bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- falıma bakmak isteyen var mı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- chp den akp'ye jet geçiş2
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- lip balm kullanan erkek6
- devşirmelik makamı13
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- tarot falına inanan salak8
- nofap6
- allah bu yahudilerin belası versin3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- 1 euro 52 93 tl2
- 0 0 75
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismet gurbuz 202418
- askerlik9
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- toplu taşıma aracı2
- 2026 dünya kupası15
- tekerlek kaşar4
hüseyin bey... bunu sana etraftaki insanlar söylüyor. 'bey' , 'beyefendilik' ; bunların sana söylendiğini bilince ne kadar ayağa düşmüş kavramlar olduğunu üzülerek anlıyorum.
bir şekilde yolunda gitmiş işlerin ve patron olmuşsun eyvallah, ama etrafındaki insanlar isminin önüne bey sıfatını ekliyorlar, sırf bunun hatrına işemeyi öğrenmez mi insan? daha işemeyi bilmiyorsun, tuvaletten çıktıktan sonra ortalık sidik yuvasına dönüyor.
yemek yerken bakıyorum bazen sana, insan mısın yoksa canavar mı şüpheye düşüyorum. homurdanıyorsun ağzına yüzüne bulaştırdığın yemeği yerken. ağzından "am, göt, asarım, keserim" kelimeleri eksik olmuyor ama üst düzey ünvanlı birisi birşey dedi mi göt korkusundan ne yapacağını bize soruyorsun.
sabahın 7 sinde beni apar topar ofise çağırıyorsun. word den bir dilekçe yazılacak 5 cümlelik, çıktısı alınacak ve fakslanacak. bunu beceremediğin için beni arıyorsun.
ağzına yüzüne bulaştırdığın bir iş için beni ortaya atıyorsun, adamların yanına beni gönderiyorsun gece 9 da aniden ve ben gittikten sonra telefonda adamla anlaşıp, bana : "biz adamla anlaştık, sen geri gel" diyorsun. yoldan beni geri çağırıyorsun.
esnediğin zaman ofis sallanıyor. göbeğin senden önce giriyor kapıdan. hiçbir şey yapmıyorsun, öyle oturuyorsun sadece. girip milliyet com daki çıplak kadın resimlerine, ya da porno videolara bakıyorsun ancak gün boyu.
beni uzak şehirlere, şehirlerarası otobüslerle gönderiyorsun, ama daha dün işe aldığın mühendisine müdürlere yalakalık olsun diye araba alıyorsun hemen. bana araba şart diyen çalışanlara, daha erken diyorsun. izin verdiysen eğer özel bir işim için, onu burnumdan getirmeden rahat edemiyorsun.
senden hiçbirşey istemiyorum, sen de hiç garipsemiyorsun. işine de geliyor tabi. ne araba, ne zam istiyorum. saf olduğumu düşünüyorsun belki de.
yakında, ansızın bir gün karşına çıkıp ben artık burda çalışmayacağım dediğimde de bu memnuniyeti görebilecekmiyim acaba gözlerinde? işi öğrendim ben, para değil bunu kazandım yanında. ne diyebileceksin bana o gün? o kadar para verdik yüz üstü bıraktın bizi diyebilir misin? araba bile aldık yüz üstü bıraktın bizi diyebilir misin? vazgeçirebilir misin beni? hangimiz safız acaba, bunu bilir misin? işemeyi bile bilmezken...
bir şekilde yolunda gitmiş işlerin ve patron olmuşsun eyvallah, ama etrafındaki insanlar isminin önüne bey sıfatını ekliyorlar, sırf bunun hatrına işemeyi öğrenmez mi insan? daha işemeyi bilmiyorsun, tuvaletten çıktıktan sonra ortalık sidik yuvasına dönüyor.
yemek yerken bakıyorum bazen sana, insan mısın yoksa canavar mı şüpheye düşüyorum. homurdanıyorsun ağzına yüzüne bulaştırdığın yemeği yerken. ağzından "am, göt, asarım, keserim" kelimeleri eksik olmuyor ama üst düzey ünvanlı birisi birşey dedi mi göt korkusundan ne yapacağını bize soruyorsun.
sabahın 7 sinde beni apar topar ofise çağırıyorsun. word den bir dilekçe yazılacak 5 cümlelik, çıktısı alınacak ve fakslanacak. bunu beceremediğin için beni arıyorsun.
ağzına yüzüne bulaştırdığın bir iş için beni ortaya atıyorsun, adamların yanına beni gönderiyorsun gece 9 da aniden ve ben gittikten sonra telefonda adamla anlaşıp, bana : "biz adamla anlaştık, sen geri gel" diyorsun. yoldan beni geri çağırıyorsun.
esnediğin zaman ofis sallanıyor. göbeğin senden önce giriyor kapıdan. hiçbir şey yapmıyorsun, öyle oturuyorsun sadece. girip milliyet com daki çıplak kadın resimlerine, ya da porno videolara bakıyorsun ancak gün boyu.
beni uzak şehirlere, şehirlerarası otobüslerle gönderiyorsun, ama daha dün işe aldığın mühendisine müdürlere yalakalık olsun diye araba alıyorsun hemen. bana araba şart diyen çalışanlara, daha erken diyorsun. izin verdiysen eğer özel bir işim için, onu burnumdan getirmeden rahat edemiyorsun.
senden hiçbirşey istemiyorum, sen de hiç garipsemiyorsun. işine de geliyor tabi. ne araba, ne zam istiyorum. saf olduğumu düşünüyorsun belki de.
yakında, ansızın bir gün karşına çıkıp ben artık burda çalışmayacağım dediğimde de bu memnuniyeti görebilecekmiyim acaba gözlerinde? işi öğrendim ben, para değil bunu kazandım yanında. ne diyebileceksin bana o gün? o kadar para verdik yüz üstü bıraktın bizi diyebilir misin? araba bile aldık yüz üstü bıraktın bizi diyebilir misin? vazgeçirebilir misin beni? hangimiz safız acaba, bunu bilir misin? işemeyi bile bilmezken...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar