bugün
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- saygıdeğer birader yazarlar5
- türk kızı egosu4
- güzel huylu kezo3
- biat kültürü3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- artık sevmeyeceğim2
- yazarların imza parfümleri14
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması3
- toz yumrususun unutma2
- tramer kaydı olan kız3
- yargıcı3
- yobazla muhafazakar arasındaki fark2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- wowturkey3
- pkk nasıl biter5
- bidat2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- 2026 dünya kupası23
- amerika birleşik devletleri5
- erkekler neden az yaşar9
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- dünya11
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- bir insanı sevmek12
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- futbol17
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- niğdeliler2
- devlet gücü6
- amerikan yahudileri3
- raskolnikov2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
yılların erotik gazetesi havuz medyasına geçmiştir. artık arka sayfaya çıplak karı bile koymuyorlar.
bir dönem sadece cinsel içerikli ekleri için takip ettiğim bir yayın organıydı. ama organlığıyla kaldı.
yazıya 3 posta attım helal et.
Okunabilecek tek gazetedir.
seksteki bir ölçü birimi.
nedendir bilmem bu gazetede beni çeken bir şeyler var bazen başka gazete alıyorum neden posta almadım diye pişman oluyorum bulmaca eki ve amatör şairler çok ilgimi çekiyor.
bazı haftalar uykusuz komik olmayınca sırf gülmek için aldığım gazete. gerçekten komik olsun diye hazırlasan bu kadar komik olmaz.
kamera açık kaldı diye önemli bir habere imza atan gazete.
http://www.posta.com.tr/y...aldi.htm?ArticleID=121913
http://www.posta.com.tr/y...aldi.htm?ArticleID=121913
dünkü manşetiyle acaba bu aralar yeterince satmıyor onun için mi ekstra yardırıyo düşüncesine önayak olmuş gazete.
`http://www.gazete5.com/ga...nsetleri/posta/2013-08-26`
manşetteki kelly brook resimleri bulvar'a göz kırparken aynı zamanda kadın vücudunun her daim satış arttırıcı bir kaygıyla da pazarlanabileceğini göstermiştir. yanında da upuzun beyaz ve meryem yakınlığı haberiyle ziyadesiyle dedikodu yapılmış daha çok satış amaçlanmıştır.
`http://www.gazete5.com/ga...nsetleri/posta/2013-08-26`
manşetteki kelly brook resimleri bulvar'a göz kırparken aynı zamanda kadın vücudunun her daim satış arttırıcı bir kaygıyla da pazarlanabileceğini göstermiştir. yanında da upuzun beyaz ve meryem yakınlığı haberiyle ziyadesiyle dedikodu yapılmış daha çok satış amaçlanmıştır.
cinsel anlamı , işsel anlamı ve gazete anlamı olan sözcüktür.
türkiye'nin en çok satan gazetesi olduğunu iddia etmekten vazgeçip türkiye'nin en sevilen gazetesi olduğunu iddia etmeye başlamış olan kafası güzel çalışanlara sahip gazetedir.
Sarai Sierra cinayetine 'Kocasıyla arası mı bozuktu' başlığı atarak inceleyen gereksiz gazete.
az haber, bol resim..
bayii satışı ile türkiye'nin en çok satan gazetesidir. bunun en büyük nedeni sikko içeriği ve fiyatının diğer gazetelere göre düşük olmasıdır.
edit: şakirtler 'olur mu en çok satan zaman' diye mesaj attılar. hemen derslerini vereyim, gazete satışları ikiye ayrılır bayii satışı ve abone satışı. abone olayını kattığımızda en çok satan zaman. ama biliyoruz ki şakirtler zaman gazetesini cemaat aidatı olarak alıyorlar. bir eve 5 tane zaman alan aileler var, artık hükümetten cemaatten ne gibi kıyaklar görüyorlarsa... bayii satışında ise zaman 30 bin satıyor, yani taraf'tan aydınlık'tan falan çok daha az. ama posta sadece bayii satışı ile 450 ila 500 bin satıyor. evet posta sikko ama daha samimi ve zaman'a göre daha karakterli.
edit: şakirtler 'olur mu en çok satan zaman' diye mesaj attılar. hemen derslerini vereyim, gazete satışları ikiye ayrılır bayii satışı ve abone satışı. abone olayını kattığımızda en çok satan zaman. ama biliyoruz ki şakirtler zaman gazetesini cemaat aidatı olarak alıyorlar. bir eve 5 tane zaman alan aileler var, artık hükümetten cemaatten ne gibi kıyaklar görüyorlarsa... bayii satışında ise zaman 30 bin satıyor, yani taraf'tan aydınlık'tan falan çok daha az. ama posta sadece bayii satışı ile 450 ila 500 bin satıyor. evet posta sikko ama daha samimi ve zaman'a göre daha karakterli.
bugünkü sayısında gazetenin manşetinin üstüne ali ağaoğlu reklamını koyunca gözümden düşen gazete. zaten son günlerde ilan sayfaları acayip arttı. seviyorum ama lan sizi..! beşiktaş'a komeditaş dediniz yine de vazgeçmedim, oğlum dese döverdim valla.
edit: bir sayfasını da en güzel çocuklara ayırmış. boşuna mı para veriyoruz kardeşim! *
edit: bir sayfasını da en güzel çocuklara ayırmış. boşuna mı para veriyoruz kardeşim! *
posta gazetesi
ülkemiz halkının gerçek sesi
yandaş olmayan tek gazetesi
seni okumaya çağırıyorum herkesi
posta senden daha gerçeği var mı
satılmayan yegane halk gazetesi
seni çıkaranlar ilimle eker
tüketicilerin okuyarar biçer
gerçek bilgiyi arayan seni seçer
isterim ülkemde herkes okusun
bilgiye susayan suyundan içer
dilerim daima artsın tirajın
gerçeği sunmak okura amacın
umarım hiç değişmez imajın
hergün hasadın harmanın olur
başından inmesin kültür tacın
hergün okumazsan posta
o gün olur gönlüm hasta
posta benim için çikolata pasta
derdin hasadı, gönülün harmanı
tavsiye ederim düşmana dosta.
necati gençağa
ülkemiz halkının gerçek sesi
yandaş olmayan tek gazetesi
seni okumaya çağırıyorum herkesi
posta senden daha gerçeği var mı
satılmayan yegane halk gazetesi
seni çıkaranlar ilimle eker
tüketicilerin okuyarar biçer
gerçek bilgiyi arayan seni seçer
isterim ülkemde herkes okusun
bilgiye susayan suyundan içer
dilerim daima artsın tirajın
gerçeği sunmak okura amacın
umarım hiç değişmez imajın
hergün hasadın harmanın olur
başından inmesin kültür tacın
hergün okumazsan posta
o gün olur gönlüm hasta
posta benim için çikolata pasta
derdin hasadı, gönülün harmanı
tavsiye ederim düşmana dosta.
necati gençağa
6 ağustos 2012 tarihli manşeti "söz bitti acı bitmiyor" şeklinde olan gazete.
gazete.ama acaba hangi amaca hizmet ediyor.nasıl bir zihniyete hizmet ettiği dost mu düşman mı olduğu belli değil.neden?
bundan bir kaç gün önce patlayan bir milletvekili çocuğu olayı vardı anımsarsanız.
bu arkadaşların ana sayfasında da polis akp liye ezik (evet gerçekten ezik doğru köylüyü milletvekili yap bi de partisini iktidar al sana) ama bak başka milletvekillerine ne yapıyor diye bir kaç milletvekili gösterdi. işçi eyleminde chp liye biber gazı veeee bdp liye gaz bombası atmış polis ve ah ne yazık(!) sayın millet(hangi millet)vekili pervin hanımı bacağından yaralamış.(kedi götünü görmüş yara zannetmiş cinsinden bişey)ba ba ba ba.
saadede gelelim.
ulan siz alemi hayvan mı zannediyorsun da bdp linin diyarbakırda kalkıştığı ayaklanmayı böyle araya karıştırıp sempatize ediyorsunuz? hiçmi utanmıyorsunuz olaylar bu derece ciddiyken at izi ile it izini birbirine karıştırmaya? yarın o şehitler hesap sormayacak mı sizin bu düşük yoğunlukla sürmesi için inceden taraftar olduğunuz savaş yüzünden?.
türk evladı aklını başına al etrafına iyi bak iyi tanı kimler seni keriz yerine koyup sikmeye çalışıyor kör olma az uyan.
bundan bir kaç gün önce patlayan bir milletvekili çocuğu olayı vardı anımsarsanız.
bu arkadaşların ana sayfasında da polis akp liye ezik (evet gerçekten ezik doğru köylüyü milletvekili yap bi de partisini iktidar al sana) ama bak başka milletvekillerine ne yapıyor diye bir kaç milletvekili gösterdi. işçi eyleminde chp liye biber gazı veeee bdp liye gaz bombası atmış polis ve ah ne yazık(!) sayın millet(hangi millet)vekili pervin hanımı bacağından yaralamış.(kedi götünü görmüş yara zannetmiş cinsinden bişey)ba ba ba ba.
saadede gelelim.
ulan siz alemi hayvan mı zannediyorsun da bdp linin diyarbakırda kalkıştığı ayaklanmayı böyle araya karıştırıp sempatize ediyorsunuz? hiçmi utanmıyorsunuz olaylar bu derece ciddiyken at izi ile it izini birbirine karıştırmaya? yarın o şehitler hesap sormayacak mı sizin bu düşük yoğunlukla sürmesi için inceden taraftar olduğunuz savaş yüzünden?.
türk evladı aklını başına al etrafına iyi bak iyi tanı kimler seni keriz yerine koyup sikmeye çalışıyor kör olma az uyan.
3 ağustos 2012 tarihli manşeti "cürete bak" şeklinde olan gazete.
2 ağustos 2012 tarihli manşeti "13 yaşında anne oldu" şeklinde olan gazete.
30 temmuz 2012 tarihli manşeti "şehide hediye" şeklinde olan gazete.
25 temmuz 2012 tarihli manşeti "işgal yürüyüşü" şeklinde olan gazete.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar