bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- demet evgar10
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- kadınların yanlış yapması3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- alan greenspan3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- erkekler neden az yaşar10
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 2026 dünya kupası22
- aşure2
- bir insanı sevmek11
- am okşama4
- zippo2
- kazım koyuncu2
- pozantı2
- cips alırken utanmak2
- panter emel2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- dünya11
- evde kaş bıyık alımı3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- her gün poğaça simit yemek2
- futbol17
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
yıllar sonra bratu'yu bana hatırlatmış nesildaş yazardır.
galatasaraylı nesildaşım. kendisiyle hakemleri eleştirip galatasaray'a düzgün bir 11 cıkartmak için kafa patlatmıslıgımız vardır. ardalı selenalı falan. *
zirvede uyeolmadanlinkigoremeyenadamla beraber servet-mehmetyıldız görüntüsü sergilemişlerdir.laubalilikten hoşlanmayan, cool bir tarzı vardır.*
"orta sahadan attığım rövaşatanın üst direkte patlaması ise kendi açımdan çok üzüntü vericiydi. kimse hatırlamaz belki o vuruşu şimdi."
valla onu bizim kaleciye sormak lazım. ama mesele direkten dönen toplarsa
(bkz: uyeolmadanlinkigoremeyenadam):)
valla onu bizim kaleciye sormak lazım. ama mesele direkten dönen toplarsa
(bkz: uyeolmadanlinkigoremeyenadam):)
defansın göbeğinde oynayan, uzun boyuna rağmen pek hızlı pek kıvrak olan yazar arkadaşımdır. birçok pozisyonda karşı karşıya gelmemize ve karatevari hareketler sergilememize rağmen centilmenliği elden bırakmamıştır, sağolsundur. ayrıca galatasaraylıdır, kendisini sevdimdir.
bursa halı sahalar dar bize zirvesi'nde maçın adamıdır, servetidir. rakip takımı psikolojikman çökertmiştir.
bildiğin lise arkadaşı kıvamındadır. bütün notların toplandığı defter ve galatasaray kalemiyle beni lise sıralarına götürmüştür. kendisiyle girdiğim ders boyunca, sıralara şarkı sözü yazasım, küçük kağıtlara notlar yazıp arkadaşlara gönderesim geldi yeminlen.
bi de gangsta rap seviyor, "pimp olmak benim hayat tarzım yanee" diyor.
(bkz: esra hanım alın bunu dışarıya)
bi de gangsta rap seviyor, "pimp olmak benim hayat tarzım yanee" diyor.
(bkz: esra hanım alın bunu dışarıya)
nick altımda bana yeşillik olsun diye fuck delisi diyen yazardır. olum denir mi öyle sonra sözlük ahalisi başıma toplanır abazan çok ne de olsa... ama olsun sevdim kendisini.
kendisinden daha güzel kız görmüş kız bakışı başlığı ile beni en derin yerimden vuran yazar kızlar birbirini sevmiyor kardeşim ne dersen de ve o anda gözlerinde o ilkel bakışı görüyorum ego,hırs,kıskançlık bakışı işte çok mutlu oluyorum. bunu bana hatırlatan yazara teşşkürü bir borç bilirim.
fransızlara köpek diyecek kadar onları gururlandıran bir insandır.
tarih boyunca yaptıklarına bakılınca söz konusu terim birazcık iyi kaçmaktadır. köpek dürüst ve onurlu bir hayvandır.
köpek dışında soytarı demeyi de tercih etmektedir.
tarih boyunca yaptıklarına bakılınca söz konusu terim birazcık iyi kaçmaktadır. köpek dürüst ve onurlu bir hayvandır.
köpek dışında soytarı demeyi de tercih etmektedir.
fransızlara köpek diyebilecek kadar düşen birisiymiş.
artık yeşillenmeye yüz tutmuş kendi'yi temiz aile kızı zannedip yalamaya kalkandır. dedim "ah safım ah! televizyonda gördüklerine inanma, onların hepsi vurdurtuyor.." inanmadı. kendisini kıstırma planları yapıyormuş. kurtaracakmış kendi'yi o bataklıktan, evinin garısı yapacakmış.
o değil de, şu kendi garısının not ortalaması benimkinden yüksekse atın beni denizlere.
o değil de, şu kendi garısının not ortalaması benimkinden yüksekse atın beni denizlere.
(bkz: #6686431) sözlük formatını konulara değinmek olarak bildiğini düşündüğüm yazar, umarım latife yapıyordur. yok eğer yapmıyorsa hatırlatmak isterim, formlarda konulara değinilerek işler yapılıyor sayın yazar burası "uludağ sözlük" denilesi "aaa altıncı nesilmiş" yazarı.
büdüt: latifeymiş efendim, güzel düşüncelerine, gecenin verdiği stresten dolayı sığınırız.
büdüt: latifeymiş efendim, güzel düşüncelerine, gecenin verdiği stresten dolayı sığınırız.
"o kadar iddaalıysan ortak kupon dolduralım hacı!" dediğim yazar.
kampüste iddaa bayii var mı la?
kampüste iddaa bayii var mı la?
bu entry si harika olan yazar.
#6684148
#6684148
--spoiler--
izmirle ilgili bir entrysinde izmirde yürüyüş yapan dtpliler ve gaylar neden dayak yemedi demiş yazar kendisine gülsem mi aglasam mı bilemedim.
--spoiler--
izmir ile ilgili entrysinde böyle bir şey dememiş insandır. cümlenin sonu okunurken başını unutsak bile böyle bir anlam çıkmıyor o yazımda. gülüncek ya da ağlancak bir yazı da değildir zaten.
nickaltına yazanların gülse mi ağlasa mı ikisinin ortasında kalan insanlar olması şahsımı endişelendirmekte. nickaltıma da yazma ile yazmama arasında kalın ve mümkünse yazmayın diyor; hiçbir selamı, ufak bir muhabbeti olmayan insanlardan mümkünse nickaltı yazısı istemiyor. en azından iki cümle muhabbeti yoksa nickaltı istemeyen bir yazardır.
izmirle ilgili bir entrysinde izmirde yürüyüş yapan dtpliler ve gaylar neden dayak yemedi demiş yazar kendisine gülsem mi aglasam mı bilemedim.
--spoiler--
izmir ile ilgili entrysinde böyle bir şey dememiş insandır. cümlenin sonu okunurken başını unutsak bile böyle bir anlam çıkmıyor o yazımda. gülüncek ya da ağlancak bir yazı da değildir zaten.
nickaltına yazanların gülse mi ağlasa mı ikisinin ortasında kalan insanlar olması şahsımı endişelendirmekte. nickaltıma da yazma ile yazmama arasında kalın ve mümkünse yazmayın diyor; hiçbir selamı, ufak bir muhabbeti olmayan insanlardan mümkünse nickaltı yazısı istemiyor. en azından iki cümle muhabbeti yoksa nickaltı istemeyen bir yazardır.
izmirle ilgili bir entrysinde izmirde yürüyüş yapan dtpliler ve gaylar neden dayak yemedi demiş yazar kendisine gülsem mi aglasam mı bilemedim.
'seri eksilenmek umrumda değil ama bu konu hakkında 500 karakter entry yazmaktan da kendimi alamıyorum' yazarıdır. ama yok, bence de umrunda değildir. *
müzik meraklısı yazar. *
(bkz: #5861530)
(bkz: bilmem ağlasam mı ağlamasam mı)
ps: entry silinmiş, işte şimdi 6. nesil oldun genç. *
(bkz: bilmem ağlasam mı ağlamasam mı)
ps: entry silinmiş, işte şimdi 6. nesil oldun genç. *
(#5845899) davut güloğlu olduğundan şüphe ettiğim yazardır. hoş gelmiştir.
audrey bitoni'ye hasta yazarmı$. yarın bulu$up kavga edicez audrey için.
audrey için değer bebi$im.
(bkz: audrey bitoni/#5780421)
audrey için değer bebi$im.
(bkz: audrey bitoni/#5780421)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar