bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- kemalistlerin sanki biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- birader yazar olmak13
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- amerika birleşik devletleri7
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- türkiye9
- seri gizli artı oy veren melek3
- sigmund freud'un koltuğu4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- 26 haziran 20264
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- egay sucukcu birader2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- arda güler4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
altıncı nesil çaylak.
gayet iyi yazdığını yeni farkettiğim nesildaş. #6640196 tespit yerinde. bu arada sözlük adına özür dileyerek geç de olsa hoşgelmiş diyorum.
(bkz: bayramda siyaset konuşma yavşaklığından utanıyorum/#9331954)
pozisyonun peşini bırakmamış, takip etmiş ve golü atmış yazardır. tebrik eder başarıarının devamını dilerim.
pozisyonun peşini bırakmamış, takip etmiş ve golü atmış yazardır. tebrik eder başarıarının devamını dilerim.
sıfatlarla işi yok gibi dursada nedense kendi kendine "ayar çeken yazar" dedirtme eğiliminin olduğunu hissettiğim 6. nesil yazar...
aditledim: bu eksiden yazarın eleştri sınırını belirleyebiliriz sanırım...
aditledim: bu eksiden yazarın eleştri sınırını belirleyebiliriz sanırım...
eleştiri kaldıramayan yazar... yazık, halbuki yazdıklarının gayet mantıklı olduğunu düşünmekteydim, buradan da ilk entrymindeki "hissimin" doğru olduğu sonucu çıkıyor malesef...
biri ile aynı fikirde olmamakla, haksızlığa uğradığını düşünmekle, eleştiri kaldıramanın arasındaki o büyük farkı bilen yazardır. eleştri kaldırmak demek, her eleştriye "evet haklısın" yada sessiz kalma tepkisini göstermek değildir. *
ayrıca hislere göre yorum yapmak için yanlış platformdadır bazı yazarlar.. ;çünkü burası doğa üstü güçler sayfası değil.. sonra fal, tarot da bakıyor musun diye sorarlar insana.. * * * * *
ayrıca hislere göre yorum yapmak için yanlış platformdadır bazı yazarlar.. ;çünkü burası doğa üstü güçler sayfası değil.. sonra fal, tarot da bakıyor musun diye sorarlar insana.. * * * * *
"yazmayayım diyorum ama her iki başlık altında aynı entyleri görünce ister istemez yazma hakkımı kullanıyorum" dedirtebilen yazar. ayrıca hisleri fal, tarot gibi doğa üstü şeylerle bağdaştıran yazar, yazık demeki kendisinin her entrysi "bilimsel gerçeklere" dayanıyor. açıkçası buna inanmakta güçlük çekiyorum...
not: eleştiri kaldıramamak, sessizlik hakkı kullanmak ya da evet haklısın demek değildir elbetteki ama ard-arda (seri değil ama belliki hiç artı da kullanmıyor) eksilemek de değildir.
not: eleştiri kaldıramamak, sessizlik hakkı kullanmak ya da evet haklısın demek değildir elbetteki ama ard-arda (seri değil ama belliki hiç artı da kullanmıyor) eksilemek de değildir.
anlamsız biçimde sürekli alternatif başlıklara kendi entrylerinin linklerini koyan yazardır.
ama söz hepsini okuyacağım cano merak ettirdin yahu.
ama söz hepsini okuyacağım cano merak ettirdin yahu.
okumadan, yorum yapan ve yorum yaparken okumadığını da saklamayan, zeka küpü?? yazarların eleştirisine maruz kalmış yazardır kendisi.
daha entry'mi "okumadan", nasıl oluyor da girdiğim entry'nin başlıkla alakasız,anlamsız olduğunu idda edebilir bir insan diye düşünüyorum, bari o üstün zekanı çalıştıp, "hepsini okudum" de ki, bu şekilde girilen entry'lerin başlıkla alakası olmadığını düşünmen için sebebin olsun. *
daha entry'mi "okumadan", nasıl oluyor da girdiğim entry'nin başlıkla alakasız,anlamsız olduğunu idda edebilir bir insan diye düşünüyorum, bari o üstün zekanı çalıştıp, "hepsini okudum" de ki, bu şekilde girilen entry'lerin başlıkla alakası olmadığını düşünmen için sebebin olsun. *
kaynanasından çok çektiğini düşünmekte olduğum yazardır. beni çok güldürdü.
nick altıma yazmış olduğu entryi okuduktan sonra kendisinden haberdar olduğum, akabinde kimmiş, neymiş diyerekten kendisine dair bir keşife çıktığım ve nick altına yazacağım bu yazıdan sonra keşife kaldığım yerden devam edeceğim yazardır. okuduğum birkaç entrysinden sonra vicdan ve empati konusunda ihtisas yapmış biri olduğu konusunda bir şüphem yok, doğaya, insana ve yaşama dair yapmış olduğu değerlendirme ve tespitler hümanist bir paradigmadan beslenmekte, arzu ve beklentilerinden yola çıkarak evrensel olgular üretmek yerine, evrensel olgulardan yola çıkarak arzu ve beklentiler yaratma çabasını aktarırken kullanmış olduğu dil pamuk kadar yumuşak, bir katana kılıcı kadar keskin. ne diyelim, son söz, hep buralarda olması ve yaşam hacimlerini hep bu tarzda bir uslupla savunmasını temenni ettiğim paletinde birçok renk barındıran yazardır.
(#15137732) nolu entry'siyle beğenimi kazanmış yazar. ayrıca nesildaşımmış.
evrene gönderilecek yegane mesaj başlığında verilebilecek en mükemmel cevabı vererek oha dedirtmiş yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar