bugün

Bir abur vibe’ı aldım sanki ama hadi bakalım.
Kız gayet mantıklı yalnız ha tam benim özlediğim nesil hatunlardan. Eski kafa. Early Y kuşağı kafası. Nerede kaldı bunun gibiler...
fakat ben early y değilim, z sayılırım, 1995 :D.
aklı başında veya makul biri olucam diye yer yer hönkürten yazar. cinsi latifler şaşırtmıyor işte. zihin dünyalarında bi ayar yok.

(bkz: #47620284)

bu ne kızım? ne alakası var? şu saçma etiketlendirmeleri aşın artık. allah size (şimdilik) çocuk sevgisi veya merhamet vermemiş olabilir. gayet normal. böyle olmayanlara bu kadar ağır bir itham da neyin nesi?
betray - esprilerden anlamayan kıt zekalı olduğunu anladık, tamam.
Kapalıyla açığın ortasıymış. Şimdi merak ettim giyim tarzını arkadan mı bağlıyor mesela bone gibi nasıl oluyor, evet.
Ayakları güzel mi acaba?
© copyright 2005 - 2026