bugün

troll olmayan iyi bir yazar hoşgelmiş.
Sana (bkz: hoş geldin) demeyenler utansın.
(#28055326) aaa ben açıklamayı yaptığımı düşünüyorum.
seri entry beğenici.

noluyoh amuna goyum dedim bi anda 56 bildirimi görünce.
Bir zamanlar yaptığım olayı yapan yazar.

Zevki kalmadı artık.
Oylarını benimde beklediğim yazar.
Edit: canımsın *
iftara kadar zaman geçirmiş yazardır. smiley.
Şahsıma 38 tane beğeni bırakmış yegane yazardır. Helal olsundur.
(bkz: işkur)
© copyright 2005 - 2026