bugün

opelci

ortak özellikleri arabalarını vatan savunur gibi savunmaları. en ufak eleştiride yükseliyorlar.

geçen bir yorum yaptım Astra J için Golf 7 ayarında bir araba dedim. Golf 7 ayarında dedim diye bi anama sövmedikleri kaldı.

Gerçi tüm markaların fanboyları aynı ya. Opelciler daha manyak ama.
© copyright 2005 - 2026