bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi4
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor8
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- akla gelen her başlığı açamamak2
- türk kızı egosu6
- hızlı para kazanmanın yolları12
- kürt mimarisi2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- milletin anasına küfretmek2
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- tramer kaydı olan kız4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uranyum ve roket2
- vajinizm2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- bir insanı sevmek12
- biat kültürü3
- 2026 dünya kupası23
- pkk nasıl biter5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- wowturkey3
- yargıcı3
- artık sevmeyeceğim2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- kıskanmak7
- toz yumrususun unutma2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
yeni doğandan ilkokul çağına kadar tüm çocuklara uygun çeşit çeşit mamaların markası.
(bkz: bebek maması)
Çok pahalı mamalar üreten bir firma.
reklamı son derece saçma mama markası. şöyle ki:
yoldaki teyzecan neden hapşurduktan sonra sümüklü elleriyle minnacık Milupa bebesini okşamaktadır? Hadi diyelim kadın görgüsüz, sadist bir cani; çocuğun anası neden olaya tepkisiz kalmaktadır? 'Biz buna Milupa yediriyoz bi b*k olmaz artık' düşüncesi mi vardır? Ayrıca annesel kişilik neden teyzeye bir 'çok yaşa' bile dememiştir? Yoksa anne uzaydan mı gelmiştir? Anlayaman?!
not: shockehaber.com alıntısıdır.
yoldaki teyzecan neden hapşurduktan sonra sümüklü elleriyle minnacık Milupa bebesini okşamaktadır? Hadi diyelim kadın görgüsüz, sadist bir cani; çocuğun anası neden olaya tepkisiz kalmaktadır? 'Biz buna Milupa yediriyoz bi b*k olmaz artık' düşüncesi mi vardır? Ayrıca annesel kişilik neden teyzeye bir 'çok yaşa' bile dememiştir? Yoksa anne uzaydan mı gelmiştir? Anlayaman?!
not: shockehaber.com alıntısıdır.
son derece kaliteli bir bebek maması markası. bebeklikteki gelişim ve beslenmenin yeterli olması ilerideki yaşlarda sağlığa mutlaka yansır. milupa bence kesinlikle en sağlam temeli oluşturacak nitelikte ürünlere sahip. hem de yetişkinlerin bile damak zevkine uyacak derecede de lezzetli...her ihtiyaca özel ve katkı maddesi kullanılmadan üretilen mamaları ile mama pazarında haklı liderliğini de büyük üstünlükle korumaktadır. ürün etiketinden içeriğini incelemek bile besleyici özelliği ve güvenilirliği konusunda bilgi verecektir. artık şu geleneksel pirinçli mamalar, hamurişleri ile bebeklerimiz yanlış beslenme kurbanı olmasın. sonra çocuk obezite sorunu, gelişim bozuklukları ile karşılaşınca malesef çok geç oluyor. bence böyle ürünlerin kıymeti bilinmeli ve anne baba adayları beslenme konusunda yeterli bilinci kazanabilmeli.herşey sağlıklı nesiller için.
(bkz: aptamil)
ajdardan kelli mama içeriklerinden çikita muzu aforoz eden firma..
"bebelere kıymayın efendiler"
"bebelere kıymayın efendiler"
tadı iğrenç olduğu halde bebeklerin bayılarak yediği mama. aptamil var bir de, o daha tatlı aslen ama sevmiyor onu bebekler işte.
hbbia'nın en sevdiği yiyecektir, milupalı ekmek. *
90'ların en popüler çocuk maması. "Biz seni milupa mamalarla besledik." diye övünülür.
organik sütlacı şahane olan marka. bebeğe organik de, bize niye hormonlu olsun amk? yiyin lan.
organik meyve karışımları olan marka, onlar nasıl şeyler öyle. yeğenime alıyorum bahanesiyle alıp evde tüketin o denli.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar