bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- türk telekom port zammı4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cayenne4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- helal olsun be2
- ithal et2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 0 0 73
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- sürekli esnemek6
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- kimyon4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- iremga2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- gammaz çetesi çökertildi2
annelelerimizin sürekli kulaklarımızı çınlatan tabiri. genelde gençler renkliler ve beyazları karıştırır. sizin o anda yıkanacak kot pantolonunuz var ise hemen çamaşır makinesine atmak istersiniz. annenizden alacağınız cevap aynen şöyle olur; "oğlum makinede renkliler var, kot boyar onları" benim kot pantolonum 1 ay sırf bu sebepten yıkanmadı.
ya her zaman desteklerim takımlarımızı avrupa'da ama takımı kırmızı formayla sahada mücadele eden taraftar da "renkliler" demesin be kardeşim, cidden komik oluyorsunuz.
Bozuk plak gibilerdir efenim.
Bi zaman 3.büyük dediler.
Sonra şampiyon olduk naftalin kokuyor heryer. On yılda bir şampiyon oldunuz dediler.
Daha sonra yine şampiyon olduk. Tinerci dediler.
Başka hiçbir lafları yok. Bozuk plak gibi tekrarlayıp duruyorlar. Tinecisinizde tinercisiniz
Yenileyin olum biraz kendinizi. Yeni avuntular bulun kendinize
Bi zaman 3.büyük dediler.
Sonra şampiyon olduk naftalin kokuyor heryer. On yılda bir şampiyon oldunuz dediler.
Daha sonra yine şampiyon olduk. Tinerci dediler.
Başka hiçbir lafları yok. Bozuk plak gibi tekrarlayıp duruyorlar. Tinecisinizde tinercisiniz
Yenileyin olum biraz kendinizi. Yeni avuntular bulun kendinize
takım tutmasam da beşiktaşlıların yaptığı saçma sapan genelleme. onlar size renksiz dese hoşunuza gider mi amk?
Türkiye nin (renkli kortexine göre) 3. Büyüğüne yüklenmeler,tinerci demeler. Siyahla siyah ,beyazla beyaz olma özelliği bu trollere aittir.ben bile bunlar kadar pepe transferini önemsemedim.başarılar kendi takımınıza odaklanmanız dileğiyle
belki 2021 senesinde şampiyon olursunuz*
belki 2021 senesinde şampiyon olursunuz*
bu ülkede iki büyük takım vardır, kimse boşuna nefes tüketmesin.
34 yaşında 2 senede 9,5 mio ya bir stoper almışlar aman aman sanki messiyi almışlar.
nedir lan bu aşağılık, eziklik kompleksi?
devlet olmasa şeklini yapacağınız stadınız olmayacaktı bunlar nasıl kafalar amk?
süper ligte biz ölü takımla hamzayla üç kupa kaldırdık, neyin kafası gençler?
ligde iki sene şampiyon oldular diye kral oldular ya neler neler.
edit: pepe için götünü yırtan arkadaşlar ayrıca ülkeye hangi topçuların ne zaman geldiklerine bir baksınlar.
adam bir sözleşme yapmış, 10 sayfa taş gibi.
34 yaşında 2 senede 9,5 mio ya bir stoper almışlar aman aman sanki messiyi almışlar.
nedir lan bu aşağılık, eziklik kompleksi?
devlet olmasa şeklini yapacağınız stadınız olmayacaktı bunlar nasıl kafalar amk?
süper ligte biz ölü takımla hamzayla üç kupa kaldırdık, neyin kafası gençler?
ligde iki sene şampiyon oldular diye kral oldular ya neler neler.
edit: pepe için götünü yırtan arkadaşlar ayrıca ülkeye hangi topçuların ne zaman geldiklerine bir baksınlar.
adam bir sözleşme yapmış, 10 sayfa taş gibi.
son 2 yılda galatasaray ve fenerbahçe taraftarlarının beşiktaş sayesinde düşmanlık içinden çıkıp dostluk kardeşlik içine girmesinden dolayı ortaya çıkan betimleme.
2 yıl önce boğaz boğazaydı bunlar.
2 yıl önce boğaz boğazaydı bunlar.
beyazlarla birlikte çamaşır makinesine atılmaz beyazlara renkleri bulaştırır.
haa siz futbol konuş..
haa tamam..
hii o renkli yani diğer takı.. hiiiii.
haa siz futbol konuş..
haa tamam..
hii o renkli yani diğer takı.. hiiiii.
mendil servisi yapıyoruz.
goooooooooooooooooooooooool. !
goooooooooooooooooooooooool. !
Renk koruyucu ile ilk günkü gibi renkliler daha renkli siyahlar daha siyah.
sarışın ve kumrallar gibidirler , bir de bunların takım tutanları vardır fenevliler ve geseliler gibi.. eğlencelidirler.
ilginçtir beyazlar yıkandıktan sonra bile kokmasına rağmen renklileri çıkarma yarım saatte olduğu yerde leş gibi kokarlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar