bugün

abd başkanı obama efendinin sözde ermeni soykırımının yıldönümünde kullanmış olduğu talihsiz deyimdir.

--spoiler--
ABD Başkanı Barack Obama, 1915 olaylarına ilişkin yaptığı yazılı açıklamada, 'soykırım' sözünü kullanmadı. Obama,geçen yıl olduğu gibi bu yıl da 'Büyük Felaket' anlamına gelen 'MedsYeghern' ifadesini kullandı
--spoiler--
http://www.ensonhaber.com...ina-tepki-2013-04-24.html
© copyright 2005 - 2026