bugün

opel markası hayranı kimse. ben mesela.
opelci değilim ama severim. gm dönemi araçları bi ayrı cezbetmektedir beni. gm sonrası araçlar da cezbediyor beni ama gm öncesi kadar değil.
ortak özellikleri arabalarını vatan savunur gibi savunmaları. en ufak eleştiride yükseliyorlar.

geçen bir yorum yaptım Astra J için Golf 7 ayarında bir araba dedim. Golf 7 ayarında dedim diye bi anama sövmedikleri kaldı.

Gerçi tüm markaların fanboyları aynı ya. Opelciler daha manyak ama.
© copyright 2005 - 2026