bugün
- kemalist dünya14
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- allah7
- cemevinde hain kemal sloganları8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- devletin her şeye karışması3
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- arda güler4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- demet evgar10
- gitme diye yalvarmak2
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- yazarların imza parfümleri14
evrene gönderilecek yegane mesaj başlığında verilebilecek en mükemmel cevabı vererek oha dedirtmiş yazar.
(#15137732) nolu entry'siyle beğenimi kazanmış yazar. ayrıca nesildaşımmış.
nick altıma yazmış olduğu entryi okuduktan sonra kendisinden haberdar olduğum, akabinde kimmiş, neymiş diyerekten kendisine dair bir keşife çıktığım ve nick altına yazacağım bu yazıdan sonra keşife kaldığım yerden devam edeceğim yazardır. okuduğum birkaç entrysinden sonra vicdan ve empati konusunda ihtisas yapmış biri olduğu konusunda bir şüphem yok, doğaya, insana ve yaşama dair yapmış olduğu değerlendirme ve tespitler hümanist bir paradigmadan beslenmekte, arzu ve beklentilerinden yola çıkarak evrensel olgular üretmek yerine, evrensel olgulardan yola çıkarak arzu ve beklentiler yaratma çabasını aktarırken kullanmış olduğu dil pamuk kadar yumuşak, bir katana kılıcı kadar keskin. ne diyelim, son söz, hep buralarda olması ve yaşam hacimlerini hep bu tarzda bir uslupla savunmasını temenni ettiğim paletinde birçok renk barındıran yazardır.
kaynanasından çok çektiğini düşünmekte olduğum yazardır. beni çok güldürdü.
okumadan, yorum yapan ve yorum yaparken okumadığını da saklamayan, zeka küpü?? yazarların eleştirisine maruz kalmış yazardır kendisi.
daha entry'mi "okumadan", nasıl oluyor da girdiğim entry'nin başlıkla alakasız,anlamsız olduğunu idda edebilir bir insan diye düşünüyorum, bari o üstün zekanı çalıştıp, "hepsini okudum" de ki, bu şekilde girilen entry'lerin başlıkla alakası olmadığını düşünmen için sebebin olsun. *
daha entry'mi "okumadan", nasıl oluyor da girdiğim entry'nin başlıkla alakasız,anlamsız olduğunu idda edebilir bir insan diye düşünüyorum, bari o üstün zekanı çalıştıp, "hepsini okudum" de ki, bu şekilde girilen entry'lerin başlıkla alakası olmadığını düşünmen için sebebin olsun. *
anlamsız biçimde sürekli alternatif başlıklara kendi entrylerinin linklerini koyan yazardır.
ama söz hepsini okuyacağım cano merak ettirdin yahu.
ama söz hepsini okuyacağım cano merak ettirdin yahu.
"yazmayayım diyorum ama her iki başlık altında aynı entyleri görünce ister istemez yazma hakkımı kullanıyorum" dedirtebilen yazar. ayrıca hisleri fal, tarot gibi doğa üstü şeylerle bağdaştıran yazar, yazık demeki kendisinin her entrysi "bilimsel gerçeklere" dayanıyor. açıkçası buna inanmakta güçlük çekiyorum...
not: eleştiri kaldıramamak, sessizlik hakkı kullanmak ya da evet haklısın demek değildir elbetteki ama ard-arda (seri değil ama belliki hiç artı da kullanmıyor) eksilemek de değildir.
not: eleştiri kaldıramamak, sessizlik hakkı kullanmak ya da evet haklısın demek değildir elbetteki ama ard-arda (seri değil ama belliki hiç artı da kullanmıyor) eksilemek de değildir.
biri ile aynı fikirde olmamakla, haksızlığa uğradığını düşünmekle, eleştiri kaldıramanın arasındaki o büyük farkı bilen yazardır. eleştri kaldırmak demek, her eleştriye "evet haklısın" yada sessiz kalma tepkisini göstermek değildir. *
ayrıca hislere göre yorum yapmak için yanlış platformdadır bazı yazarlar.. ;çünkü burası doğa üstü güçler sayfası değil.. sonra fal, tarot da bakıyor musun diye sorarlar insana.. * * * * *
ayrıca hislere göre yorum yapmak için yanlış platformdadır bazı yazarlar.. ;çünkü burası doğa üstü güçler sayfası değil.. sonra fal, tarot da bakıyor musun diye sorarlar insana.. * * * * *
eleştiri kaldıramayan yazar... yazık, halbuki yazdıklarının gayet mantıklı olduğunu düşünmekteydim, buradan da ilk entrymindeki "hissimin" doğru olduğu sonucu çıkıyor malesef...
sıfatlarla işi yok gibi dursada nedense kendi kendine "ayar çeken yazar" dedirtme eğiliminin olduğunu hissettiğim 6. nesil yazar...
aditledim: bu eksiden yazarın eleştri sınırını belirleyebiliriz sanırım...
aditledim: bu eksiden yazarın eleştri sınırını belirleyebiliriz sanırım...
(bkz: bayramda siyaset konuşma yavşaklığından utanıyorum/#9331954)
pozisyonun peşini bırakmamış, takip etmiş ve golü atmış yazardır. tebrik eder başarıarının devamını dilerim.
pozisyonun peşini bırakmamış, takip etmiş ve golü atmış yazardır. tebrik eder başarıarının devamını dilerim.
gayet iyi yazdığını yeni farkettiğim nesildaş. #6640196 tespit yerinde. bu arada sözlük adına özür dileyerek geç de olsa hoşgelmiş diyorum.
altıncı nesil çaylak.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar