bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- kolu kıllı kız3
- türk moğol kardeştir3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- velvet13
- dünya4
- 2026 dünya kupası20
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- futbol13
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- iveco daily3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- haiti4
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- fas4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- sözlük kızlarının vücutları15
- aşk her şeyi affeder mi4
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- gülüm diyen kız10
- haram ile cömertlik yapmak3
- otokar sultan2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- yılmaz güney12
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- kılıçdaroğlu cemaati4
- gün gelecek dün olacak5
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kuzenin içine boşalmak14
- kadınlar başımızın tacıdır2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- tatlım diyen kız2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- geceye bir ayet bırak3
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- kemal kılıçdaroğlu18
- 24 haziran 20262
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
"Voltaire'in sözünü tersine çevirerek diyorum ki, eğer Tanrı gerçekten varsa, onu yok etmek gerekir.(Eğer Tanrı var olmasaydı, onu icat etmek gerekirdi.)" demiştir.
büyük bir anarşisttir. aynı zamanda dünyanın ciğerini çözmüştür, ne kadar aşağılık bir düzende olunduğunu fark etmiştir ve cesaretiyle, söylediği sözlerle bunu ifade etmiştir.
(bkz: Devler devliklerini ancak suç işleyerek sürdürebilir, zayıflar ise devlerin gözünde zayıflıkları ölçüsünde erdemli kabul edilirler.)
(bkz: Devler devliklerini ancak suç işleyerek sürdürebilir, zayıflar ise devlerin gözünde zayıflıkları ölçüsünde erdemli kabul edilirler.)
karl marx ve friedrich engels tarafından birinci enternasyonal'den kovulan insan.
anarşist eylem adamı.kendini şöyle tanımlıyor;"ben bilgin ya da filozof, hatta profesyonel bir yazar bile değilim.hayatım boyunca yazı yazmakla fazla uğraşmadım ve deyim yerindeyse kendi öz savunmam dışında hiç bir şey yazmadım ve bunu da sadece tutkulu bir düşünce beni,kamuoyunda kendimi sergilemekten duyduğum hoşnutsuzluğun üstesinden gelecek kadar zorladığı zaman yaptım."
tanınmış bir Rus anarşisttir. Anarşist düşünürlerin ilk kuşağının temsilcilerindendir ve anarşizmin babaları olarak anılan düşünürlerden biridir.
(bkz: mikhail bakunin)
devlet ve anarşi adlı eserinde militarizmi şu şekilde tanımlamış filozof.
Halkın emeğinin sömürülmesi, sahte halk egemenliğinin ve özgürlüğünün hangi politik biçimleriyle olursa olsun aşalayıcı bir durumdur.bunu süsleyip püslemek de yetmez.o yüzden yapısında uysal , otoriteye itaat etmeye alışkın bir yan olsa da, hiç bir halk sömürüye gönüllü olarak boyun eğmeyecektir. ve yine bu yüzden sürekli baskı ve ...zor gereklidir. bunun adıda polis denetimi ve askeri güçtür.
Halkın emeğinin sömürülmesi, sahte halk egemenliğinin ve özgürlüğünün hangi politik biçimleriyle olursa olsun aşalayıcı bir durumdur.bunu süsleyip püslemek de yetmez.o yüzden yapısında uysal , otoriteye itaat etmeye alışkın bir yan olsa da, hiç bir halk sömürüye gönüllü olarak boyun eğmeyecektir. ve yine bu yüzden sürekli baskı ve ...zor gereklidir. bunun adıda polis denetimi ve askeri güçtür.
anarşizmin temellerini atmış olan felsefecesi.
max la ateşli tartışmalar girmiştir.max'ın "devrimi işçi sınıfı yapacak" söylemine "hayır lümpen kesim(ülkemizin emoları gibim) yapacak" diyerek bu konuya bambaşka bir boyut kazandırmış şahıs.
max la ateşli tartışmalar girmiştir.max'ın "devrimi işçi sınıfı yapacak" söylemine "hayır lümpen kesim(ülkemizin emoları gibim) yapacak" diyerek bu konuya bambaşka bir boyut kazandırmış şahıs.
marx'a göre liseli ergen.
barikattan barikata koştuğundan dolayı çok fazla kitabı yoktur. teorisyenlikten ziyade pratisyenlikle ilgilenir, ha teorisyenliğin de babasını yapar, orası ayrı mesele. marx ile fena sürtüşmüştür zamanında.
iletişim yayınları tarafından yayınlanmış edward hallet carr imzalı bir bakunin biyografisi. bakunin'i anarşizmi benimsemeye yönelten olayları okurken bir yandan da dönem avrupasının ünlü simaları karşımıza çıkıyor. 1848 rüyasından, bakunin'in sibirya'daki sürgünden kaçışından, herzen'in yükseliş ve düşüşüne bir çok olay birbirleriyle ilintili olarak sunuluyor. kitabın baş kısmındaki aile hayatı ve felsefe meraklısı olduğu dönemi aktaran bölüm dahi ilgi çekici.
Yahudiler'i şöyle tanımlar: ;sömürgeci bir mezhep, asalak insanlar, yalnızca ulusal sınırların ötesinde değil, aynı zamanda tüm politik görüş farklılıklarının ötesinde sıkıca ve samimiyetle birbirine bağlanmış homurdanan tek bir parazit! kendini onun reankarne olmuş hali gibi hissedenlere duyrulur!
en fazla ebeveynine isyan eden on beş yaşındaki emo ergeni kadar anarşist ruhu olan pestenkerani kişi.
Eylem adamıdır.Barikattan barikata koşmuştur aradada bi kaç bişey yazmıştır. Yazıları kimi zaman dağınık tamamlanmamış ve çelişkili bile olabilir ama anarşizmin ustalarındandır. 1. enternasyonelde otoriter sosyalizm konusunda verdiği tüm eleştiriler sovyetler döneminde doğrulanmışdır.
Bir kişinin bile köle olduğu yerde özgürlükden söz edilemez demişdir.
Son söz olarak komunist bir dünya anarşi ile gelecek .
Bir kişinin bile köle olduğu yerde özgürlükden söz edilemez demişdir.
Son söz olarak komunist bir dünya anarşi ile gelecek .
ismi lost karakterine verilendir... diğer filozof ve felsefeciler gibi...
danielle rousseau > jean jacques rousseau
john locke > john locke
desmond david hume > david hume
boone carlyle > thomas carlyle
danielle rousseau > jean jacques rousseau
john locke > john locke
desmond david hume > david hume
boone carlyle > thomas carlyle
Özellikle dikkatimi çeken bir yazısı vardır "Rusya'nın tüm soyguncularıyla ve hırsızlarıyla ittifak kurmamız gerek. " Uzunca düşünmüştüm bunun üzerine ve sonuç olarak şuna karar verdim. Anarşistler mülkiyeti teorik de reddediyorlar hırsızlar ise pratikte redediyorlar. yani teori ve pratik birleşmeli. Fakat şöyle birşeyde varki hırsızın mülkiyeti tanımaması ile anarşistlerin mülkiyeti redetmesi arasında büyük bir uçurum vardır. Hırsızın öncelikle mülkiyete karşı dürüst olması gerekir bundan sonra toplum olarak mülkiyeti redetme gerçekleşebilir. Karl Marx ile ilk başta çok iyi dost sonraları kanlı bıçaklı düşman olmuşlardır. En sevdiğim teorisyendir.
ne kadar marksist de olsam bakunin gözümde gelmiş geçmiş en iyi anarşistti.
Hakkında sözlüklerde magazin yıldızlarından daha çok söylenti dolanan, tarihin gördüğü 1.97'lik 120 kiloluk, en yıkıcı ama en yapıcı anarşist düşünür, onun öncesinde eylemci. (bkz: birinci enternasyonal) (bkz: LAHEY KONGRESI) esnasında (bkz: karl marx) dallamasına sorduğu bir soru ve alamadığı cevap ile tarih sahnesine marx'tan önce çoktan yazılmıştır. son olarak (bkz: Walter Benjamin) şöyle söylüyor; Bakuninden sonra Avrupada özgürlüğün radikal anlamındabir eksiklik vardır.
devlet ve anarşi'si murat uyurkulak tarafından türkçeleştirilmiş, agora kitaplığı yayınları tarafından neşredilmiştir.
çok psikopat bir adam bu.
lost'ta karakteri de var.
"mülkiyet hırsızlıktır, yıkmak yaratmaktır." demiş.
bunu diyen adam cami imamı olacak değil ya. anarşist işte.
dedemin ifadesiyle, anarşik komanik.
adından da anlaşılacağı üzere rus.
bu bu herif nereden aklıma geldi diye soracak olursanız...
taksim'de kurulan barikatları görünce bu adam aklıma geldi.
"barikat kurmak sanattır." lafı da bu adamın.
tayyip görse yüzüne kömür fırlatır o derece yani.
beni güldüren tek yanı ise umut sarıkaya'nın bu adamın omurgalarını sızlatması.
http://www.yolcuburak.net...mut-sarikaya-anarsizm.jpg
görsel
görsel
ayrıca bu adam teorilerin eylemleri değil, eylemlerin teorileri desteklemesi gerektiği kanısında.
görsel
lost'ta karakteri de var.
"mülkiyet hırsızlıktır, yıkmak yaratmaktır." demiş.
bunu diyen adam cami imamı olacak değil ya. anarşist işte.
dedemin ifadesiyle, anarşik komanik.
adından da anlaşılacağı üzere rus.
bu bu herif nereden aklıma geldi diye soracak olursanız...
taksim'de kurulan barikatları görünce bu adam aklıma geldi.
"barikat kurmak sanattır." lafı da bu adamın.
tayyip görse yüzüne kömür fırlatır o derece yani.
beni güldüren tek yanı ise umut sarıkaya'nın bu adamın omurgalarını sızlatması.
http://www.yolcuburak.net...mut-sarikaya-anarsizm.jpg
görsel
görsel
ayrıca bu adam teorilerin eylemleri değil, eylemlerin teorileri desteklemesi gerektiği kanısında.
görsel
(bkz: "seçimler bir şeyleri değiştirecek olsaydı, legal olmazdı")
(bkz: "her emir, özgürlüğün suratında patlayan bir tokattır") demiş bu zat. sizde "vur de vuralım, öl de ölelim" diyedurun...
(bkz: "her emir, özgürlüğün suratında patlayan bir tokattır") demiş bu zat. sizde "vur de vuralım, öl de ölelim" diyedurun...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar