bugün
- falıma bakmak isteyen var mı21
- hapşırırken aynı anda osurmak4
- utku gümrükçü4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek4
- kemal kılıçdaroğlu14
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip4
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- evde mum bulundurmak2
- aldım kabul ettim9
- jojo tarzı sözlük yazarları3
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- yaz aşkı bulamamak7
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- ben kadın olsaydım ile başlayan yazar cümleleri2
- kavuşma2
- spiritüalist instagram kokanası2
- iş flörtü5
- romanya romanı3
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- yazarların hastalıkları2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- düşünürken tavana bakmak4
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- herbokolog4
- ısır diyor şu güvercin ayakları2
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- muhalefet2
- uludağ sözlük'ün kokusu5
- su içmekten göbeğin çıkması4
- chp den akp'ye jet geçiş5
- ona bir şey söyle8
- anormal intikamlar2
- tembellik hakkı4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- kurban2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
11 yıldır yaşadığım şehir memnunum rahat sakin.
metro ile kadıköy'e 30 dakika.
yht garı oldukça kötü. alt geçitte gar mı olur amk?
haydarpaşa garı tekrar açılmalı. tren bir şekilde oraya kadar gitmeli.
yht garı oldukça kötü. alt geçitte gar mı olur amk?
haydarpaşa garı tekrar açılmalı. tren bir şekilde oraya kadar gitmeli.
bugün yht garına yakın yerlerini dolaştığım, istanbul'un anadolu yakasında bulunan bir ilçe.
Varsa bi kahve içmelik tavla atmalık arkadaş pendik olur! Kıps.
Amına kodumun yeri. Yobaz bir halka sahiptir. Aklı olan uğramasın. Mesele avm ise git, başka yerde avm'ye git kardeşim. Mesele deniz ise kupkuru çöllerde yaşa ama pendik'e yine de gelme. Kendini yakma. Biz bi bok yedik sen yapma.
Atatürkçü insanların az olduğu işstanbul ilçesi.
milenyum çağında elektrikleri kesilen yer. birde 2 saat sonra gelicek. oda inşallah. yok arkadaş bu ülkede yaşanmaz böyle.
Sahil tarafı iyi yukarılara çıktıkça bozulan ilçe.
Yorum yapamıyorum artık gerçekten. O kadar eleştirdim, o kadar aşağıladım.. yeri geldi dibine kadar savundum.
Kendisine karşı duygularımın çok karmaşık olduğu ilçe. Hala insanlık kırıntıları var..
Kendisine karşı duygularımın çok karmaşık olduğu ilçe. Hala insanlık kırıntıları var..
sadece yenişehir mahallesi yaşanılır yerdir. geri kalan yerleri, sultanbeyli'den farksızdır.
hakkında söylenen kötü yorumlara rağmen pendik sadece elit kısmından ibaret olsa gece hayatı bakımından potansiyeli olabileceğini düşündüğüm ilçe.
haftada iki yolumun düştüğü barzosu ve çamuru bol memleket.
istanbul'un diğer ilçelerinde olduğu gibi E-5 altı ve E-5 üstü gece ile gündüz kadar farklı. Yolun alt tarafında kalan mahalleler ve insan kalitesi iyi, hatta baya iyi. Yolun üst tarafı ise kötü.
darbe girişimi ertesinde sahilinde gezdim. Anadolu yakasının en geri kalmış yeri.
sabiha gökçen hava alanına çok yakın. arkadaşımın kaldığı geçen ziyaret ettiğim semt. tek eksisi taksim e çoook uzak olması oda benim gözümde değersizmiş gibi yapıyor.
sahili güzel ilçe.
kartal'dan başlayıp sahil boyu güzel yürüyüşler, bisiklet sürüşleri yapılabilir.
kartal'dan başlayıp sahil boyu güzel yürüyüşler, bisiklet sürüşleri yapılabilir.
Sahil kesmi tam bir sosyal düzen kargaşasına bürünmüş sevmediğim yaşam alanı. Bir tarafta lüks kafeler bir tarafta köy dükkanından hallice kıyafet mağazaları... Bir tarafta zengin veletleri diğer tarafta onlara laf atan meslek liseli gençler. Sevemedim sözlük pendiği.
istanbulda bir ilçe.
çok güzel istanbul semtlerinden biridir özellikle sahil tarafı.
uludağ sözlüğe gelip var mı pendikte oturan sözlük yazarı şeklinde bağırası gelir insanın.
uludağ sözlüğe gelip var mı pendikte oturan sözlük yazarı şeklinde bağırası gelir insanın.
ara tatil için evimin bulunduğu istanbulun güzide ilçesi. bir zirvemi yapsak. böbrekçiler gelmesin ama.
Batı mahallesi, yenişehir ve kurtköy mahalleleri elit ve yaşanabilir ilçedir.
ikamet ettiğim yer ayrıca o 16k otobüsü de çekilmez be kardeşim.
Kaynarca semti börekçiliği ile mi meşhurdur? Hangi kaynarca bu?
Yalnız pendik ilçesinin merkezden sonraki en kalabalık yeri kaynarca herhalde. Üstüste yaşıyoruz artık neredeyse.
Yalnız pendik ilçesinin merkezden sonraki en kalabalık yeri kaynarca herhalde. Üstüste yaşıyoruz artık neredeyse.
4 avm, 1 marina, 1 havalimanı ve yaklaşık 700 bin nüfusuyla çoğu illerden daha modern ve kalabalık olan istanbulun güzide ilçesi. kaynarca semtinin böbrekçiliği meşurdur.
kartaldan sonra tuzladan önce gelen istanbul ilçesi, çok fevkalede olmasada denize kıyısı vardır, hoş bir yerdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar