bugün

öküzce bir soru. "ne lan?" bile daha iyidir.
Genelde içAnadoluda Ankara,Kırşehir,Sivas gibi illarde "lan" argosu yerine "laa" olarak bir söylenti yapılır.
© copyright 2005 - 2026