bugün

gözyaşlarının ıslattığı yastığı yakmak

olsa olsa yaraya tuz basmak olsa gerek bu. aşk acısı böyle giderilmez . unuttum dedim. avuttum kendimi söz de ,ama yine de akıyor gözyaşlarım . ıslatıyor yastığımı seni özlediğim gecelerde.
bitti.
© copyright 2005 - 2026