bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı15
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis2
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kemalistler7
- venezuela6
- bitcoin2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- allah2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- yazarların imza parfümleri14
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- sözlüğün tadının kaçması4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- 2026 dünya kupası22
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- günün şiiri3
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- dünya11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- futbol17
- am okşama4
- mutluluğun fark edilmemesi8
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kıskanmak7
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- alan greenspan3
- düşün ki o bunu okuyor16
- pkk nasıl biter5
intihardan vazgeçmiş ekşi sözlük yazarı.
intihar etmenin harbi zor bir uğraş olduğunu bize gösteren eleman.
halbuse ben kolay sanırdım çık minareye at kendini aşşa, öldün gitti.
ama önce afili bir entri döşenmek sonra boğaz köprüsü'ne çıkıp polisi şunu bunu beklemek gerekiyormuş.
ya da ölmeye niyeti yok diyelim, intihar bu kadar zor olamaz zira.
halbuse ben kolay sanırdım çık minareye at kendini aşşa, öldün gitti.
ama önce afili bir entri döşenmek sonra boğaz köprüsü'ne çıkıp polisi şunu bunu beklemek gerekiyormuş.
ya da ölmeye niyeti yok diyelim, intihar bu kadar zor olamaz zira.
intihardan vazgeçirildiğinde kahramanlaştırılacak kadar abartılmış bir şey! ulan akıl alır gibi değil, ağlayan olmuş be. en aptalınızın bu satırları yazan olduğunu belirterek kendisinin de okuması dileği ile diyorum ki: atlasa bu kadar üzülmezdim.
bu kadar oyuncak edilmez ki... şikayetin varsa savaş çözüm üret yok pes ettim diyorsan reklama ne gerek var. yaz bir mektup masanın üstüne bırak. o kadar adamı üzmenin alemi ne yani
http://www.hurriyet.com.t...ndem/16289102.asp?gid=373
intihardan vazgeçmiş(!) ikna etmişler kendisini. valla ne derseniz deyin, isterseniz eksi yağmuruna tutun, eleman amacına ulaştı. şovunu yaptı, işini bitirdi. muhtemelen trafiğin de ağzına sıçmıştır.
intihardan vazgeçmiş(!) ikna etmişler kendisini. valla ne derseniz deyin, isterseniz eksi yağmuruna tutun, eleman amacına ulaştı. şovunu yaptı, işini bitirdi. muhtemelen trafiğin de ağzına sıçmıştır.
akciğer kanseriymiş. umarım bundan sonra her şey gönlünce olur. burada dalga geçen liselilere de kafam girsin.
atlamamış polis ikna etmiş.
(bkz: ölümü la o)
hakkında saçma sapan yazılar yazan, dalga geçen, vicdansız insanları sevindirmemiş yazardır. oh be derin bir nefes aldık.
Birinci denemesinde bogaz köprüsünden atlamayı başaramamış ekşi sözlük yazarı.
Arkadasım madem 1. denemende olmadı ve bunca acı cekıyorsun , neden haşa boğaz köprüsü ? Fantezin mi var ?
Ha bide sanal intihar mektubu nedir ? Senin ölmeye niyetin olsa zaten evinde sessiz sedasız ölürdün.
Söylenecek birşey yok sana Umarım atlarsında rezil olmazsın.
Arkadasım madem 1. denemende olmadı ve bunca acı cekıyorsun , neden haşa boğaz köprüsü ? Fantezin mi var ?
Ha bide sanal intihar mektubu nedir ? Senin ölmeye niyetin olsa zaten evinde sessiz sedasız ölürdün.
Söylenecek birşey yok sana Umarım atlarsında rezil olmazsın.
(bkz: Sakin ol şampiyon)
daha da popülerleşmek için ssg'nin başının altından çıkmış bir düzmecedir inşallah. yoksa bir kişinin hayatına kastetmesi çok üzücü.
dualarımız seninle cesur adam.
dualarımız seninle cesur adam.
eksisözlüğün dokuzuncu nesil , 13 Kasım saat 10:50 'de '' Boğaziçi Köprüsü'nden atlayarak intihar eden yazar '' adlı bırakmış olduğu metinle birlikte intihar girişimini gerçekleştirmiş olan bir anda gündemi karıştıran yazarıdır.
amına koyayım adam köprüde, millet hala trafik diyor. ulan iş çıkışı, akşamları sabahları her saniye orada trafik var. sizin seçimlerde başa getirdiğiniz adamlar yüzünden, biraz kıçlarını gerip trafikle ilgilenmedikleri için. halktan biri yüzünden trafik durunca çıldırıyorsunuz sesiniz yükseliyor ne malsınız.
bu çocuğu bu duruma getirip intihara sürükleyenler utansın, umarım atlamaz kendine gelir, kimseye değmeyeceğini anlar. hukuk okuyormuş lan hemde, boş bir çocukta değil belli. zaten ekşisözlüğe baktım, hala entry giriyorlar. hiç mi akıllarına gelmiyor toplanıp köprüye gidip çocukla konuşmak. polis izin vermez diyenler var can lan bu can polisin komutasında çocuğa yaklaşıp konuşabilirsiniz...
not= istanbullu değilim.
not 2 = ekşide yazar olanlar varsa lütfen istanbullu yazarlara mesaj göndersinler yardım edin şu çocuğa lan.toplanın gidin aq.
bu çocuğu bu duruma getirip intihara sürükleyenler utansın, umarım atlamaz kendine gelir, kimseye değmeyeceğini anlar. hukuk okuyormuş lan hemde, boş bir çocukta değil belli. zaten ekşisözlüğe baktım, hala entry giriyorlar. hiç mi akıllarına gelmiyor toplanıp köprüye gidip çocukla konuşmak. polis izin vermez diyenler var can lan bu can polisin komutasında çocuğa yaklaşıp konuşabilirsiniz...
not= istanbullu değilim.
not 2 = ekşide yazar olanlar varsa lütfen istanbullu yazarlara mesaj göndersinler yardım edin şu çocuğa lan.toplanın gidin aq.
(bkz: kreş terk)
atlasın veya biri bunu itsin diyenleri anlamıyorum. bu kadar mı lan sizin insanlığınız?
vazgeçip kısa sürede sağlığına kavuşmasını dilediğim yazar.
vazgeçip kısa sürede sağlığına kavuşmasını dilediğim yazar.
tanrıya inanmayan birinin yaşamakla yaşamamak arasında bir fark duyduğunu zannetmediğimden, kendisine eyleminde başarılar dilemekten başka birşey yapamayacağım birisi...
kim intihar etmeye karar verdiğinde sikimsonik bir internet sitesine sözlüğe veda mektubu yazar ki?
düşünün, hayatınızı sonlandırmaya karar vermişsiniz. bunu sözlükten duyurur muydunuz? ya da facebook'tan? bana son derece mantıksız geliyor.
düşünün, hayatınızı sonlandırmaya karar vermişsiniz. bunu sözlükten duyurur muydunuz? ya da facebook'tan? bana son derece mantıksız geliyor.
(bkz: go to hell meth)
155'e hakkında sayısız telefon gelmiş olması gereken kişi. onu oraya nasıl çıkardılar, nasıl önlem almadılar merak konusu doğrusu.
(bkz: lsd)
yazdıklarına bakılırsa gerçek bir (bkz: müntehir) olduğu söylenebilir. ne kadar yaşama tutunursa tutunsun ölüm içinde ukde olarak kalacaktır. insanlar bunu anlamalı artık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar