bugün
- velvet14
- düşün ki o bunu okuyor15
- aşk her şeyi affeder mi4
- hızlı para kazanmanın yolları3
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- gün gelecek dün olacak5
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- sarıklı yahudi3
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- gülüm diyen kız10
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- yılmaz güney hayranı solcu feminist2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sözlük kızlarının vücutları15
- erken uyumak2
- yılmaz güney12
- 25 haziran 20262
- iveco daily2
- kuzenin içine boşalmak14
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- egay sucukcu7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- black mirror3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- adana2
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- golden brown2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- otopsiraporlari6
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- kemal kılıçdaroğlu18
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- online listesi2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- namaz takkesi5
- alstom citadis2
- ameliyat olmak6
- ilginç şeyler2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
yılların erotik gazetesi havuz medyasına geçmiştir. artık arka sayfaya çıplak karı bile koymuyorlar.
bir dönem sadece cinsel içerikli ekleri için takip ettiğim bir yayın organıydı. ama organlığıyla kaldı.
yazıya 3 posta attım helal et.
Okunabilecek tek gazetedir.
seksteki bir ölçü birimi.
nedendir bilmem bu gazetede beni çeken bir şeyler var bazen başka gazete alıyorum neden posta almadım diye pişman oluyorum bulmaca eki ve amatör şairler çok ilgimi çekiyor.
bazı haftalar uykusuz komik olmayınca sırf gülmek için aldığım gazete. gerçekten komik olsun diye hazırlasan bu kadar komik olmaz.
kamera açık kaldı diye önemli bir habere imza atan gazete.
http://www.posta.com.tr/y...aldi.htm?ArticleID=121913
http://www.posta.com.tr/y...aldi.htm?ArticleID=121913
dünkü manşetiyle acaba bu aralar yeterince satmıyor onun için mi ekstra yardırıyo düşüncesine önayak olmuş gazete.
`http://www.gazete5.com/ga...nsetleri/posta/2013-08-26`
manşetteki kelly brook resimleri bulvar'a göz kırparken aynı zamanda kadın vücudunun her daim satış arttırıcı bir kaygıyla da pazarlanabileceğini göstermiştir. yanında da upuzun beyaz ve meryem yakınlığı haberiyle ziyadesiyle dedikodu yapılmış daha çok satış amaçlanmıştır.
`http://www.gazete5.com/ga...nsetleri/posta/2013-08-26`
manşetteki kelly brook resimleri bulvar'a göz kırparken aynı zamanda kadın vücudunun her daim satış arttırıcı bir kaygıyla da pazarlanabileceğini göstermiştir. yanında da upuzun beyaz ve meryem yakınlığı haberiyle ziyadesiyle dedikodu yapılmış daha çok satış amaçlanmıştır.
cinsel anlamı , işsel anlamı ve gazete anlamı olan sözcüktür.
türkiye'nin en çok satan gazetesi olduğunu iddia etmekten vazgeçip türkiye'nin en sevilen gazetesi olduğunu iddia etmeye başlamış olan kafası güzel çalışanlara sahip gazetedir.
Sarai Sierra cinayetine 'Kocasıyla arası mı bozuktu' başlığı atarak inceleyen gereksiz gazete.
az haber, bol resim..
bayii satışı ile türkiye'nin en çok satan gazetesidir. bunun en büyük nedeni sikko içeriği ve fiyatının diğer gazetelere göre düşük olmasıdır.
edit: şakirtler 'olur mu en çok satan zaman' diye mesaj attılar. hemen derslerini vereyim, gazete satışları ikiye ayrılır bayii satışı ve abone satışı. abone olayını kattığımızda en çok satan zaman. ama biliyoruz ki şakirtler zaman gazetesini cemaat aidatı olarak alıyorlar. bir eve 5 tane zaman alan aileler var, artık hükümetten cemaatten ne gibi kıyaklar görüyorlarsa... bayii satışında ise zaman 30 bin satıyor, yani taraf'tan aydınlık'tan falan çok daha az. ama posta sadece bayii satışı ile 450 ila 500 bin satıyor. evet posta sikko ama daha samimi ve zaman'a göre daha karakterli.
edit: şakirtler 'olur mu en çok satan zaman' diye mesaj attılar. hemen derslerini vereyim, gazete satışları ikiye ayrılır bayii satışı ve abone satışı. abone olayını kattığımızda en çok satan zaman. ama biliyoruz ki şakirtler zaman gazetesini cemaat aidatı olarak alıyorlar. bir eve 5 tane zaman alan aileler var, artık hükümetten cemaatten ne gibi kıyaklar görüyorlarsa... bayii satışında ise zaman 30 bin satıyor, yani taraf'tan aydınlık'tan falan çok daha az. ama posta sadece bayii satışı ile 450 ila 500 bin satıyor. evet posta sikko ama daha samimi ve zaman'a göre daha karakterli.
bugünkü sayısında gazetenin manşetinin üstüne ali ağaoğlu reklamını koyunca gözümden düşen gazete. zaten son günlerde ilan sayfaları acayip arttı. seviyorum ama lan sizi..! beşiktaş'a komeditaş dediniz yine de vazgeçmedim, oğlum dese döverdim valla.
edit: bir sayfasını da en güzel çocuklara ayırmış. boşuna mı para veriyoruz kardeşim! *
edit: bir sayfasını da en güzel çocuklara ayırmış. boşuna mı para veriyoruz kardeşim! *
posta gazetesi
ülkemiz halkının gerçek sesi
yandaş olmayan tek gazetesi
seni okumaya çağırıyorum herkesi
posta senden daha gerçeği var mı
satılmayan yegane halk gazetesi
seni çıkaranlar ilimle eker
tüketicilerin okuyarar biçer
gerçek bilgiyi arayan seni seçer
isterim ülkemde herkes okusun
bilgiye susayan suyundan içer
dilerim daima artsın tirajın
gerçeği sunmak okura amacın
umarım hiç değişmez imajın
hergün hasadın harmanın olur
başından inmesin kültür tacın
hergün okumazsan posta
o gün olur gönlüm hasta
posta benim için çikolata pasta
derdin hasadı, gönülün harmanı
tavsiye ederim düşmana dosta.
necati gençağa
ülkemiz halkının gerçek sesi
yandaş olmayan tek gazetesi
seni okumaya çağırıyorum herkesi
posta senden daha gerçeği var mı
satılmayan yegane halk gazetesi
seni çıkaranlar ilimle eker
tüketicilerin okuyarar biçer
gerçek bilgiyi arayan seni seçer
isterim ülkemde herkes okusun
bilgiye susayan suyundan içer
dilerim daima artsın tirajın
gerçeği sunmak okura amacın
umarım hiç değişmez imajın
hergün hasadın harmanın olur
başından inmesin kültür tacın
hergün okumazsan posta
o gün olur gönlüm hasta
posta benim için çikolata pasta
derdin hasadı, gönülün harmanı
tavsiye ederim düşmana dosta.
necati gençağa
6 ağustos 2012 tarihli manşeti "söz bitti acı bitmiyor" şeklinde olan gazete.
gazete.ama acaba hangi amaca hizmet ediyor.nasıl bir zihniyete hizmet ettiği dost mu düşman mı olduğu belli değil.neden?
bundan bir kaç gün önce patlayan bir milletvekili çocuğu olayı vardı anımsarsanız.
bu arkadaşların ana sayfasında da polis akp liye ezik (evet gerçekten ezik doğru köylüyü milletvekili yap bi de partisini iktidar al sana) ama bak başka milletvekillerine ne yapıyor diye bir kaç milletvekili gösterdi. işçi eyleminde chp liye biber gazı veeee bdp liye gaz bombası atmış polis ve ah ne yazık(!) sayın millet(hangi millet)vekili pervin hanımı bacağından yaralamış.(kedi götünü görmüş yara zannetmiş cinsinden bişey)ba ba ba ba.
saadede gelelim.
ulan siz alemi hayvan mı zannediyorsun da bdp linin diyarbakırda kalkıştığı ayaklanmayı böyle araya karıştırıp sempatize ediyorsunuz? hiçmi utanmıyorsunuz olaylar bu derece ciddiyken at izi ile it izini birbirine karıştırmaya? yarın o şehitler hesap sormayacak mı sizin bu düşük yoğunlukla sürmesi için inceden taraftar olduğunuz savaş yüzünden?.
türk evladı aklını başına al etrafına iyi bak iyi tanı kimler seni keriz yerine koyup sikmeye çalışıyor kör olma az uyan.
bundan bir kaç gün önce patlayan bir milletvekili çocuğu olayı vardı anımsarsanız.
bu arkadaşların ana sayfasında da polis akp liye ezik (evet gerçekten ezik doğru köylüyü milletvekili yap bi de partisini iktidar al sana) ama bak başka milletvekillerine ne yapıyor diye bir kaç milletvekili gösterdi. işçi eyleminde chp liye biber gazı veeee bdp liye gaz bombası atmış polis ve ah ne yazık(!) sayın millet(hangi millet)vekili pervin hanımı bacağından yaralamış.(kedi götünü görmüş yara zannetmiş cinsinden bişey)ba ba ba ba.
saadede gelelim.
ulan siz alemi hayvan mı zannediyorsun da bdp linin diyarbakırda kalkıştığı ayaklanmayı böyle araya karıştırıp sempatize ediyorsunuz? hiçmi utanmıyorsunuz olaylar bu derece ciddiyken at izi ile it izini birbirine karıştırmaya? yarın o şehitler hesap sormayacak mı sizin bu düşük yoğunlukla sürmesi için inceden taraftar olduğunuz savaş yüzünden?.
türk evladı aklını başına al etrafına iyi bak iyi tanı kimler seni keriz yerine koyup sikmeye çalışıyor kör olma az uyan.
3 ağustos 2012 tarihli manşeti "cürete bak" şeklinde olan gazete.
2 ağustos 2012 tarihli manşeti "13 yaşında anne oldu" şeklinde olan gazete.
30 temmuz 2012 tarihli manşeti "şehide hediye" şeklinde olan gazete.
25 temmuz 2012 tarihli manşeti "işgal yürüyüşü" şeklinde olan gazete.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar