eski sevgilinin adıysa ve onu cıdden sevıyosanız bıtmişsinizdir demek cunku melek ismi her yerde karsınıza cıkar her olmadık yerde sıze onu hatırlatır unutmak ısterken acı verir.
bütün ilahi dinlerde kendine yer bulan varlık. melekleri sadece peygamberler görmüştür.
masumiyet tanrıçasıdır.
Can'ımın bu dünyadan göçtükten sonra aldığını düşündüğüm sıfat..
kaçak'ın güzel parçalarından biri daha.

sabahlar hep gümüştür senin güzel gözlerinde
uykudan yeni uyanmış yanakları al melek

beni duyuyorsun, beni duyuyorsun değil mi?

geceler hep menekşedir, senin narin ellerinde
uykuya hazırlanan, gözleri mahmur melek

beni duyuyorsun, beni duyuyorsun değil mi?

sen beni, sen beni, sen beni duymuyorsun melek..
sen beni duymuyorsun melek..
*
serdar ortaç şarkısı

Zor geliyor insana kaçması dertli bir aşktan
Zor geliyor başlamak her şeye, sil yeni baştan
istemiyor, kendini boşluğa fırlatıp atmak
istemiyor, eski bir aşkı tadında bırakmak
Baktım o güzel yüreğini kapadın deli aşklara
Zalim, beni attığın gibi atamam seni bir kenara
insan, unutur üzenleriAllah unutur mu hiç
Hain, perişan gönüllere ilacım
Beni sende iç
Umurunda bana verdiğin acını süresi
Yüreğimdeki nefretin bile sana yok gidesi
Arkandan ağladım ama
Yalan oldu söylediklerin
Maziden korkmadım ama
Sıradan mı istediklerim
Ne olursun uyma şeytana
Çıkacak bak söylediklerim
Beni zalim belledin ama
Yeri cennet tüm meleklerin.
bu da tacikistanli versiyonu,

(bkz: yedinci uluslararası türkçe olimpiyatları)

http://www.youtube.com/wa...mqcp4&feature=related
en son bir buçuk sene önce entry girmiş birinci nesil yazarmış. sadece bir kişi böyle bir yazar olduğunu fark etmiş, ilginç.
sagopa kajmerin mozole Mirachla feat yaptığı parçanın can alıcı nakaratı
*feri kaçmış iki göz,
birbirine sarılmış iki titrek dudaktan ibaret suratım.
(yardım çağır!....)
kurtarır bedeni elbet birileri ya.
kürdan kollar ağırlığından ezilir,dokunsalar ağlarım,ağrısı feryat.
(tahammülsüzüm !...)
dindirir acını elbet bir melek ya.
rammstein in mein teil şarkısında ırzına geçtiği varlık
bengü özsoy'un pek bir dikkat çeken şiiri.

ölü bir pricipessa bıraktın yatağıma

kadınlığımı unutturan erkeklerle topladım
dikenleri saklı gülleri
dizi dizi vişne ağacı

bir şair yatakta ne kadar şairdir
ya da
ölü bir erkeği tercih etme sebebim nedir

sevdiğim erkek isimlerine ekledim seninkini de
kaan
içime alacağım organların ağlamaklı
en az adın kadar kısık sesim
ve çarşafımda örümcek
ağı bana yaslı

kırıklarımı bagajına doldurup tanrının
insansız gemiye attım ilk adımı:23648
bu yılın modası asma yaprağı değil
özgür bırakılacak üreme organları
-kaç kişinin üremek amacı-

namusuma bağladığım kırmızı kurdale
kadar hatırlatıyorsun bekaretimi
unutma
pati izleri farklıdır parmak izlerinden
yakala beni

çünkü sevgilim
melek olmayı reddedecek kadar çok istiyorum
bu gece kadın olmayı.
" kötülük yeteneği yok. onların içinde, uyanabilir bir kötülük bile yok. içlerinde vesvesenin amansız sesi, ne şüphenin gizli ateşi gezinebilir. başkaldırmazlar. isyan nedir bilmezler. emre karşı gelmezler. yaklaşmazlar günaha, bulaşmazlar. masumlar, korunmuşlar. sadece iyiler. serapa güzellikler. tek özellikler. rüzgar esmekten, kuşlar ötmekten başkasını nasıl bilmezse; akmamak nasıl suyun elinde değilse, melekler de güzelliğin kaynağına, yaradılış gayelerine doğru akıp duruyor.

tesbih. tahmid. tekbir.

başka türlüsü mümkün olmadığı için öyle duruyor. *
en basitinden ölündüğünde görüleceği iddia edilen varlık

(bkz: beyaz melek)
güzel bir serdar ortaç şarkısı.

Umurunda bana verdiğin acını süresi
Yüreğimdeki nefretin bile sana yok gidesi
Arkandan ağladım ama
Yalan oldu söylediklerin
Maziden korkmadım ama
Sıradan mı istediklerim
Ne olursun uyma şeytana
Çıkacak bak söylediklerim
ot gibi yaşayan varlıklar. özgürlükleri yoktur.
melekler zaman ve mekan üstü olma nitelikleriyle, bu sınırlar içerisinde yaşayan insan varoluşunu temel sorunu, fanilik sorunu ile karşı karşıya değillerdir.

Rilke, duino ağıtları' nın ikincisinde melekler için şöyle söyler:
ilk kusursuz yaratıklar, hilkatin gözdeleri.
tüm yaratılanların tan kızılı dağ dorukları,
çiçekler açan tanrı varlığının çiçek tozları,
ışığın eklemleri, geçitler, merdivenler, tahtlar,
öçlerden mekanlar, sevinç kalkanları.
fırtınalı coşkun duyguların kargaşası,
ve her biri birdenbire birer ayna:
dışarı yansıttıkları kendi güzelliklerini, geri almaktalar kendi benliklerine...
yaradılış sebeplerini çözemediğim ruhani varlıklardır.

tanrı temelde sonsuz güce sahip,kimseye muhtaç olmayandır. peki neden var bu melekler, ya da var mı? eğer var ise tanrının zikire, emretmeye, bilinmeye ihtiyacı mı vardır? bir arkadaş bana ''tanrının kesinlikle bize ihtiyacı var. (arkadaşımın tanrıdan kastı allahtır.) çünkü ayetlerin birinde eğer bir toplum hiç günah işlemiyorsa onları helak eder yerine günah işleyen ve tövbe eden bir topluluk yaratırım gibisinden birşeyler yazıyordu. bu ego tatmini değil de nedir?'' dedi. uzun zamandır ben de cevaplayamıyorum. belki korkağımdır.
yakınımda var bir tane, layık olmaya çalıştığım.
uzağımda var bir tane, layık olamadığım.
(bkz: Kristen Stewart)Ahh Rob'dan ayrılsada bana gelse...
asena'nın seslendirmiş oldugu bir şarkının ismi gayet kaliteli bir şarkıdır hele arkada şiir okuyan bir abimiz vardır ki insana asena bile dinlettirecek kadar iyidir. keşke şu şarkıyı başka birine verseydiler diyesi gelir insanın.
Melekler, Allah'a ait kuvvelerin saf bir biçimde bulunduğu, sadece Allah emri ile hiç bir irade koymaksızın güçlerini kullanmak için yaratılmışlardır. Bu sebeple melekler doğrudan katışıksız Allah elçisidir.
dumanın bu güne kadar yapılamamış bu günden sonra da yapılamayacak şarkısıdır.
hep oynamak isteyip bi türlü beceremediğim toplumsal rol. içinde olcak içinde.
Hayatımı yerden yere vuran kızın ismidir ayrıca .
© copyright 2005 - 2026