bugün

yeni düştü.
(bkz: türkiye büyükşehir belediyesi)
o ne demek baktim şimdi ben bundan çok guzelım.
Yalan söylüyor yav burnunu 5 ameliyatla bile düzeltemediler.

görsel
Sevgili yazar, hızla uyguladığınız "blok" refleksiniz, zihinsel sığlığın günümüzdeki en belirgin semptomu. Fiziği bir insanı okumaya, düşünmeye, hatta dinlemeye değer bulmanız için tek kriteriniz olarak belirlemeniz, beyninizdeki algoritmaların A=B düzeyinde bir basitlikle çalıştığını gösteriyor. Biz "bloklanası çirkinler" belki sizin estetik standardınıza uymuyoruz ve kredi kartımızın limiti düşük; lakin sizin bir ömürde tüketemeyeceğiniz kadar fikre, okumaya ve perspektife sahibiz. Siz dış dünyanın cilalı yüzeylerinde gezinirken, biz hayatın derinliklerindeki çirkin ve fakir hakikatleri analiz ediyor, bloklanmaya değil, muhakemeye değer metinler üretiyoruz. Blokunuz, bize değil, sizin sığ zevklerinizin hapsine kestiğiniz hükümdür. Sevgiler ve saygılar.
abi senin kafan mı iyi. bak bakalım benim profile ciddi yazılmış bir entry veya birine özel hakaret var mı. acilen kendinle barışmalısın belli ki problemin kendinle.
Pekâla kardeşim. Sözlerimi geri alıyorum ve senden özür diliyorum o halde ama entry'mi silmeyeceğim. Neticede o kadar emek verdim. Sevgiler...
Bu çingene hala burada mı gitmedi mi.
Spora ve Diyete başlayacakmış başarılar dilerim.

Ben de pazartesi sabahları başlıyorum, akşam şırdan yerken kendimi buluyorum.
Şu an yoğun bakımdan entry girdiğini iddaa eden yazar. Öyle bir şey olabiliyor muymuş yav hayret.
avaatarı yakıyo.
Ayakları güzel mi acaba?
yetkililer nerde. polisi arayın amk.
Ahahaha korkutun korkutun biraz daha belki gider.
biraz önce günün paketini yapan yazar...

detay bilgi: bu arada nickindeki her 'o' bu nicki kaçıncı kez aldığını gösteriyor.
Eğer eskilerden hatırladığım kişiyse çok güzel birisiydi aşık olmuştum gördüğümde. Sensin dimi.
anancı oc.
Bu özel günün kutlu olsun ehehe

görsel
© copyright 2005 - 2026