bugün

Siteye girince karşılayan cümleyle kafa karıştıran site. Cümleyi kopyala yapıştır yapıyorum:
"Keşfedin, paylaşın ve sevdiklerinize ve dünya ile iletişim. Oturum açın ya da şimdi Üye Ol!"

ARKADAŞLAR adam konuşamıyor.
kendisini hala başbakan sananların kurduğu ve/veya bulunduğu site.

beyin bedava orayı bir editleyiverin canım ya.
twitter'ın logosunun kuş olduğunu düşünürsek bu sitenin logosunu az çok hayal edebiliyorum. ama ayıptır. insan cumhurbaşkanının kafasını kuşa montajlayıp logo diye kullanır mı? çok ayıp.
© copyright 2005 - 2026