bugün
- chp den akp'ye jet geçiş5
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- falıma bakmak isteyen var mı9
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- tembellik hakkı3
- 1 euro 52 93 tl3
- ayrılığın 7 aşaması3
- midenin tencere olması2
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- ikna sanatı2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- sedat pekmez18
- online yazarlar8
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- lionel messi11
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 0 0 75
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- diamond bosphoruss denen yazar7
- ismet gurbuz 202418
- allah bu yahudilerin belası versin3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
hüseyin bey... bunu sana etraftaki insanlar söylüyor. 'bey' , 'beyefendilik' ; bunların sana söylendiğini bilince ne kadar ayağa düşmüş kavramlar olduğunu üzülerek anlıyorum.
bir şekilde yolunda gitmiş işlerin ve patron olmuşsun eyvallah, ama etrafındaki insanlar isminin önüne bey sıfatını ekliyorlar, sırf bunun hatrına işemeyi öğrenmez mi insan? daha işemeyi bilmiyorsun, tuvaletten çıktıktan sonra ortalık sidik yuvasına dönüyor.
yemek yerken bakıyorum bazen sana, insan mısın yoksa canavar mı şüpheye düşüyorum. homurdanıyorsun ağzına yüzüne bulaştırdığın yemeği yerken. ağzından "am, göt, asarım, keserim" kelimeleri eksik olmuyor ama üst düzey ünvanlı birisi birşey dedi mi göt korkusundan ne yapacağını bize soruyorsun.
sabahın 7 sinde beni apar topar ofise çağırıyorsun. word den bir dilekçe yazılacak 5 cümlelik, çıktısı alınacak ve fakslanacak. bunu beceremediğin için beni arıyorsun.
ağzına yüzüne bulaştırdığın bir iş için beni ortaya atıyorsun, adamların yanına beni gönderiyorsun gece 9 da aniden ve ben gittikten sonra telefonda adamla anlaşıp, bana : "biz adamla anlaştık, sen geri gel" diyorsun. yoldan beni geri çağırıyorsun.
esnediğin zaman ofis sallanıyor. göbeğin senden önce giriyor kapıdan. hiçbir şey yapmıyorsun, öyle oturuyorsun sadece. girip milliyet com daki çıplak kadın resimlerine, ya da porno videolara bakıyorsun ancak gün boyu.
beni uzak şehirlere, şehirlerarası otobüslerle gönderiyorsun, ama daha dün işe aldığın mühendisine müdürlere yalakalık olsun diye araba alıyorsun hemen. bana araba şart diyen çalışanlara, daha erken diyorsun. izin verdiysen eğer özel bir işim için, onu burnumdan getirmeden rahat edemiyorsun.
senden hiçbirşey istemiyorum, sen de hiç garipsemiyorsun. işine de geliyor tabi. ne araba, ne zam istiyorum. saf olduğumu düşünüyorsun belki de.
yakında, ansızın bir gün karşına çıkıp ben artık burda çalışmayacağım dediğimde de bu memnuniyeti görebilecekmiyim acaba gözlerinde? işi öğrendim ben, para değil bunu kazandım yanında. ne diyebileceksin bana o gün? o kadar para verdik yüz üstü bıraktın bizi diyebilir misin? araba bile aldık yüz üstü bıraktın bizi diyebilir misin? vazgeçirebilir misin beni? hangimiz safız acaba, bunu bilir misin? işemeyi bile bilmezken...
bir şekilde yolunda gitmiş işlerin ve patron olmuşsun eyvallah, ama etrafındaki insanlar isminin önüne bey sıfatını ekliyorlar, sırf bunun hatrına işemeyi öğrenmez mi insan? daha işemeyi bilmiyorsun, tuvaletten çıktıktan sonra ortalık sidik yuvasına dönüyor.
yemek yerken bakıyorum bazen sana, insan mısın yoksa canavar mı şüpheye düşüyorum. homurdanıyorsun ağzına yüzüne bulaştırdığın yemeği yerken. ağzından "am, göt, asarım, keserim" kelimeleri eksik olmuyor ama üst düzey ünvanlı birisi birşey dedi mi göt korkusundan ne yapacağını bize soruyorsun.
sabahın 7 sinde beni apar topar ofise çağırıyorsun. word den bir dilekçe yazılacak 5 cümlelik, çıktısı alınacak ve fakslanacak. bunu beceremediğin için beni arıyorsun.
ağzına yüzüne bulaştırdığın bir iş için beni ortaya atıyorsun, adamların yanına beni gönderiyorsun gece 9 da aniden ve ben gittikten sonra telefonda adamla anlaşıp, bana : "biz adamla anlaştık, sen geri gel" diyorsun. yoldan beni geri çağırıyorsun.
esnediğin zaman ofis sallanıyor. göbeğin senden önce giriyor kapıdan. hiçbir şey yapmıyorsun, öyle oturuyorsun sadece. girip milliyet com daki çıplak kadın resimlerine, ya da porno videolara bakıyorsun ancak gün boyu.
beni uzak şehirlere, şehirlerarası otobüslerle gönderiyorsun, ama daha dün işe aldığın mühendisine müdürlere yalakalık olsun diye araba alıyorsun hemen. bana araba şart diyen çalışanlara, daha erken diyorsun. izin verdiysen eğer özel bir işim için, onu burnumdan getirmeden rahat edemiyorsun.
senden hiçbirşey istemiyorum, sen de hiç garipsemiyorsun. işine de geliyor tabi. ne araba, ne zam istiyorum. saf olduğumu düşünüyorsun belki de.
yakında, ansızın bir gün karşına çıkıp ben artık burda çalışmayacağım dediğimde de bu memnuniyeti görebilecekmiyim acaba gözlerinde? işi öğrendim ben, para değil bunu kazandım yanında. ne diyebileceksin bana o gün? o kadar para verdik yüz üstü bıraktın bizi diyebilir misin? araba bile aldık yüz üstü bıraktın bizi diyebilir misin? vazgeçirebilir misin beni? hangimiz safız acaba, bunu bilir misin? işemeyi bile bilmezken...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar