bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- lip balm kullanan erkek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- nofap6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- 0 0 75
- devşirmelik makamı13
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- su içmekten göbeğin çıkması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- frenkler2
- tekerlek kaşar4
- yaz aşkı bulamamak2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 2026 dünya kupası15
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- askerlik9
Öğrenci cipsidir. (bkz: bim) de satılır. Bence gayet de iyidir. Açlığa bire bir ama acılısından şiddetle uzak durulması gerekir. Tabiri caizse iğrençtir bu nasil acı be.
bimde satılmaktadır, kekik ve yeşil zeytinlisi çatır çutur yenebilmektedir çokta lezzetlidir.
edit: çok tuzlu.
edit: çok tuzlu.
bim'in vasat ürünü.
bim'e yakışmıyor...
bim'e yakışmıyor...
sürekli aldığım diğerlerine oranla gramajı fazla olan lakin ağaç kabuğu tadı veren ucuz cips.
közlenmiş patlıcanlı patates cipsini sevdiğim marka. sevdim arkadaş eski zaman cipsleri gibi böyle. fazla yağlı değil ince ve çok. ama biraz daha kasmaları lazım gerçekten iyi olmaları için.
közlenmiş patlıcanı uzun zamandır satışı yapılmayan cipso baharatlı'ya benzettim. çocukken ne yerdim cipso baharatlıdan be. ne diye kaldırdılarsa..
közlenmiş patlıcanı uzun zamandır satışı yapılmayan cipso baharatlı'ya benzettim. çocukken ne yerdim cipso baharatlıdan be. ne diye kaldırdılarsa..
bim cipsi.
Tadı güzel.
kısa yoldan nasıl mide kanseri olurum sorunuzun ucuz ve kısa yoldan cevabıdır.
bimdeki ucuz cipstir. sade olanının tadi acilisi kadar güzel değildir.
sol freymde adını görünce canımın çektiği cipstir. yanına da fuysti olcaktı ki miss.
erinmesem gider alırımdır.
erinmesem gider alırımdır.
Ketçaplısı efsane olan cipsovski.
bimde satılan güzel bir cips.
yediğine , içtiğine fazlasıyla dikkat eden bir insanım diğerlerinin arkasına baktığım monosodyum glutamattan tut tonla şey var msg hariç diğerinin ne olduğunu bile bilmem ama diyeceksin bunun içinde neler var? patates , bitkisel yağ ve tuz.
e şimdi soruyorum sana hangisini almak mantıklı?
e şimdi soruyorum sana hangisini almak mantıklı?
fakirin enerji kaynağıdır efenim.
yiyiniz..
yiyiniz..
artık nerdeyse ruffles la aynı fiyat olan cips.
Yine bimli başlık sağanağı başlamış Sözlükte .
Yenilebilecek birşeyde değil yenilemeyecek birşeyde değil.
Ketcaplisi gercekten cok iyi, baya iyiymis unutmusum.
bim'de satılan bir cips markası.
reklam falan vermeye başlamışlar amk. az önce denk geldim. ne zamandır doritos reklamı da görmüyorum.
vay anasını. insanlar daha ucuz diye patitoya yönelmeye başlamışlar.
reklam falan vermeye başlamışlar amk. az önce denk geldim. ne zamandır doritos reklamı da görmüyorum.
vay anasını. insanlar daha ucuz diye patitoya yönelmeye başlamışlar.
Bimin efsane cipsi diğerlerine göre hem ucuz hemde bitmiyor.
Patates tadından çok tuz tadı gelen, yoklukta gideri olan cips.
f/p ürünüdür. gayet güzeldir. paketi yenilenmiştir. evde dolapta. tadına bakmadım yeni paketlisinin büyük ihtimal değişiklik ambalajla kısıtlı kalmıştır. bu cipse puanım 8/10. yeni aromalar lazım.
Not: Birkaç ayda 1,75 fiyattan 2,75 fiyata çıkması beni üzmüş , beni diyetime daha da bağlatmıştır. Kilo verdim diye seviniyim mi yoksa zam oldu diye üzülüyüm mü bilmiyorum.
Yedikten sonra edit: Tadında farklılık yok.En azından ben anlamadım. Heralde değişiklik sadece ambalajla kalmış.
Not: Birkaç ayda 1,75 fiyattan 2,75 fiyata çıkması beni üzmüş , beni diyetime daha da bağlatmıştır. Kilo verdim diye seviniyim mi yoksa zam oldu diye üzülüyüm mü bilmiyorum.
Yedikten sonra edit: Tadında farklılık yok.En azından ben anlamadım. Heralde değişiklik sadece ambalajla kalmış.
3.75 tl oldu yenice ondan önce 3.25 tl idi diye hatırlıyorum.
yanında da kola olsa tam olurdu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar