bu da böyle bi anımdır.
(bkz: #11505962)
Bir yerden çıkaracağım ama... ?!?!
salca yüzünden bi sürü gereksiz entry im oluştu.
itiraf köşesine de yazıcam bunu *
(bkz: #11672891)
bizi de önemseyin.
(bkz: #11788337)
(#11841522)hbbia'yı yazar sanan kişi.
hbbia feyk olmak gururdur. ama ne yazık ki değilim .
bu iddia yı atan arkadaş neden entrysini siler ki yaz kardeşim artı vericem .
görsel bebeğim yordun beni işim gücüm varken.
o şimdi çaylak canı neler ister .
izmirimin denizini sigara izmariyleriyle kirletmiş hain yazar. en kısa zamanda denize dökeceğim kendisini.

o değil sevgilerimi gönderiyorum. *

edit: çaylak olmuş, niye olmuş yakarım sözlüğünüzü. ımm ne ben de mi çayl... neyse ocakta yemeğim var benim kaçayım ben. *
sol framden kaldırılan başlıklar da liderliğe oynayabilicek biriyim .
bu başlıkta bişey yoktu. yazarların şikayet dolu entryleri başlığı sol frameye aldırmıştır.
(bkz: #12090460)
bak ben kardeşim kendi sayfam da kendime pis erkek dedirtmem senin sayfan fallafoş olmuş burayı da çevirme 'hbbia şimdi yıkıl karşımdan' .
edit: nasıl da silmiş entrysini.
naçizane yerine nacizane yazan yazar.
sözlükte savunduğu düşüncelerin sonuna kadar arkasında duran ve bu özelliği sebebiyle dikkatimi çekmeyi başarmış yazar. bunu yaparken diğer yazarları da gülümsetmeyi eksit etmiyor sağolsun * ayrıca bu yazarı tüm yakın çevreme tavsiye ettim, artık onlar da kendisinin bütün entrylerini keyifle takip edebiliyor . *
güzel tezleri olan yazar. kalemin keskin olsun.
#13596650 ağlattın lan mutlu musun?
© copyright 2005 - 2026