bugün

Bunları atlatalı çok oldu.
(bkz: türkçe yerlerde)
Gitme amk. Yoklaman mı var sanki?

1 aydır okula gidiyoruz biz, sesimiz çıkıyor mu?

Neyse sakinim.
Ühühühü.
Yav birader ben 11.nesil yazardım noldu la çaylak oldum lan?
© copyright 2005 - 2026