bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- düşük iq belirtileri4
- hep aynı şeyleri yaşamak3
- zaman gazetesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- james deen2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- bugün de meme atan olmaması13
- tgrt3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- gecenin şarkısı3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- kaya çilingiroğlu2
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- anın görüntüsü15
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- iş kadını yazarlar6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- paris te son tango6
- esra'yı aç esra'yı2
- almanya4
- meloş nerede sorunsalı5
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
çarşı gezmeye giderken otobüs kullanan teyzelerin işe giden beni otobüste şıkıştırdığı için, bu işe el atması ve teyzelere otobüsleri yasaklatmasını istediğim yazar.
kendi açtığı ekonomi başlıklarını hortlatıp durmaktadır an itibarıyle.
(#16295484) derdinin ne oldugunu bir türlü çözemediğim yazar. nick altına yazmamak için uzun süre direndim ama artık kendimi tutamadım. tamam dostum türkiye ekonomisi çok iyi gidiyor, bütün sözlük kabul ediyoruz bu durumu. ama baydın artık haberin ola.
yahu hocam beğenmeyen okumaz kaldır butonuna basar kaldırır. neden bu kadar dert edildi anlamadım.
sapıkça başlıklar , saçma sapan yazılar bu kadar dert edinmiyorsunuz.
ha ideolojik olarak saldıran ve onların peşine takılan 3-5 kişi var onlar tamam da biraz da sapıkça başlıkları dert edinin.
sapıkça başlıklar , saçma sapan yazılar bu kadar dert edinmiyorsunuz.
ha ideolojik olarak saldıran ve onların peşine takılan 3-5 kişi var onlar tamam da biraz da sapıkça başlıkları dert edinin.
kendisi için yazılanlara tabii ki kendi başlık altında cevap verecektir.
nickaltını facebook duvarı gibi kullanmayı normal zanneden şakirde.
neredeyse hakkındaki her entrye cevap vermiş,* bunun dışında akp'li olması dışında gözüme ilişir bir entry göremedim buralarda..
yapılan eleştirilerin büyük kısmı çocukçadır yazılanlar işine gelmeyince akp'li falan vesaire...
kendi başlığı altında cevap vermesi ile ilgili.
insanlar ağzına geleni söyleyecek , hakaretler edecek, iftiralar atacak.kendisi doğruyu nerde yazacak merak etmektedir.
kendi başlığı altında cevap vermesi ile ilgili.
insanlar ağzına geleni söyleyecek , hakaretler edecek, iftiralar atacak.kendisi doğruyu nerde yazacak merak etmektedir.
sazan ve keriz avını çok seven, türlü türlü yemlerle onları yakalayıp istediği kıvama getiren bir yazardır. sakindir, sabırlı ve itidallidir.
ekonomi ile ilgili sorunlar yıllardır aynı şekilde dile getirilen sorunlardır.
rosava şu yaşına kadar bu sorunları dinlemekten bıkmıştır.
son dönemde ekonomi ile ilgili yazdıkları türkiye ekonomisi ile ilgilidir ve herhangi bir siyasi partiyi övme amacı yoktur.
ekonomiyi olumlu bulmaktadır ve bu olumlu havada yıllardır bahsedilen sorunlara çözüm bulunabileceğine inanmaktadır.
aksi takdirde yıllardır olduğu gibi sürekli olumsuzluk yansıtılarak sorunlara bir çözüm bulunabilneceğine inanmamaktadır.
ayrıca nick altına yazılan sorunların büyük kısmı çalışma hayatındaki sıkıntılar ile ilgilidir.
rosava şu yaşına kadar bu sorunları dinlemekten bıkmıştır.
son dönemde ekonomi ile ilgili yazdıkları türkiye ekonomisi ile ilgilidir ve herhangi bir siyasi partiyi övme amacı yoktur.
ekonomiyi olumlu bulmaktadır ve bu olumlu havada yıllardır bahsedilen sorunlara çözüm bulunabileceğine inanmaktadır.
aksi takdirde yıllardır olduğu gibi sürekli olumsuzluk yansıtılarak sorunlara bir çözüm bulunabilneceğine inanmamaktadır.
ayrıca nick altına yazılan sorunların büyük kısmı çalışma hayatındaki sıkıntılar ile ilgilidir.
maliye bakanı sözlükte bu nickle yazıyor olabilir düşüncesi oluşturan yazar kişisidir.
yakar piposunu ve başlar derin(!) ekonomi sohbetine;
- avrupada kriz tırmanırken türkiye ihracatla bu bataklığa bulaşmadan sıyrılmayı bildi azizim.
der. boğazını temizleyerek tekrar söz alır;
- avrupa ekonomisi inişteyken türkiyenin yüzde bilmem kaç büyümesi
diye devam eder. bi sigara yakarım "eee?" derim
- ne eeesi? sohbeti canlandırdım ya işte. canlandırdım ki insanlar tartışsın bi şeyler paylaşsın
der.
rosava ile birlikte birbirimizin fotoğrafını çekerek bir keyifli günün daha sonuna geliriz.
görsel
görsel
- avrupada kriz tırmanırken türkiye ihracatla bu bataklığa bulaşmadan sıyrılmayı bildi azizim.
der. boğazını temizleyerek tekrar söz alır;
- avrupa ekonomisi inişteyken türkiyenin yüzde bilmem kaç büyümesi
diye devam eder. bi sigara yakarım "eee?" derim
- ne eeesi? sohbeti canlandırdım ya işte. canlandırdım ki insanlar tartışsın bi şeyler paylaşsın
der.
rosava ile birlikte birbirimizin fotoğrafını çekerek bir keyifli günün daha sonuna geliriz.
görsel
görsel
sözlükte açtığı başlıklara yılmadan yaptığı up'lama (güncelleme) ile ekonomiyi tek başına ayakta tutan yazar.
şakirt veya akp'li olmadığı için badem yağına ihtiyacı yoktur.
(#16368456) eksileyenler oluyor, mecburen diğer entryleri de refere ederek bi şeyler daha yazayım.
kibar bi insan olmasıyla alakam yok. zaten yazdıklarımın kişiliğiyle hiç alakası yok. tanımıyorum ki ne yazayım.
ama yazarlığı mı? orada duracaksın hafız.
bu adamın yazdıklarına çoktan beri aşinayım. hatta ilk başlarda kendisini sık sık onore de ediyordum. bilmediğim şeyler yazıyordu, en azından saygı duyuyordum.
ama artık iş kendini tekrardan ibaret hale geldi.
gerçekten sıkıldım. yeminle çok sıkıldım hocam aynı başlıkları aynı cümlelerle uplamandan ve "tartışılsın ortaya bi değer çıksın" benzeri savunmalarından.
abi dünya bu kadar hızlı değişiyor, ekonomi bi bebekten bile daha çabuk gelişiyor, her dakika dengeler alt-üst oluyor ama sen 2-3 senedir aynı başlıklarla aynı krizleri, aynı dengeleri anlatıyorsun hee mi?
hocam ekonomi alanım değil ama ben o kadar da salak bi adam değilim.
eleştiriyorum abi. aynı şeylerle dünyanın en zor ve etkin dinamiklerini anlatman beni gerçekten artık rahatsız ediyor.
abi yeter. iktisatta çığır açmanı beklemiyorum ama "avrupadaki krizi güvensizlik ortamına bağlamak" ve üstelik bunu defalarca tekrar etmen gerçekten benim bile yapmayacağım bi şey. bu sadece bi örnekti.
herkes eleştiriyor, bi kere bile seviyesini düşürmüş değil. bu yönüne eyvallah ama mesele rosavanın kişiliği, mükemmel misafirperverliği, inanılmaz dost canlısı olması değil.
abi adam yazıyor, aynı şeyleri yazıyor, aynı şeyleri aynı şeylerle tekrar gözümüze sokuyor ve artık ben bıktım aga bundan
bu ısrarın nedeni biriktirdiklerinin sonuna gelmesi mi? biriktirdiklerini tükettiyse artık biraz durup yeni şeyler biriktirmesi ve bunun için de kendisini geliştirmesi gerekiyor.
kibar bi insan olmasıyla alakam yok. zaten yazdıklarımın kişiliğiyle hiç alakası yok. tanımıyorum ki ne yazayım.
ama yazarlığı mı? orada duracaksın hafız.
bu adamın yazdıklarına çoktan beri aşinayım. hatta ilk başlarda kendisini sık sık onore de ediyordum. bilmediğim şeyler yazıyordu, en azından saygı duyuyordum.
ama artık iş kendini tekrardan ibaret hale geldi.
gerçekten sıkıldım. yeminle çok sıkıldım hocam aynı başlıkları aynı cümlelerle uplamandan ve "tartışılsın ortaya bi değer çıksın" benzeri savunmalarından.
abi dünya bu kadar hızlı değişiyor, ekonomi bi bebekten bile daha çabuk gelişiyor, her dakika dengeler alt-üst oluyor ama sen 2-3 senedir aynı başlıklarla aynı krizleri, aynı dengeleri anlatıyorsun hee mi?
hocam ekonomi alanım değil ama ben o kadar da salak bi adam değilim.
eleştiriyorum abi. aynı şeylerle dünyanın en zor ve etkin dinamiklerini anlatman beni gerçekten artık rahatsız ediyor.
abi yeter. iktisatta çığır açmanı beklemiyorum ama "avrupadaki krizi güvensizlik ortamına bağlamak" ve üstelik bunu defalarca tekrar etmen gerçekten benim bile yapmayacağım bi şey. bu sadece bi örnekti.
herkes eleştiriyor, bi kere bile seviyesini düşürmüş değil. bu yönüne eyvallah ama mesele rosavanın kişiliği, mükemmel misafirperverliği, inanılmaz dost canlısı olması değil.
abi adam yazıyor, aynı şeyleri yazıyor, aynı şeyleri aynı şeylerle tekrar gözümüze sokuyor ve artık ben bıktım aga bundan
bu ısrarın nedeni biriktirdiklerinin sonuna gelmesi mi? biriktirdiklerini tükettiyse artık biraz durup yeni şeyler biriktirmesi ve bunun için de kendisini geliştirmesi gerekiyor.
