bugün

rtewitter

twitter'ın logosunun kuş olduğunu düşünürsek bu sitenin logosunu az çok hayal edebiliyorum. ama ayıptır. insan cumhurbaşkanının kafasını kuşa montajlayıp logo diye kullanır mı? çok ayıp.
© copyright 2005 - 2026