bugün

fox tv nin yeni adı beyler.
Daha geçmemiş TV açık.
görsel

Logosu sıcak sıcak geldi.

Hayırlı olsun.
Dün bütün gece uyumadım Fox, Fox mu diyelim yoksa sen mi gerçek ismini söylemek istersin now tv.

Şaka maka fena değil.

Ama daha yaratıcı olabilirdi.

Disney TV olsa daha iyiydi.

Swh...
görsel

Yeni bir isim yeni bir başlangıç!.

Hayırlı uğurlu olsun inşallah.
TGRT'den FOX'a
FOX'tan NOW'a.
ay süper ayol, isme bak nouw teve, ne kadarda asil, logosu örneyin sıcacık mesela. Sanki inkiliz tevesi izliyomus hissiyatı uyandırıyo insanda.sipikerler de inkilizce konuşsa tam süper olucak ama cayiller anlamaz.

Swh. Pehhh.
"muhalifim.. ama çok da diil" kanalı.

hiçbir zaman siyasete yön verdiği ya da muhalefete alan açtığı görülmemiştir. ama haber bültenlerinde hükümeti yerden yere vurur (haklı olarak). siyaset programı orta meydan mı, orta sayfa mı bir canlı yayını var. cuma gecesi 23:45'te başlıyor. herkes uyuduktan sonra bunlar siyaseti konuşuyorlar.

diyorum ya.. muhalif ama çok da değil.
Kanali tamamen tv den sildim.
amerikada parayı basıp ülkedeki iktidarı kirletmeye çalışan finans odakları var. bize ülkeyi destekleyenler lazım, iyi amerika kötü amerika, bize iyisi lazım.
görsel
isim hakkı iptal edilmiş.

(bkz: öznow tv)
asdfgsdfpow392834 tv yapardım ben acun olsam.
nowtvhd.news ismiyle yayın hayatına devam edebilecek kanal.
© copyright 2005 - 2026