kendini tekrarladığının farkındadır.ancak ortada şöyle bir durum vardır.
yazdıkları iktisat ile ilgili yazıların bir kısmı bilgi içeriklidir , diğerleri ise bazı iktisadi kavramlara aşina olunması ve ekonomik gündemin farkında olunması amaçlıdır.
genellikle iktisadi yazılar yazması başlıklar açması kendi tercihidir.
bazıları siyasi konularda , bazıları aşk-meşk konularında bazıalrı ise kendine uygun konularda yazı yazmayı tercih eder. rosava ise iktisadi konularda yazamayı ve başlık açmayı tercih etmiştir.
iktisadi başlıkların tekrarlanmasının bazı kişileri sıktığının farkındadır ancak malesef bu ülkede iktisat bitirip ekonomik kavramlara aşina olmayan binlerce insan var.
başlık altındaki tartışmalardan bir fikir elde edemese bile iktisadi kavramlara aşina olunabilir.
sözlükte sapıkça başlıklar sürekli tekrarlanıp sözlüğe yazılması arasında bu davranışın eleştirilmesi , küfür ve hakaret edilmesini anlayamamıştır.
yazdıkları iktisat ile ilgili yazıların bir kısmı bilgi içeriklidir , diğerleri ise bazı iktisadi kavramlara aşina olunması ve ekonomik gündemin farkında olunması amaçlıdır.
genellikle iktisadi yazılar yazması başlıklar açması kendi tercihidir.
bazıları siyasi konularda , bazıları aşk-meşk konularında bazıalrı ise kendine uygun konularda yazı yazmayı tercih eder. rosava ise iktisadi konularda yazamayı ve başlık açmayı tercih etmiştir.
iktisadi başlıkların tekrarlanmasının bazı kişileri sıktığının farkındadır ancak malesef bu ülkede iktisat bitirip ekonomik kavramlara aşina olmayan binlerce insan var.
başlık altındaki tartışmalardan bir fikir elde edemese bile iktisadi kavramlara aşina olunabilir.
sözlükte sapıkça başlıklar sürekli tekrarlanıp sözlüğe yazılması arasında bu davranışın eleştirilmesi , küfür ve hakaret edilmesini anlayamamıştır.
çok aşina bi yazar.
acayip şinanay bir yazar.
beynini aldıran adam.
(#16273704)
''atatürk mekke'yi yıkılmaktan kurtardı''
''atatürk'ün oturduğu masada kaç kral var biliyor musunuz?''
''Atatürk'ün elini öpen ingiliz kralı'' gibi abuk fotoğrafları paylaşan tiplerden farkı yok. Muhtemelen babasından para alıyor keza maaş alsaydı ekonomi konusunda öyle sallayamazdı.
(#16273704)
''atatürk mekke'yi yıkılmaktan kurtardı''
''atatürk'ün oturduğu masada kaç kral var biliyor musunuz?''
''Atatürk'ün elini öpen ingiliz kralı'' gibi abuk fotoğrafları paylaşan tiplerden farkı yok. Muhtemelen babasından para alıyor keza maaş alsaydı ekonomi konusunda öyle sallayamazdı.
kaç gündür ortalarda yok, acaba başına bir şey mi geldi dediğim yazar.
kendisinin nick altına yaklaşık iki hafta kadar önce geldi yine tipini siktiğimin bakınızı vermiştim. kendisinden özür diliyorum bu entrymden ötürü.
kendisinin nick altına yaklaşık iki hafta kadar önce geldi yine tipini siktiğimin bakınızı vermiştim. kendisinden özür diliyorum bu entrymden ötürü.
küfür ve hakaret edilmediği sürece kimseye dargınlığı yoktur.
neden ekonomi dışında başlık açmadığı, başka başlıklara neden yazmadığı merak konusu olan yazar.
edit: başka başlıklarada yazmış.
pardon ben yeni nesil olarak
hep bu şekilde tanıdımda kendisini.
sonradan böyle olmuş demekki. *
edit: başka başlıklarada yazmış.
pardon ben yeni nesil olarak
hep bu şekilde tanıdımda kendisini.
sonradan böyle olmuş demekki. *
wall street'te güvenlik.
(#16486605)
artık yeter demek istediğim yazardır. cidden yeter. iktidar kim olursa olsun destek olunmalı diyorsun tamam güzel kardeşim seni anlıyoruz ama körü körüne olmuyor bu işler. halk bir işlev bir etkinlik ve bir üstünlük durumu sezecek,hissedecek ki iktidara yardım edecek. he komik olan bunları görmeden de bizim halkımız iktidara destek oluyor o ayrı mesele.
artık yeter demek istediğim yazardır. cidden yeter. iktidar kim olursa olsun destek olunmalı diyorsun tamam güzel kardeşim seni anlıyoruz ama körü körüne olmuyor bu işler. halk bir işlev bir etkinlik ve bir üstünlük durumu sezecek,hissedecek ki iktidara yardım edecek. he komik olan bunları görmeden de bizim halkımız iktidara destek oluyor o ayrı mesele.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar