bugün

/44
mhp'lidir.

kesin bilgi, yayalım...
akp'lidir.

düdüt: tatava yaparak bastığı oy akp'ye yaramıştır. kime yarıyorsa odur. akp'lidir.
şu anlaşılmamış troll entryleriyle gönlümü kazanmış yazar. idol oldun lan benim için.
sataşmaya çok meraklı bir yazar. şahıs olarak sataşacak birini bulamayınca kendi eski başlıklarını uplayıp topluluklara sataşır. hiç olmadı scrikss adlı yazarın yancılığını iştiyakla yapar.
her yorumumu eleştiren kendini bi halt sanan karakter yoksunu baykuşcuk.
anladığım kadarıyla ilgi manyağı bir gencimiz. *
Irkçıdır. Allah affetsin.
Kendisine sonsuz saygılarımı sunduğum yazar. Ayrıca hümanistçilik oynayanlar tarafından saldırılmaya çalışılan yazar. Baykuşum, bu insancıklar hem okumuyor (gözleriyle) seni, hem de hümanistçilik oynamaya çalışıyorlar. Onlar börek götürsünler pkk yanlılarına, kolkola girip halay da çeksinler. Sonuçta onlar da insan. Demi?
nefret suçu değil nefret etme hakkını kullanan yazar!

lan siz hani fikir özgürlüğü, düşünce özgürlüğü diyordunuz?
bu adam fikrini de zikrini de gizlemiyor söylüyor da neden bu kadar üstüne yürünüyor?
hepiniz hümosunuz ama ya...

saygılarımı hep sunduğum değerli yazar!
"hümanizm" kisvesi altında bölücü terör örgütü propagandası yapan süzmelerin hiiiç sevmedikleri yurtsever türk genci.
nik altında 70 defa "foşist" diyene hediyeleri olan yazar.

görsel

kargosu da bedava bu ayrıntıyı unutma kürt kardeşim. Bedava bak bir daha söylüyorum bedava.
bu adam açıkça nefret suçu işliyor. yasal olarak sözlüGü zor durumda bırakacak paylaşımlar yapıyor, sözlük de bu vaziyete seyirci kalıyor... sadece bu yazar için demiyorum bunun gibi
dahası da var.
bir sözlük ülkücüsüdür.
sözlük ülkücüleri klavye başında ve tv de kurtlar vadisi izlerken aslan kesilir atar tutarlar. fazla önemsememek lazım. tatava yapmadan sikip geçmek lazım.
10 yaşındaki çocuğun ölümüne sevinecek kadar insanlıktan çıkmış yazar(cık).
sözlükteki faşistlerden bir başkası. (#23261921) ulan siz ne vicdansız adamlarsınız. 10 yaşındaki çocuğa nasıl bu kadar kin besliyorsunuz anlamıyorum. yazıklar olsun size.
(#23261921) maymundan gelememiş, hatta henüz maymuna bile varamamış bünye.
(bkz: c est la vie)
(bkz: gönül ferman dinlemiyor)
(bkz: ya konuş ya da bu amına koyduğum ilişkisi bitsin)
mutlubaykus'un sikerteceği versus.
pardon sevgili sözlük, iş bu başlıkta herhangi bir karşılaştırma yapılmamaktaymış.
öyle de olsa;
mutlu siker ccc *
o kürt kızına yazılan şarkının devamı eğer yamulmuyorsam şöyleydi;

"tüfekler havaya

mutlubaykus buraya

gelsin bana vurmaya..."
onun için yazılan şarkıyı deli gibi söyleyen kürt kızıdır.

--spoiler--
tek kaşımı kendim aldım

bıyıklarıma ağda yaptım

atmasınlar molotof...
--spoiler--

görsel
Nickaltımda ağlayan bir bebe daha.
Herif hazımsızlıktan hastaneye kaldıralacak neredeyse.
Geçecek tosunum. Hepinizin üzerinden geçecez.
bir gün ineceğiz meydanlara...

yere serilmiş köpek leşleri ayaklarımıza paspas olacak!

tereddüt etmeden çiğneyip geçeceğiz o gün...

baş kaldıran her şeyi tırpanlarla biçeceğiz!

ve kulak tıkayıp duymayacağız ırkı kırıkların selasını...

allahım ! anasıyla, bacısıyla çiftleşircesine doğan ırzı kırıkların... ver artık belasını!

türkçü gelecek!
Mutlubaykus sike sike onu türk yapacaktır.
Bir mutlubaykus aşkı
mutlubaykus kızaDER
MERABA
KIZDA DER
MERABA
SONRA mutlubaykus DER BACIN
VARMI KIZDER VAR
mutlubaykus
DER SANA BiŞi DiEBILIRMI KIZder
buyur SEniDiNLiyom mutlubaykus
DER bacın siqem
KIZDER ne diyon be slk .s .s
mutlubaykus DER YAVUDiMiSiN
SONra mutlubaykusun göz yaşları AKKAAAR
mutlubaykusDER bida bana sataşan görem
bacın siqem
mutlubaykus giderken KIZın BACısı mutlubaykusun
boynuna sarılır mutluluna
kavuşmuştur
© copyright 2005 - 2026