bir aksiyon şart ne var bunda neden "orospu çocuğu" diyorsun adamlara.
abdullah öcalan da hapisten çıkmalı ne işi var adamın orda, ona da küfür etmişsin, ayıp lan ayıp amına koyayım.
özgürlükçü ülkeyiz biz genişiz, anana küfür etseler eyvallah diyeceksin.
orospu çocuğu demek hiç yakışmamış sana.
çaylak edilmemeli silinmeliydin bence.
çok büyük ayıp etmişsin çok.
bir an önce dönmesini beklediğimiz yazardır.
en azından adam gibi bir şey yüzünden çaylak yapılmıştır.
(bkz: o çocuklarına o çocuğu denir bizim orda)
helal olsundur.
not:#11784796
en azından adam gibi bir şey yüzünden çaylak yapılmıştır.
(bkz: o çocuklarına o çocuğu denir bizim orda)
helal olsundur.
not:#11784796
karadenizin hırçın yazarıdır. nerde ne denmesi gerekiyorsa çekinmeden, eğilmeden bükülmeden söyler.
kendisine ezik denmiştir.
şiddetle kınıyoruz.
demeyiniz birbirinize öyle, ayıptır.
yakışmıyor, hadi kardeş kardeş yazışın.
şiddetle kınıyoruz.
demeyiniz birbirinize öyle, ayıptır.
yakışmıyor, hadi kardeş kardeş yazışın.
(#12506765) türk milleti gerektiğinde kendi işini kendi görür siyerek destek verdiğim yazar.
kültür park davetimi red etmiş yazar. çocuk parkında şahane bir oyun gününü kaçırdı!
#14146865 nolu entry ile ":D" biçiminde oy kullanamayıp "işte budur üstad" olarak eklenmiş yazardır. şahsıma göre çok önceden hoş gelmiştir.
ilginç olduğumu düşünen yazar. Bu çok ilginç. *
Türkçeden yoksun yazar q ne ya ?
güzel laf sokar lan bu adam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar