bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- dünya11
- futbol17
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üniversitelerin gereksiz olması3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bitcoin2
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- düşün ki o bunu okuyor16
- kadınların yanlış yapması3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kıskanmak7
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kemal kılıçdaroğlu18
- pkk nasıl biter5
yılların erotik gazetesi havuz medyasına geçmiştir. artık arka sayfaya çıplak karı bile koymuyorlar.
bir dönem sadece cinsel içerikli ekleri için takip ettiğim bir yayın organıydı. ama organlığıyla kaldı.
yazıya 3 posta attım helal et.
Okunabilecek tek gazetedir.
seksteki bir ölçü birimi.
nedendir bilmem bu gazetede beni çeken bir şeyler var bazen başka gazete alıyorum neden posta almadım diye pişman oluyorum bulmaca eki ve amatör şairler çok ilgimi çekiyor.
bazı haftalar uykusuz komik olmayınca sırf gülmek için aldığım gazete. gerçekten komik olsun diye hazırlasan bu kadar komik olmaz.
kamera açık kaldı diye önemli bir habere imza atan gazete.
http://www.posta.com.tr/y...aldi.htm?ArticleID=121913
http://www.posta.com.tr/y...aldi.htm?ArticleID=121913
dünkü manşetiyle acaba bu aralar yeterince satmıyor onun için mi ekstra yardırıyo düşüncesine önayak olmuş gazete.
`http://www.gazete5.com/ga...nsetleri/posta/2013-08-26`
manşetteki kelly brook resimleri bulvar'a göz kırparken aynı zamanda kadın vücudunun her daim satış arttırıcı bir kaygıyla da pazarlanabileceğini göstermiştir. yanında da upuzun beyaz ve meryem yakınlığı haberiyle ziyadesiyle dedikodu yapılmış daha çok satış amaçlanmıştır.
`http://www.gazete5.com/ga...nsetleri/posta/2013-08-26`
manşetteki kelly brook resimleri bulvar'a göz kırparken aynı zamanda kadın vücudunun her daim satış arttırıcı bir kaygıyla da pazarlanabileceğini göstermiştir. yanında da upuzun beyaz ve meryem yakınlığı haberiyle ziyadesiyle dedikodu yapılmış daha çok satış amaçlanmıştır.
cinsel anlamı , işsel anlamı ve gazete anlamı olan sözcüktür.
türkiye'nin en çok satan gazetesi olduğunu iddia etmekten vazgeçip türkiye'nin en sevilen gazetesi olduğunu iddia etmeye başlamış olan kafası güzel çalışanlara sahip gazetedir.
Sarai Sierra cinayetine 'Kocasıyla arası mı bozuktu' başlığı atarak inceleyen gereksiz gazete.
az haber, bol resim..
bayii satışı ile türkiye'nin en çok satan gazetesidir. bunun en büyük nedeni sikko içeriği ve fiyatının diğer gazetelere göre düşük olmasıdır.
edit: şakirtler 'olur mu en çok satan zaman' diye mesaj attılar. hemen derslerini vereyim, gazete satışları ikiye ayrılır bayii satışı ve abone satışı. abone olayını kattığımızda en çok satan zaman. ama biliyoruz ki şakirtler zaman gazetesini cemaat aidatı olarak alıyorlar. bir eve 5 tane zaman alan aileler var, artık hükümetten cemaatten ne gibi kıyaklar görüyorlarsa... bayii satışında ise zaman 30 bin satıyor, yani taraf'tan aydınlık'tan falan çok daha az. ama posta sadece bayii satışı ile 450 ila 500 bin satıyor. evet posta sikko ama daha samimi ve zaman'a göre daha karakterli.
edit: şakirtler 'olur mu en çok satan zaman' diye mesaj attılar. hemen derslerini vereyim, gazete satışları ikiye ayrılır bayii satışı ve abone satışı. abone olayını kattığımızda en çok satan zaman. ama biliyoruz ki şakirtler zaman gazetesini cemaat aidatı olarak alıyorlar. bir eve 5 tane zaman alan aileler var, artık hükümetten cemaatten ne gibi kıyaklar görüyorlarsa... bayii satışında ise zaman 30 bin satıyor, yani taraf'tan aydınlık'tan falan çok daha az. ama posta sadece bayii satışı ile 450 ila 500 bin satıyor. evet posta sikko ama daha samimi ve zaman'a göre daha karakterli.
bugünkü sayısında gazetenin manşetinin üstüne ali ağaoğlu reklamını koyunca gözümden düşen gazete. zaten son günlerde ilan sayfaları acayip arttı. seviyorum ama lan sizi..! beşiktaş'a komeditaş dediniz yine de vazgeçmedim, oğlum dese döverdim valla.
edit: bir sayfasını da en güzel çocuklara ayırmış. boşuna mı para veriyoruz kardeşim! *
edit: bir sayfasını da en güzel çocuklara ayırmış. boşuna mı para veriyoruz kardeşim! *
posta gazetesi
ülkemiz halkının gerçek sesi
yandaş olmayan tek gazetesi
seni okumaya çağırıyorum herkesi
posta senden daha gerçeği var mı
satılmayan yegane halk gazetesi
seni çıkaranlar ilimle eker
tüketicilerin okuyarar biçer
gerçek bilgiyi arayan seni seçer
isterim ülkemde herkes okusun
bilgiye susayan suyundan içer
dilerim daima artsın tirajın
gerçeği sunmak okura amacın
umarım hiç değişmez imajın
hergün hasadın harmanın olur
başından inmesin kültür tacın
hergün okumazsan posta
o gün olur gönlüm hasta
posta benim için çikolata pasta
derdin hasadı, gönülün harmanı
tavsiye ederim düşmana dosta.
necati gençağa
ülkemiz halkının gerçek sesi
yandaş olmayan tek gazetesi
seni okumaya çağırıyorum herkesi
posta senden daha gerçeği var mı
satılmayan yegane halk gazetesi
seni çıkaranlar ilimle eker
tüketicilerin okuyarar biçer
gerçek bilgiyi arayan seni seçer
isterim ülkemde herkes okusun
bilgiye susayan suyundan içer
dilerim daima artsın tirajın
gerçeği sunmak okura amacın
umarım hiç değişmez imajın
hergün hasadın harmanın olur
başından inmesin kültür tacın
hergün okumazsan posta
o gün olur gönlüm hasta
posta benim için çikolata pasta
derdin hasadı, gönülün harmanı
tavsiye ederim düşmana dosta.
necati gençağa
6 ağustos 2012 tarihli manşeti "söz bitti acı bitmiyor" şeklinde olan gazete.
gazete.ama acaba hangi amaca hizmet ediyor.nasıl bir zihniyete hizmet ettiği dost mu düşman mı olduğu belli değil.neden?
bundan bir kaç gün önce patlayan bir milletvekili çocuğu olayı vardı anımsarsanız.
bu arkadaşların ana sayfasında da polis akp liye ezik (evet gerçekten ezik doğru köylüyü milletvekili yap bi de partisini iktidar al sana) ama bak başka milletvekillerine ne yapıyor diye bir kaç milletvekili gösterdi. işçi eyleminde chp liye biber gazı veeee bdp liye gaz bombası atmış polis ve ah ne yazık(!) sayın millet(hangi millet)vekili pervin hanımı bacağından yaralamış.(kedi götünü görmüş yara zannetmiş cinsinden bişey)ba ba ba ba.
saadede gelelim.
ulan siz alemi hayvan mı zannediyorsun da bdp linin diyarbakırda kalkıştığı ayaklanmayı böyle araya karıştırıp sempatize ediyorsunuz? hiçmi utanmıyorsunuz olaylar bu derece ciddiyken at izi ile it izini birbirine karıştırmaya? yarın o şehitler hesap sormayacak mı sizin bu düşük yoğunlukla sürmesi için inceden taraftar olduğunuz savaş yüzünden?.
türk evladı aklını başına al etrafına iyi bak iyi tanı kimler seni keriz yerine koyup sikmeye çalışıyor kör olma az uyan.
bundan bir kaç gün önce patlayan bir milletvekili çocuğu olayı vardı anımsarsanız.
bu arkadaşların ana sayfasında da polis akp liye ezik (evet gerçekten ezik doğru köylüyü milletvekili yap bi de partisini iktidar al sana) ama bak başka milletvekillerine ne yapıyor diye bir kaç milletvekili gösterdi. işçi eyleminde chp liye biber gazı veeee bdp liye gaz bombası atmış polis ve ah ne yazık(!) sayın millet(hangi millet)vekili pervin hanımı bacağından yaralamış.(kedi götünü görmüş yara zannetmiş cinsinden bişey)ba ba ba ba.
saadede gelelim.
ulan siz alemi hayvan mı zannediyorsun da bdp linin diyarbakırda kalkıştığı ayaklanmayı böyle araya karıştırıp sempatize ediyorsunuz? hiçmi utanmıyorsunuz olaylar bu derece ciddiyken at izi ile it izini birbirine karıştırmaya? yarın o şehitler hesap sormayacak mı sizin bu düşük yoğunlukla sürmesi için inceden taraftar olduğunuz savaş yüzünden?.
türk evladı aklını başına al etrafına iyi bak iyi tanı kimler seni keriz yerine koyup sikmeye çalışıyor kör olma az uyan.
3 ağustos 2012 tarihli manşeti "cürete bak" şeklinde olan gazete.
2 ağustos 2012 tarihli manşeti "13 yaşında anne oldu" şeklinde olan gazete.
30 temmuz 2012 tarihli manşeti "şehide hediye" şeklinde olan gazete.
25 temmuz 2012 tarihli manşeti "işgal yürüyüşü" şeklinde olan gazete.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar