bugün

pendik

Yorum yapamıyorum artık gerçekten. O kadar eleştirdim, o kadar aşağıladım.. yeri geldi dibine kadar savundum.

Kendisine karşı duygularımın çok karmaşık olduğu ilçe. Hala insanlık kırıntıları var..
© copyright 2005 - 2026