bugün

ameleyim in özel mesajla verdiği rahatsızlık

ameleyim sözlük yazarının herkese gönderdiği özel mesajla verdiği rahatsızlıktır.

herkese mesaj yazma hakkını sana kim veriyor . belki bu durumdan rahatsız olucaklar var. böyle küçük oyunlarala bir yere varılmaz. zamanına yazık . kötü bir niyeti yok ben de biliyorum . ama yanlış bi davranıştır. katılmayanlar olucaktır. ama bir tane bile katılan varsa demek ki rahatsızlıktır.
© copyright 2005 - 2026