bugün

istediğin kadar yere atıp, üstünde tepinip ve çeşitli işkenceler yapmana rağmen bir türlü zarar verilemeyen telefondur.
http://www.nokia.com.tr/A4355135
benimkinin üzerinden bildiğin itfaiye aracı geçti. ekranı çatladı ama hala çalışıyor. maşallah demek lazım. *
bir rivayete göre göte sokup çıkartıldığında basura iyi gelen nokia telefonu.
bitmek bilmeyen şarjından dolayı babamın şarj aletinin yerini unuttuğu telefon..
mesaj filtreleme gibi süper ötesi bir özelliği vardır.
piyasada bulabileceğiniz en sade, en düz telefonlardan biridir.
Ekonomik telefondur.
(bkz: her eve lazım)
takoz sınıfına girmesine rağmen aşırı sağlam aşırı derecede şarjı idare edebilen nokia nın telefonu.
sadece alo denir ve sms yazılır. başka da bir işe yaramaz.
© copyright 2005 - 2026