bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız9
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar2
- bugün de meme atan olmaması7
- netflix yasaklanmalıdır3
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- morkstar2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- seksten sonra bira içmek5
- olduğundan genç göstermek9
- ona bir şey söyle16
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- istanbul6
- güne bir şarkı bırak18
- köyde gece tuvalete gitmek7
nickiyle beni kendisi hakkında merak uyandıran yazar...
şimdi 'pi' ve 'matrix' gibi filmlerin çıkması ve kendini derin ya da filozof sanan insanların saman alevi gibi parlayıp sönen hayallerinin parçası olmuş ucuz ve popüler amaçları olmayan. pek akıl danışılmayacak profesyonel sokak çocuğu.
açık sözlü bir yazar.
gençlik yıllarımı onunla beraber heba ettiğim yazar çok pis yazar *
gençlik hayatında mikrop olarak anılan büyüdüğünde ise tam anlamıyla virüs olan klonlanması gereken insan tipi.
an itibari ile nickine bi anlam veremediğim ama görünüşüyle özdeş olan yazar kişisi.
an itibari ile nickine bi anlam veremediğim ama görünüşüyle özdeş olan yazar kişisi.
herkezin başından kötü bir olay geçer ve kalıcı olanlarıda vardır işte bu şahıs msnden devam edelim benim başımdan geçen vede kalıcı olan bir olaydır hayatımın 2 senesini verdiğim üniversite yıllarımı paylaştığım oda yetmezmiş gibi aynı evde kaldığım kişi kendisi farklı görünümü ve farklı beyni ile tam bir marjinellik yaratan görene işte marjinal insan budur dedirten tek hücreli 47 kromozomlu vede çok güzel insan takliti yapan an itibari ile aynı havayı solumak zorunda olduğum şahsiyet.
uzun zamandır sözlükte görünmeyen yazar. özletti kendisini, artık özlem giderebiliriz.
hoş nikli yazar.
hoş nikli yazar.
kendi geç kalmışlığımı farkederek ben de bir şeyler katmalıyım bu başlığa ve kesinlikle tam anlamıyla anlatamayacağımı bilerek yazmaya çabalamak.
okuduklarımdan sonra hiçbir şey yazamamak korkuttu önce. yazamamaktan ziyade yeteri kadar anlatamamak, dillendirememek, yazıya dökememek. çünkü en zorudur siz de değeri olan bir beni birini kelimelere döküp, güvenerek anlatmak.
kısa belki.. belki de uzun.. bu değil aslolan, önemli sayılan. zaman, oluşan bir dostluğu, uyumu, anlaşmayı belirleyemez,sonsuz, kısıtlamasız sürece anlatabildiğim ve aynı şekilde dinlediğim bu varlık benim hayatımda yerini edindi bile. öyle ya da böyle değil. illa ki bir şeyler vermiş olmakla değil.. kendi olması, kendini saklamadan, eksiltmeden sunması her şeye fazlasıyla yetebilecek durumda. fikirlerine sonuna kadar güvenebildiğim arkadaş, sırdaş..
paylaşabilmektir işin özü. paylaşabildiğin ve "gerçekten" anlaşılıp, anlatabildiğin sürece bir şeyler sunabilir ve alabilirsin. -ki kelimeler ayrı olsa da anlamları aynı kapıya çıktığı sürece bu uyumun getirisi de en büyük hediyedir bana göre. bu nedenle ne bir zaman dilimi koydum araya, ne bir kaygı taşıdım içimde, ne de bir kuşku. dilerim ki buna ne gölge düşer, ne boşluk, ne de araya bir yol girer.. zaten var olan yolları hiçe sayabilmekse mühim olanı bunu çoktan başarabildiğimizi biliyorum ve bu yüzden de içim rahat..
kendi derdimi, acımı, en az kendi acım kadar kabullenip, sahiplendiğim güzide varlık 'ruhum' benim hayatımda olmaya devam et.. et ki, gelecek olanlara zırhımız olsun.
okuduklarımdan sonra hiçbir şey yazamamak korkuttu önce. yazamamaktan ziyade yeteri kadar anlatamamak, dillendirememek, yazıya dökememek. çünkü en zorudur siz de değeri olan bir beni birini kelimelere döküp, güvenerek anlatmak.
kısa belki.. belki de uzun.. bu değil aslolan, önemli sayılan. zaman, oluşan bir dostluğu, uyumu, anlaşmayı belirleyemez,sonsuz, kısıtlamasız sürece anlatabildiğim ve aynı şekilde dinlediğim bu varlık benim hayatımda yerini edindi bile. öyle ya da böyle değil. illa ki bir şeyler vermiş olmakla değil.. kendi olması, kendini saklamadan, eksiltmeden sunması her şeye fazlasıyla yetebilecek durumda. fikirlerine sonuna kadar güvenebildiğim arkadaş, sırdaş..
paylaşabilmektir işin özü. paylaşabildiğin ve "gerçekten" anlaşılıp, anlatabildiğin sürece bir şeyler sunabilir ve alabilirsin. -ki kelimeler ayrı olsa da anlamları aynı kapıya çıktığı sürece bu uyumun getirisi de en büyük hediyedir bana göre. bu nedenle ne bir zaman dilimi koydum araya, ne bir kaygı taşıdım içimde, ne de bir kuşku. dilerim ki buna ne gölge düşer, ne boşluk, ne de araya bir yol girer.. zaten var olan yolları hiçe sayabilmekse mühim olanı bunu çoktan başarabildiğimizi biliyorum ve bu yüzden de içim rahat..
kendi derdimi, acımı, en az kendi acım kadar kabullenip, sahiplendiğim güzide varlık 'ruhum' benim hayatımda olmaya devam et.. et ki, gelecek olanlara zırhımız olsun.
ya direk msn imi veresim geliyor adama yaa...
bu kadar çekici bi nick yok piyasada...
ilginç ya..
bu kadar çekici bi nick yok piyasada...
ilginç ya..
sıkıntıdan ölmek üzere olan yazardır. msn den devam etmek ona yaramamıştır.
şimdiye kadar uludağ sözlükte gördüğüm en iyi nicke sahip yazar.
süper bir nick. çok kıskandım.
beynin bir kısmını aldırmış insandır bu "mde" yerine ise arpa suyu ve alkol doldurtmuştur hakkımda söylemek istediklerini bir an önce duymak istediğimden mütevelit yanına geliyorum ya da (bkz: çıkışta görüşürüz)
ekleme: yada ayrı yazılırmış kendi uyardı demekki beynin büyük kısmını aldırmamıştır...
ekleme: yada ayrı yazılırmış kendi uyardı demekki beynin büyük kısmını aldırmamıştır...
gerçektende sözlüğün en komik kullanıcı isimlerinden birisi. tebrik ediyorum...
aldığı nick ile ne kadar espritüel olduğunu göstermiştir. umarım entryleri de almış olduğu nick kadar tatlı, şukela olur...
şaşırtıcı. hayalet gibi senelerdir aramızdaymış. ama yeni farkedildi. hoşgelmiş diyelim o zaman. *
edit: (bkz: msn den devam edelim)
edit: (bkz: msn den devam edelim)
(ara: burası kasıyor)
yanlış yönlendirilen başlıktır. lan hadi başlığını yönlendiriyorsun yada düzeltiyorsun o zaman şu fukaranın nickine de el atda onuda düzelt bari, belki dil bilgisi gelişir.
yazar hakkında iç açıcı olmayan bilgiler için (bkz: msn den devam edelim)
edit: düzeltilmiştir.
yazar hakkında iç açıcı olmayan bilgiler için (bkz: msn den devam edelim)
edit: düzeltilmiştir.
bizlere hoşgeldin demesi gereken yazar.
insanlık için küçük ama kişiler arası büyük bir adımdır.
*benim işim var çıkmam gerek.
*ozmn msnden devam ederiz gelince?
*benim işim var çıkmam gerek.
*ozmn msnden devam ederiz gelince?
bilgisayarımın tamamı korsan yazılım dolu.
işletim sistemi dahil hepsi korsan.
işletim sistemi dahil hepsi korsan.
aslında entry girmeye geldik de yanlış gelmişiz anında kıvıralım bari, msn den devam edelim ne haber kanka *
çok tanıdık bir cümle, aynı zamanda nickmiş. kestirmeden gitmiş arkadaş *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar