bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- düşün ki o bunu okuyor17
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- yaşamak üzerine2
- fas6
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- velvet13
- japonya4
- anın fotoğrafı2
- sözlük kızlarının vücutları15
- bosna hersek3
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- moğolistan2
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- ekonomi3
- cezayir2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- bir insana inanmak2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- kolu kıllı kız3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arnavutluk2
- ona bir şey söyle10
- türk moğol kardeştir3
- gün gelecek dün olacak5
- aşk her şeyi affeder mi4
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kemal kılıçdaroğlu18
- çekya3
- kılıçdaroğlu cemaati4
- avustralya2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
namık kemal fıkralarının esas oğlanıdır. namlı kemal olarak da bilinir. zamanla söylene söylene semantik benzeşmeden dolayı namık kemal olarak anılmaya başlanmıştır.
bir ingiliz, bir alman, bir türk dizesiyle başlayan fıkralarda ülkemizi başarıyla temsil etmiş olan şahsiyettir kendisi.
ünlü vatan şairi namık kemal' le karıştırılan gerçek hayatta yaşamamış müstahcen fıkraların meşhur adamı.
Ülkenin birinde azgın mı azgın bir kadın varmis. Kimse bu kadını cinsel doyuma ulaştıramamış! En sonunda akıllara Nam-ı Kemal gelmiş olsa olsa bu işi o becerir demişler ve cağırmışlar!
Nam-ı Kemal´in de " Ben bu işi ancak karanlık bir oda da yaparım" diye özel bir isteği olmuş!
Neticede Nam-ı Kemal ve Kadın karanlık bir oda da başlamışlar sevişmeye...
1 saat, 2 saat 3,5,7,10,15,20 saat olmuş. ikisinde de tik yok...
24 saat sonra artık kadın pes etmeye baslamıs ve seslenmiş
-"Yeter artık Nam-ı Kemal yeter, ben öldüm!"
-" Ne Nam-ı Kemal´i abla ben Recep!"
-"Recep mi??? Peki ya Nam-ı Kemal? O nerde?
-"O dısarda bilet kesiyo abla"
Nam-ı Kemal´in de " Ben bu işi ancak karanlık bir oda da yaparım" diye özel bir isteği olmuş!
Neticede Nam-ı Kemal ve Kadın karanlık bir oda da başlamışlar sevişmeye...
1 saat, 2 saat 3,5,7,10,15,20 saat olmuş. ikisinde de tik yok...
24 saat sonra artık kadın pes etmeye baslamıs ve seslenmiş
-"Yeter artık Nam-ı Kemal yeter, ben öldüm!"
-" Ne Nam-ı Kemal´i abla ben Recep!"
-"Recep mi??? Peki ya Nam-ı Kemal? O nerde?
-"O dısarda bilet kesiyo abla"
otisabi'nin büyük büyük dedesidir.
nam-ı kemal olmaması gereken, "namî kemal", yani "namlı kemal" olması gereken fıkra kahramanı...
muhtemelen osmanlı'nın son dönemi istanbul'unda üretilmiş veya gerçeklikten hayale maledilmiş bir kahramandır kendisi... ama fıkralarında o dönemi pek hissedemeyiz de, genellikle yeni dönemlerde üretilmiş unsurlar görürüz.
bütün bel altı fıkralar, genellikle namık kemal'e maledilmiş olarak, onundur.
muhtemelen osmanlı'nın son dönemi istanbul'unda üretilmiş veya gerçeklikten hayale maledilmiş bir kahramandır kendisi... ama fıkralarında o dönemi pek hissedemeyiz de, genellikle yeni dönemlerde üretilmiş unsurlar görürüz.
bütün bel altı fıkralar, genellikle namık kemal'e maledilmiş olarak, onundur.
--erotik spoiler--
fıkra bu kralın biri kızını orgazm edecek adama ağırlığınca altın verecekmiş. ingiliz çıkarmış 20 cm becermiş becermiş kız tatmin olmamış, fransız çıkarmış 30 cm becermiş becermiş kız tatmin olmamış, bizim nam-ı kemal'e gelmiş sıra. sormuşlar seninki ne kadar nam-ı kemal 15 cm demiş. diğerleri gülmüş demişki senden öncekilerin daha büyüktü onlar tatmin edememiş sen nasıl edeceksin diye. nam-ı kemal görelim bakalım demiş girmiş içeri becermiş becermiş kız pamuk gibi olmuş. sonra demişler millet o kadar penisle bir şey yapamadı sen o boyla nasıl yaptın diye. nam-ı kemal demiş ki ''bizim orda önce çapı söylenir yeğenim.''
--erotik spoiler--
fıkra bu kralın biri kızını orgazm edecek adama ağırlığınca altın verecekmiş. ingiliz çıkarmış 20 cm becermiş becermiş kız tatmin olmamış, fransız çıkarmış 30 cm becermiş becermiş kız tatmin olmamış, bizim nam-ı kemal'e gelmiş sıra. sormuşlar seninki ne kadar nam-ı kemal 15 cm demiş. diğerleri gülmüş demişki senden öncekilerin daha büyüktü onlar tatmin edememiş sen nasıl edeceksin diye. nam-ı kemal görelim bakalım demiş girmiş içeri becermiş becermiş kız pamuk gibi olmuş. sonra demişler millet o kadar penisle bir şey yapamadı sen o boyla nasıl yaptın diye. nam-ı kemal demiş ki ''bizim orda önce çapı söylenir yeğenim.''
--erotik spoiler--
Bir Amerikalı, bir ingiliz birde Namı-ı Kemal bir nehir kenarına tatile gitmişler. Hepsi kendinin özelliklerinden bahsediyormuş. Neyse laf dönmüş dolaşmış.
Amerikalı demiş ki:
- Ben, demiş şu nehrin suyunun sıcaklığını derece kullanmadan bilirim demiş.
Neyse nehrin kenarına gelmiş pantolonunu indirmiş ve penisini çıkarmış suya sokmuş.
Demişki: Su 23 derece.
Sıra ingilize gelmiş o da aynı işlemi yapmış ve demiş ki :
- Su 25 derece.
En son sıra Namı-ı Kemal'e gelmiş. Namık Kemal de aynen nehrin kenarına gelmiş ve pantolonunu indirip penisini suya sokmuş.
ikisinin yanına gelmiş hiç tepki yok.
Herkes bir tahmin bekliyormuş Nam-ı Kemal'de ses yok.
Meraklanmışlar ve sormuşlar:
- Senin tahmini ne?
Nam-ı Kemal yanıtlamış:
- Valla demiş suyun sıcaklığını bilmem ama derinliği 60cm.'di
fıkrasının ana kahramanı.
Amerikalı demiş ki:
- Ben, demiş şu nehrin suyunun sıcaklığını derece kullanmadan bilirim demiş.
Neyse nehrin kenarına gelmiş pantolonunu indirmiş ve penisini çıkarmış suya sokmuş.
Demişki: Su 23 derece.
Sıra ingilize gelmiş o da aynı işlemi yapmış ve demiş ki :
- Su 25 derece.
En son sıra Namı-ı Kemal'e gelmiş. Namık Kemal de aynen nehrin kenarına gelmiş ve pantolonunu indirip penisini suya sokmuş.
ikisinin yanına gelmiş hiç tepki yok.
Herkes bir tahmin bekliyormuş Nam-ı Kemal'de ses yok.
Meraklanmışlar ve sormuşlar:
- Senin tahmini ne?
Nam-ı Kemal yanıtlamış:
- Valla demiş suyun sıcaklığını bilmem ama derinliği 60cm.'di
fıkrasının ana kahramanı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar