bugün

Polisaggar it'in yandan yemişi yazarımsı.

Yazarımsı dedim pardon çaylak.
Espritüel bir yapıya sahip kaliteli kişilik. Sözlüğün eksik yanlarını tamamlayacağından hiç şüphemiz yok. iyi yazmalar.
Kimyevi bilgisiyle bizi aydınlatıp yarınlarımıza ışık tutacak mantık timsali yazar. Ufak iki üç samimiyetimiz var bildiri bölümünden. Devamını göreceğiz.
Vurduran kişi. Erkek mi ki acaba..
Yaw ben onu sen öyle yazdın diye yapmıştım.
dur ulan huylanıyoz.
bir adet tekil yazar.
Mesaj atamadığım yazar.

http://c12.incisozluk.com...11509/4/1445264_o3c36.png

kaç gündür böyle bekliyor ?

bunu açıklarsan sevinirim özelden.

edit: evet takipli.
Bir üst entry de cevap vereceğim hep sonra sileceğim takipte kal hocam.
bir polisaggarit değildir.
Karşılıklı eksileştiğimiz yazar. Jizos için bunlar önemsizdir. Takip bile eder. Çünkü hem alfa olup hem alçak gönüllü olmak bunu gerektirir.
sevdiğim yazar. çok kafa biri lan.
Biyoloji ve kimya derslerinde özellikle lise öğrencilerini kahreden bir şeker türüdür. Çaya atsan atılmaz satsan satılmaz oyle de yapışkan bir şekerdir. illetliktir.
© copyright 2005 - 2026