bugün
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması4
- sözlük erkekleri aranıyor mu5
- dut ağacı4
- muşlettin amca4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- sedat pekmez10
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi14
- sofra adabı2
- elimde goruntuleriniz var4
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- diamond bosphoruss denen yazar2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- ismet gurbuz 202418
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- evlenmek için gereken minimum para5
- küfreden kız iticiliği8
- eski mesajları okumak3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- lionel messi4
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- buddy dude2
hizmeti akaryakıt istasyonlarında daha önce pocellin seminerine katılan pompacı arkadaşlar veriyor. bu yüzden form doldururken, bilgi alırken vs. çok sıkıntı çekiyorsunuz. mesela iki isme sahip olan ben formu kullanıdığım ismimle doldurdum ve pompacı arkadaşa teslim ettim. "ağşama hattın açılır gardaş." tarzında bi cevap aldım. aradan bir hafta geçti değişen birşey yok. formu doldurduğum istasyona gittiğimde, formu teslim ettiğim pompacı arkadaş "gardaş sanırım bi problem var, müşteri hizmetlerini arayıver." şeklinde beni başından savdı, kendi işini de bana kitledi. onun yanında müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirdim ve karşı taraftan "formu iki isminizi birden kullanmadan doldurduğunuz için iptal ettik." cevabını aldıktan sonra köpürüp "haber vermeyi de mi düşünemediniz?" dedikten sonra aramayı sonlandırdım ve yeni bir form doldurdum. 1 saat sonra hattım açılmıştı. biraz sert davranmak gerekiyormuş meğer.
arabası olanlar için mükemmel bir fırsat eyvallah, kurumsal bir şirkete ise böylesine bir hizmet hiç yakışmıyor.
arabası olanlar için mükemmel bir fırsat eyvallah, kurumsal bir şirkete ise böylesine bir hizmet hiç yakışmıyor.
39tl'lik kampanyası ciddi anlamda rakipsizdir. özellikle telefonla çok konuşan, mesajlaşan, internet kullanan biriyseniz ve ciddi akaryakıt gideriniz varsa.
her yöne 1000dk + 1000sms + sınırsız internet* + litre başına 15kr yakıt indirimi + anında bedava 200tl akaryakıt.
kendim için düşünürsem, bedava akaryakıtı düştüğünde aylık tarife tutarı 22,33tl yapıyor. yakıt tüketimim azdır, aylık 2,5 depo kadar yakıt tüketsem 15kr indirimden yaklaşık 18-19tl eder. yani her yöne 1000dk + 1000sms + sınırsız internet bana 3tl'ye gelir. daha fazla yakıt kullananlar için tarife bedava...
her yöne 1000dk + 1000sms + sınırsız internet* + litre başına 15kr yakıt indirimi + anında bedava 200tl akaryakıt.
kendim için düşünürsem, bedava akaryakıtı düştüğünde aylık tarife tutarı 22,33tl yapıyor. yakıt tüketimim azdır, aylık 2,5 depo kadar yakıt tüketsem 15kr indirimden yaklaşık 18-19tl eder. yani her yöne 1000dk + 1000sms + sınırsız internet bana 3tl'ye gelir. daha fazla yakıt kullananlar için tarife bedava...
pek kanılmaması gereken operatör.
buna bakmakta bir fayda var.
https://eksisozluk.com/entry/35183770
buna bakmakta bir fayda var.
https://eksisozluk.com/entry/35183770
matematik zekası sıfır olan biri tarafından ekşi'de bok atılan operatör.
geçiş yapmış biri olarak açıklama yapayım, aklına takılanlar rahatlasın:
- söz konusu 1000 oktan kampanyasında litre başına indirim 8-12 kuruş falan değil, net 15 kuruştur. çok orta karar yakıt kullanan biri bile aylık 20tl indirim alır, zira b-c sınıfı bir aracınız varsa depoyu fullediğinizde kazancınız 7-8tl civarı. yani öyle 300 litre falan yakıt almaya gerek yok, salaklığa ise hiç lüzum yok.
- 200tl bedava yakıt için "ilk 20.000 kişi" gibi bir sınır yok. başta o şekilde açıklanmıştı ancak yoğun ilgi sonucu kişi sınırı kaldırıldı. bugüne kadar numara taşıyan ya da hat alan herkes kampanyadan faydalandı, mağdur olan yok. bugünden sonra da herhangi bir sınır olmadığı için tedirginliğe kapılmak yersiz.
- geçiş işlemleri nasıl zahmetli oluyormuş anlamadım. iki hat taşıdım, işlemler toplam 3 dakika falan sürdü. turkcell hattım 3 gün sonra geçiş yaptı, avea hattım 2 saat sonra geçiş yaptı. tüm internet ayarları otomatik olarak geldi, kampanya kodları ve şifreler hemen sms'le bildirildi. üstelik avea hattımdaki avea lig vb üyeliklerim de sonlanmadı, sorunsuz devam ediyor.
- sesli görüşme ve internet servisi zaten avea altyapısıyla kullanılıyor. hemen hemen her yerde h+ bağlantım var. sorunsuz...
geçiş yapmış biri olarak açıklama yapayım, aklına takılanlar rahatlasın:
- söz konusu 1000 oktan kampanyasında litre başına indirim 8-12 kuruş falan değil, net 15 kuruştur. çok orta karar yakıt kullanan biri bile aylık 20tl indirim alır, zira b-c sınıfı bir aracınız varsa depoyu fullediğinizde kazancınız 7-8tl civarı. yani öyle 300 litre falan yakıt almaya gerek yok, salaklığa ise hiç lüzum yok.
- 200tl bedava yakıt için "ilk 20.000 kişi" gibi bir sınır yok. başta o şekilde açıklanmıştı ancak yoğun ilgi sonucu kişi sınırı kaldırıldı. bugüne kadar numara taşıyan ya da hat alan herkes kampanyadan faydalandı, mağdur olan yok. bugünden sonra da herhangi bir sınır olmadığı için tedirginliğe kapılmak yersiz.
- geçiş işlemleri nasıl zahmetli oluyormuş anlamadım. iki hat taşıdım, işlemler toplam 3 dakika falan sürdü. turkcell hattım 3 gün sonra geçiş yaptı, avea hattım 2 saat sonra geçiş yaptı. tüm internet ayarları otomatik olarak geldi, kampanya kodları ve şifreler hemen sms'le bildirildi. üstelik avea hattımdaki avea lig vb üyeliklerim de sonlanmadı, sorunsuz devam ediyor.
- sesli görüşme ve internet servisi zaten avea altyapısıyla kullanılıyor. hemen hemen her yerde h+ bağlantım var. sorunsuz...
Aylardır kullandığım, aşırı memnun olduğum operatör. Ben geçtiğimde 39 tl lik süper bir kampanyası vardı.
her yöne 1000dk + 1000sms + (4gb tan sonra hız düşüyor) sınırsız internet* + litre başına 15kr yakıt indirimi + anında bedava 200tl akaryakıt. Ayrıca grup içi sınırsız konuşma.
Bu zamana kadar max 43 tl ödedim. Bu hizmete helali hoş olsun.
Peki gece gece bu nereden geldi aklıma?% sanırım geniş geniş hiç bitmeyen dakikalarımla konuştuktan sonra gelen iyi ki varsın pocell hissiyatı sebep oldu.
her yöne 1000dk + 1000sms + (4gb tan sonra hız düşüyor) sınırsız internet* + litre başına 15kr yakıt indirimi + anında bedava 200tl akaryakıt. Ayrıca grup içi sınırsız konuşma.
Bu zamana kadar max 43 tl ödedim. Bu hizmete helali hoş olsun.
Peki gece gece bu nereden geldi aklıma?% sanırım geniş geniş hiç bitmeyen dakikalarımla konuştuktan sonra gelen iyi ki varsın pocell hissiyatı sebep oldu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar