Overkill'in dağıtımcılığını yapacağı yeni oyun. Lion Game Lion yapımcı koltuğunda.

Bir iki dipnot:

Lion Game Lion daha önce Payday 2 için DLC'lerde çalıştı. Kendi DLC'lerini Bomb Heists altında sundular, ne tasarımsal olarak ne de fps olarak iyi işler değillerdi.
Oyun bariz şekilde Payday 2 gibi duruyor trailerdan. Yaratıcılıklarını koymaları için uğraştık demişler, ulan aynı şeyi yapıp yaratıcılık mı oluyor. Bakın Payday 2 en azından cidden farklı bir şeyler koymak için uğraştı. Skill ağaçları ile olsun, başka eklentiler ile falan olsun zibilyon tane farklı şey getirdi adamlar.

Neyse ya yine satılacaktır.
© copyright 2005 - 2026